Olen 20 vuotias nuori nainen ja ihastunut omasta mielestäni ei niin viehättävän näköiseen ikäiseeni mieheen ja hän myös minuun. Olemme pari kertaa käynyt kahvilla ja hän on viettänyt aikaa luonani. Mies on aivan ihana persoona, huumorintajuinen ja hurmaava mutta ulkonäkö tökkiii, hän on minua lyhyempi ja vähän ylipainoinen ja ehkä hiukan keskimääräistä ilkeästi sanottuna rumempi kuin muut miehet. Hänellä ei ole koskaan ollut tyttöystävää. Kerran yritin jo lopettaa tapailun koska minua kävi ahdistamaan ajatus että pidän häntä rumana mutta en voi olla ajattelematta häntä ja kiinnostun hänestä aina yhä enemän lisää kuin tapaamme ja juttelemme, jännitän myös jokaista tapaamista. Itse olen niin tarkka omasta ulkonäöstä joten minua pelottaa että en halua herätä hänen vierestään koska en pidä häntä hyvännäköisenä.
Mitä siis tehdä?
Olen ihastunut mielestäni rumaan mieheen.
235
12806
Vastaukset
- Santtuliini
Kukaan ei ole toista viisaampi, eikä kukaan ole toista kauniimpi.. Viisaus ja hyvyys ja kauneus löytyy sydämmestä! Kukin vaan näkee sen kauneuden tavallaan...Jos osaa katsoa syvyyteen..
- neuvvojeesus
Jätä se sika!
- Järki käteen!
Ei kannata kyllä enää tavata sellaista ihmistä, jonka vierestä ei haluaisi aamulla herätä.. mieti nyt jos joku sanoisi susta samalla tavalla? Voisi olla aika loukkaavaa. Ole viisas ja lopeta seurustelu ennen kun menet liian pitkälle ja loukkaat toisen tunteita!
- joopas joo
Anteeksi vain, mutta tuo on Disney-elokuvatason relativistista sanahelinää, joka ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Myös ihmisissä on eroja, vaikka kuinka muuta haluaisimmekin, niin älykkyydessä, viisaudessa kuin myös ulkonäössäkin. Sitäpaitsi oikea elämä ei ole kuin satu ja karun ulkokuoren alla voi olla myös karu sisus.
Mm. kauneus on toki subjektiivinen käsitys, jokaisella on hieman oma makunsa ja näkemyksensä, mutta yhteiskunnissa on kuitenkin tiettyjä kauneusihanteita, joita voidaan selvittää mm. äänestämällä. Ei ehkä ole olemassa mitään absoluuttista oikeaa, mutta ihmisten ulkonäköä ja henkistä kapasiteettia voidaan vertailla. Jos eroja ei olisi, tämä ei yksinkertaisesti onnistuisi. Koska se onnistuu, eroja on.
Ja viisauskysymyksen luulisi tajuavan jokainen jo pelkästään sillä että tietää että yhteiskunnassa on myös henkilöitä joiden aivot eivät toimi samalla tasolla kuin keksivertoihmisen, loukkaantumisesta, kehitysvammasta tms. johtuen. Saati sitten hajonta normaaliväestössä.
Toki on "kaunista" sanoa että kukaan ei ole toista huonompi, mutta etenkään näin nimettömällä keskustelupalstalla se ei palvele ketään. Jokainen meistä itselleen rehellinen voi tunnustaa että ihmisissä on eroja ja heihin suhtautuu eri tavalla siitä riippuen, osin tahtomattaan.
- Dino Rex
Riippuu mitä haluat? Haluatko valheellisen suhteen, jossa sanot miehelle "olen aina pitänyt sinua niin komeana" ja mies ehkä kertoo sinulle vastaavia valheita, vai jotain muuta? Haluaisitko itse tapailla miestä, joka pitää sinua rumana?
- kiltti mies.
Ei voi. Minä olen ruma ja minua ei kukaan rakasta. Todennäköistä on että en pääse edes halaamaan naista enään koskaan. Etsi siis joku komea mies ja elä onnellisena. Rumissa ei ole mitään hyvää
- mietippä
kiltti mies. kirjoitti:
Ei voi. Minä olen ruma ja minua ei kukaan rakasta. Todennäköistä on että en pääse edes halaamaan naista enään koskaan. Etsi siis joku komea mies ja elä onnellisena. Rumissa ei ole mitään hyvää
Sinä onneton nuori nainen, kadut vielä sanojasi ja mietteitäsi.Olin nuorena tavallista kauniimpi ja kivakin nainen, sain aina seuraksi sen minkä itse tahdoin,ja pitkiä suhteita harraastin.Sain sivistyneen komean miehen ihastumaan aina itseeni,jolloin luovuin entisestä,etsin jonkun vian päässäni entiseen mieheeni.Totta kemiaa oltava, mutta jospa se onkin kasvava tunne,kun toisesta tykkää ,on hän hyvän oloinen ja näkökin hyväksi muuttuu.Tämän oman tyhmän tavan elää komeuden ja miehen ammatin takia, jättäisin pois jos voisin uusiksi ottaa elämäni.Tunnen olevani keski-ikäinen kovin tavallisen näköinen nainen,ja miehessä arvostan aivan muuta kuin olkonäköä.
- minä ja minä
Kauneus on sisällä, ulkonäkö rupsahtaa, ihmiset lihoo/laihtuu/kaljuuntuu. Mutta todellinen kauneus on sisäistä
- Kok-ääni
Luulen että et lopulta itse pidä miestä rumana koska tunnet itse suurta vetoa häneen. Epävarmuutensa johtuu siitä, että epäröintiä mitä muut hänestä ajattelevat. Kun oma ulkonäkösi on sinulle tärkeä, kiinnität huomiota muiden reaktioihin. Ja noin nuorena on yleensä riippuvainen siitä että saa muidenkin hyväksyntää. Vähän vanhempana sitten tajuaa että tärkeintä on olla itse tyytyväinen, ei se mitä muut sinusta ajattelevat.
Jos siis itsetuntosi vain kestää, anna miehelle mahdollisuus. Hyvää sydäntä on havannalaisia löytää, kauniita ulkokultaista riittää joka sormelle.- Kok-ääni
Kännykkä mokoma muuttaa sanoja itsekseen...
Piti siis olla: epävarmuutesi johtuu siitä... - monte criston kreivi
Minulla on ruma mies, mutta ah.. niin ihana.. en vaihtaisi kehenkään. Nuorena kuvittelee, että kaunisulkokuori on parasta, mutta niin ei ole... kokemusta on..
Ota ruma niin saat hyvän parisuhteen ei tarvitse pingottaa saat olla oma itsesi..
- Mun ääni menee
Hyvät puolet tuossa olisi se, että näyttäisit aina itse vielä kauniimmalta hänen rinnallaan. Eihän hänen rumuutensa sinun rumuutesi ole, hän on oma itsensä ja sinä oma ;)
Muista että sinun ulkonäkösi on sinun, hänen taas hänen: et sinä mitään näyttelyesinettä etsi vaan ihmistä! Sinun on hankittava ylpeilyn aiheesi ihan itse, siis tekemällä, itse, ei miehen ulkonäöllä tai miehen ansioilla.
Hän on ihana persoona, hauska ja kiva, mutta vähän ruma, eikä hän ole koskaan ollut muiden kanssa: saat hänestä mieleisesi ilman mäkättäviä exiä ja katkeria pettymyksiä, saat hauskan ja huumorintajuisen sekä kiinnostavan miehen, mutta sinun ei ehkä tarvitse murehtia sitä, että sinun pitäisi pelkkien ulkoisten ominaisuuksien takia olla mustis?
Jos ihastut ja rakastut, saa rakkaus hänet näyttämään kauniimmalta ja lisäksi, todennäköisesti huomaat että häneen kohdistuva epävarmuutesi onkin vain omaa epävarmuuttasi. Olet nyt jo oppinut tuntemaan itsesi paremmin.
Voit myös kokeilla miltä tuntuu olla ihminen, joka valitsee ihmisen persoonan, huumorin tajun ja hurmaavuuden takia eikä ulkonäön takia.
Hän todennäköisesti komistuu vanhetessaan, usein ns. nuorena rumille käy niin. Toisin kuin niille, jotka nuorena näyttävät komeilta.
Usko huviksesi, isoin osa miehistä ei suinkaan säilytä komeuttaan ja se kuori rapisee aika vauhdilla. Lisäksi mitä suuremmat luulot itsestä, sitä nopeammin se rapisee. Iso osa kaljuuntuu, kaljamahaistuu ja se nuoruuden hehku... Se on vaan muistoissa ;)
No juu, on ihmisiä, jotka säilyttävät aina kauneutensa, mutta so not, muutakin kauneutta on kuin ulkoista eikä aina kaikki mikä kiiltää ole kultaa. Joskus se on vaan hienoissa kääreissä olevaa kakkaa. Muista se, aarre saattaa olla joskus myös kätketty!
"Mitä siis tehdä? "
Unohdat turhan murehtimisen ja jatkat tutustumista kivaan tyyppii ja ihanaan persoonaan, jonka olet onnekkaana tavannut. Aika näyttää sitten mitä siitä tulee. - Kysyn vain!
Onko se hyvä panemaan?
- jamppa2
On liian paljon naisia jotka ajattelevat samalla tavalla, mutta sehän menee niitten tappioksi
- hohhoi1
Jätä se heti...et selvästikkään ole tarpeeksi hyvä ihminen hänelle.
- mitä se kauneus on?
Kerronpa sinulle eräästä kohtaamisesta, kauan sitten.
Olin kaupan kassajonossa, jono oli pitkä ja minulla oli aikaa katsella muita ihmisiä, hiukan ylenkatsoen kuten tapani silloin vielä oli. Viereisessä jonossa seisoi nainen, karhea ja ruma piirteiltään, aika hoitamaton olemukseltaan ja pitkälle raskaana. Hänen takanaan seisoi pitkä, salskea mies, komea, lähes kaunis. Mieleeni ei olisi koskaan edes pälkähtänyt, että he olisivat pariskunta, kaksi niin täysin erisortin ihmistä. Mutta sitten nainen kääntyi, sanoi jotakin miehelle, joka hymyillen lämmintä hymyä kietoi käsivartensa naisen ympärille, painoi leukansa hänen hiuksiinsa ja antoi suukon päälaelle, asetti kätensä suojaavasti naisen vatsakummun päälle. Naisen kasvot valaisi hymy joka valaisi koko hänen olemuksensa, se hymy huokui onnea, rauhaa ja luottamusta. Ymmärsin, että he olivat valinneet toinen toisensa ja rakkaus, hellyys,kunnioitus teki heidät kauniiksi toisilleen.
Häpesin ennakkoluuloista suhtautusmistani, vaikka siitä ei kukaan muu tiennytkään kuin minä itse. Se oli minulle opettavainen kokemus.- Se on varmasti
uskollinen, kun kukaan muu ei huoli.
- miesvm_1967x
Tässäpä oli kaunis tarina siitä miten ihminen kasvaa henkisesti :)
- jauhat rumilus paska
Helvettiin tuollaiset raamatun opit. Ulkonäköön sitä ihastutaan ja persoonan suhteen käy vain säkä.
- Maha siideriä täynnä
Ruma oli ostanut itselleen puhuvan hieromasauvan.
- onnea vaan
jauhat rumilus paska kirjoitti:
Helvettiin tuollaiset raamatun opit. Ulkonäköön sitä ihastutaan ja persoonan suhteen käy vain säkä.
ikuiselle yksinäisyydelle pikkuhuora
- uljas prinssi
rumassa repussa voi olla hyvät eväät
- sdgsdgsdgsdg
Mis komistuu vanhetessaan. Sinä alat jo rupsahtaan ;)
- juuso0001
jokainen on omallaan tavallaan kaunis.
- rumilus
pelimiehet on niitä komeita miehiä, jotka saavat naista. Panevat naisen paksuksi ja naisesta tulee YH-äippä. Sitten tälle YH-äipälle kelpaavat me rumatkin miehet, kun pelimies on jo siirtynyt panemaan uutta tulevaa YH-äippää. Se on kumma vaan, että tämä YH-äippä sitten suuttuupi siitä kun ilmoitan kohteliaasti etten ole kiinnostunut, vaikka nyt ruma mies olenkin niin ei se tarkoita sitä, että näitä ylijäämä jämiä pitäisi toisten panojen jäljiltä huolia...
- neuvvojeesus
Väärin.
Pelimies voi olla varsin rumakin. Ne vaan osavat käsitellä naisia ja olla kiinnostavia. Hassu hattu ja supliikkitaidot vievät pitkälle ainakin mukaan lähtevien pokausten määrässä.
Yksinhuoltajanainen taas tarkoittaa sitä että hän ei ole parisuhteessa. Usein yksinhuoltajuus on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin väkivaltaisen, välinpitämättömän, alkohlistin, tms. miehen kanssa löyhässä hirressä roikkuminen. Sama pätee tietysti myös yksinhuoltajamiehiin. - Totta!
neuvvojeesus kirjoitti:
Väärin.
Pelimies voi olla varsin rumakin. Ne vaan osavat käsitellä naisia ja olla kiinnostavia. Hassu hattu ja supliikkitaidot vievät pitkälle ainakin mukaan lähtevien pokausten määrässä.
Yksinhuoltajanainen taas tarkoittaa sitä että hän ei ole parisuhteessa. Usein yksinhuoltajuus on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin väkivaltaisen, välinpitämättömän, alkohlistin, tms. miehen kanssa löyhässä hirressä roikkuminen. Sama pätee tietysti myös yksinhuoltajamiehiin.Tämä pitää paikkansa. Muutenhan kaikkien noiden harrikajengien liivipukuiset narrit kärvistelisivät ikuisessa puutteen liekeissä. Mutta mitä vielä, muijathan suorastaan kisaa kuka kenet saa...
- Tyhjäpää.
Ei tietenkään rumaa miestä voi rakastaa eikä varsinkaan rumaa naista.
Ainoastaan kauniit voivat rakastaa ja pariutua, heh heh.- heppul
Olet siis oikea..... tyhjäpää....
- pop
Sanoisin, että kumppani voi olla omasta mielestä epämiellyttävän näköinen jos hänellä on jotain sellaisia henkisiä ominaisuuksia jotka muuten voivat saada parisuhteen kestämään, mutta että ihmisten pariutumiseen vaikuttaa yleisesti se, että ihmiset pyrkivät luomaan parisuhteita "saman tason ihmisiin" eli kauniit naiset komeiden miesten kanssa jne. Mutta rakkauden tai viehtymysvoiman lait eivät aina noudata orajllisesti mitään ennalta määrättyä ulkonäkökaavaa.
- elämän tosiasiota
Kun rakastut niin hän on silmissäsi maailman hyvännäköisin mies ja et halua herätä kenenkään muun vierestä. Usko minua että tärkeämpää on mitä ihmisen sisimmässä on kuin ulkonäkö. Ja mitä se haittaa että miehellä ei ole koskaan ollut tyttöystävää. Menneet suhteet tarkoittavat myös että on kokenut katkeria eroja ja sydänsruja. Voihan olla että olet vielä tuolle miehelle hänen elämänsä rakkaus ja huomaatkin että "se oikea" on siinä.
- rumilus.
Tyypillinen suomalainen pinnallinen nainen miettii tuollaista. 99% naisista on just tuollaisia, rumassa ei voi olla mitään hyvää. Samaan aikaan monet miettii että miksi se komea unelmien poikamies petti minua. Olette selvästi ihan eri tasoisia. Sinä olet ruma pinnallinen ämmä ja se mies fiksu ja kunnollinen. Pistäppäs vaan kuva tänne niin arvostellaan sinunkin ulkonäkösi jos muka luulet olevasi kaunis?
- Pahani Julmu
Voi rakastua siihen mieheen, sehän on selvä.
Mutta mitä kaverisi sanovat, jos näyttäydyt ihmisten ilmoilla ruman miehen kanssa?
Ei hemmetti, jätä hänet hyvissä ajoin.- Hedd
Voihan se mies olla muiden mielestä hyvännäköinen, vaikka olisikin aloittajan mielestä ruma.
- ei ei ei ei.
Et ole.
- rupsahda rauhassa
odotahan kun vuodet veistelee naamasi, tukka harvenee, silmät hämärtyy, maha kasvaa, jalat kukkii suonikohjuja. Kun lonkkaa kolottaa ja harteita jomottaa. ja se adonis jonka ehkä otat, sanoo, että haluun nuoremman ja nätimmän, joudat tunkiolle. ehkä silloin tulee mieleen tulee, että olisi pitänyt ottaa se kiltti ja ruma joka säilysi tukena ja kaverina silloinkin, kun oma kunto rapistuu ja kukkeus katoaa
- Rakkaani,
rupsahda rauhassa,
"älä itke ruma lapsi, en oo ruusu minäkään" - rakkaaniMun:D
Rupsahda rauhassa rakkaani mun :D
- klovniksi?
rakkaaniMun:D kirjoitti:
Rupsahda rauhassa rakkaani mun :D
Älä itke ruma lapsi, äiti ostaa sulle huomenna naamarin (kuulemani surullinen versio).
- Mielipide 3
Eroa hänestä , tai olkaa vain ystävät . Teet häntäkohtaan väärin jos olet vaikka et pidä ulkonäöstään , hän ei ole ansainnut osarakkautta vaan kokonaisvaltaista rakkautta . Sellaisia naisia on jotka näkevät kauneutta sielläkin missä muut ei sitä näe , sinä et ole ehkä sellainen . Anna mukavan miehen mennä .
- simple as that
Siis haluatko sä sitä seksuaalisesti. Jos haluat niin anna mennä jos et ni parempi pysyä ihan vaan kavereina.
- wrt
sehän on sanontakin että kakku kaunis päältä mikä sisältä.jos kaveri on muuten symppis kannatteeko toisten paskapuheita kuunnella.
- miäs
No voi hyvää päivää, kyllä sulla kans ongelma on. Ei voi olla todellista.
- t.l.
Tiesitkö, ei ruma ole ruma eikä kaunis kaunis, kun tarpeeksi kauan katselee. Näin se vaan on. Eikä siitä naamasta montaa "velliä" keitetä. Saatat saada hänestä hyvän miehen, jota moni kadehtii.
- oeoeo
Jos hän tosiaan on kiinnostava, niin todennäköisesti lakkaat jossain vaiheessa välittämästä hänen ulkonäöstään tai hän alkaa näyttää silmissäsi komeammalta. Monille on käynyt niin...
- okei2
kyllä silmä tottuu, luonne on kuitenkin tärkein
- elämäntapamuslimi
Naisille kokovartalo burka pakko kun ovat nii saatanallisen rumia täällä suomen maalla!
- Nytpä
kyllä menee vähän överiksi sinulla..." on minua lyhyempi ja vähän ylipainoinen jne...
Miksi sitten tapaat häntä, MIKSI annat hänelle toivoa, jota ei ole?
Jos olet noin ulkonäkökeskeinen, niin hae toki "parempaa" seuraa.
Omasta kokemuksestani voin kertoa, että olen kaunis nainen, jolla on ei niin komea mies. Olen ollut hänen kanssaan vuosikymmeniä ja olen edelleen, koska hän on todella mukava ihminen. Minulle hän on maailman komein mies - on ollut sitä alusta asti! - Jätä se
Sika !
- Noita-akan puoliso
Jos tuijotat pilkkuihin niin et voi nähdä kokonaisuutta. Jos oikeasti rakastat häntä niin suudelmastasi hän muuttuu prinssiksi jonka vain sinä näet . Mieti tarkkaan mitä haluat tulevalta puolisoltasi ? Jos hän täyttää muuten vaatimuksesi niin kannattaako jatkaa etsimistä. Voi joutua joskus miettimään mitä onkaan menettänyt. Moni kakku päältä kaunis.
- 15+12
Jos ajatuksesi siitä mikä on rumaa ja mikä ei on opittua, niin oletko edes itse sitä mieltä? Se ei ole mitenkään epätavallista, sillä harvempi osaa kysyä itseltään, mutta sen voi kyllä oppia. Käy tutustumassa Alkuajatukseen, siitä löytyy tietoa, jonka avulla saat selkeyttä mieleesi/tunteisiin ja opit kuuntelemaan itseäsi. Löytyy googlaamalla, ja kotisivulta löytyy muuten mm hyvä sähkökirja, jonka voit ladata maksutta.
rakastuin itekki paksuun naiseen ja saimme 2 ihanaa lasta .
- se jokin...
Voi kuule, rakkaus ihan muuta kuin ulkonäköä. Vuosien kuluessa ulkonäkö muuttuu, rypistyy, lihoo, laihtuu, vanhenee, ja silti parit rakastavat toisiaan. Se riippuu siis jostain ihan muusta. Moni myös rakastaa rakkaansa pyöreää mahakumpua tai persoonallisia ilmeryppyjä. Tärkeintä on että viihdytään yhdessä ja sovitaan yhteen ja arvostetaan toisiaan.
Sinäkin tulet joskus olemaan ryppyinen, harmaahapsinen ja riippurintainen...
Voit huolehtia omasta ulkonäöstäsi ja antaa silti hänen olla se mikä on. Äläkä ihmeessä meinaakaan hävetä häntä, ethän ole mitenkään vastuussa kumppanisi ulkonäöstä. Jos minä näen parin, joista toinen on kaunis ja toinen ruma, ajattelen että siinä rumassa on varmasti jotakin erityisen puoleensavetäviä ominaisuuksia ja kauniimpi osapuoli on tavallista fiksumpi kun ei pane painoa pelkälle ulkonäölle.
Ja sillähän ei ole mitään merkitystä, mitä toiset ihmiset sanovat- Kuka on ruma?
"Jos minä näen parin, joista toinen on kaunis ja toinen ruma, ajattelen että siinä rumassa on varmasti jotakin erityisen puoleensavetäviä ominaisuuksia ja kauniimpi osapuoli on tavallista fiksumpi kun ei pane painoa pelkälle ulkonäölle."
Voihan myös olla, että toisen mielestä ihminen joka sinun mielestäsi on ruma onkin komea. Esim. työkaverini pitää todella komeana erästä näyttelijää ja mä en millään ymmärrä mitä hän siinä näkee? Samoin yhtä muuta miestä hän pitää komeana mitä minä en. Ihmisillä on erilaiset kauneuskäsitykset.
Mun mielestä harva ihminen on edes ruma. Joskus mietin, että on Julia Robertsilla ruma miesystävä (Lyle Lowett), mutta nyt kun katson hänen kuviaan, en tiedä onko hänkään ruma. Suurinosa ihmisitä on tavallisia, ei rumia eikä kauniita/nättejä/komeita. Ja mitä tulee parikymppisiin poitsuihin niin sorry vaan suurinosa on finninaamaisia honkkeleita.
- KATSO PEILIIN!
20-30 vuoden kuluttua olet ylipainen itse ja et mikään kaunotar!
- OPETELE KIJOITTAMAAN
Niin
- XzXzK
Ehkä olet iältäsi vain liian nuori. Ajattelet vielä, että ulkonäkö on tärkeintä. Olen varma, että iän myötä alat arvostamaan muutakin. Huomaat jossain vaiheessa, että ulkonäöllä ei ole juurikaan merkitystä. Kasva oikeasti aikuiseksi. Ihan rauhassa. Tosin on meitä oikeasti aikuisiakin, jotka asettavat ulkonäön tärkeimmäksi asiaksi elämässään, mutta sellaisia ihmisiä sanotaan pinnallisiksi. Olen kyllä sitä mieltä, että tuo mies ei ole sinua varten. Vielä.
- kyöpelinvuori
Tapasin kivan nätin ja mukavan tytön kerran humalassa. Sitten tavattiin selvin päin ja huomasin että sillä oli ihan kauhee koukkunokka. En tavannut enää toista kertaa. Vaikka kieltämättä pari kertaa teki mieli käydä ajamassa sitä kun pimeessä koukkunokkaa ei silleen nää. Tollasen koukkunokan kanssa kun vanhenee niin voi muuttaa kyöpelinvuorelle sitten vanhempana.
- Kauneus on
katoavaa ruma ei etes rupsahda.
- Köyhänkyykky
Tokihan sinä viisaana Naisena selvität kundin varallisuuden , sieltä varmasti löytyy ratkaisu valintaasi . Runsas omaisuus on tietty positiivinen seikka ja edesauttaa rakastumista . Kukaanhan ei voi sivuuttaa kevyesti nykypäiviin oleellisesti vaikuttavia elämisen mahdollisuuksia .
- dryjay
Aloittajalle...
KASVA AIKUISEKSI.. se auttaa tuohon ongelmaasi. - marzu
Olet niin nuori, ette vielä sanontaa, että kauneus katoaa, mutta rumuus lisääntyy. Mitähän tuokin tarkoittaa. Ehkä sitä, että kaikki on katoavaista. Joskus on niinkin, että iäkkäämpänä aiemmin "ruma" ihminen on älyttömän charmikas ja paremman näköinen kuin mamman kultapoju ikänään.
Herttileili sentään. Taidat olla todella itsekeskeinen, mutta jos olet hiukkaakaan mustasukkainen luonne ja pelkäät yleensä menettäväsi armaasi toiselle, mietipä sitä, että ruma pysyy sinulla. - Paitsi, jos hän on ruma vain sinun mielestäsi. - Hmmm....
Voittehan nukkua eri huoneissa, jos et kehtaa herätä hänen vierestään. Ja seksin ajaksi voi sammuttaa valot.
- Kiiltokuviin kyllästynyt
Kokemuksesta sanon, että herätä kymmenet vuodet hyvännäköisen naisen vierellä on loppujen lopuksi tylsyyden huippua. Mikään naamataulu ei ole pitemmän päälle tylsempi kuin ns. hyvännäköinen. Luonnon muovaama jyränaama kaikkine epäsymmetrisyyksineen ja muhkuroineen on paljon mielenkiintoisempi ja se ymmärtäminen vaatii koko elämän. Kiiltokuviin kyllästyy nopeasti.
- totta turiset
juu puss päähän ja menoksi saatana, pierutkaan ei haittaa. vähä prööt prööt kato :D
- ...
Kiiltokuviin kyllästynyt kirjoitti:
Kokemuksesta sanon, että herätä kymmenet vuodet hyvännäköisen naisen vierellä on loppujen lopuksi tylsyyden huippua. Mikään naamataulu ei ole pitemmän päälle tylsempi kuin ns. hyvännäköinen. Luonnon muovaama jyränaama kaikkine epäsymmetrisyyksineen ja muhkuroineen on paljon mielenkiintoisempi ja se ymmärtäminen vaatii koko elämän. Kiiltokuviin kyllästyy nopeasti.
Tuossa on kyllä jotakin perää. Kauniiseen vartaloon ei kyllästy, mutta tietynlaiseen kauniiseen naamaan voi kyllästyä ellei siinä ole ilmeikkyyttä.
- suoliylläpito
ylläpidon provo
Jos nainen ihastuu/rakastuu mieheen jota väitetään rumaksi,niin sivullisista" mies voi olla ruma" mutta siitä mieheen rakastuneesta naisesta mies on ihana ja "kaunis". Jokainen rakastunut nainen saa henkilökohtaisesti sanoa onko "mies" ruma vai komea. Ulkopuolisilla EI ole sanan valtaa rakkauden kohteeseen.
- RAAKATOTUUS
LAITAPPAS KUVAA ITESTÄSI KYLLÄ MENIKIN LUKIJAT OSATAAN ARVOSTELLA SUN ULKONÄKÖÄ. jA TÄÄLTÄ TULEE MUUTEN VARAMAAN KOMMNETIA KU KUVA TULEE VAAN!!! tAIDAT OLLA SILIKOONILLA TÄYTETTY JA METRIN PAKKELIKERROS NAAMASSA JOKA PEITTÄÄ MILJOONAT FINNIT NAAMASSA!!!
- LOOSER
KAIKKI PINNALLISET IHMISET ON TÄYTTÄ SONTAA SISIMMÄLTÄÄN. ITEKKIN OLEN KOSKA EN MITÄÄ LÄSKIÄ NAISTA KAIPAA ELÄMÄÄNI JA JUOPPOA!!
- ktum.
MIKSI SEN PITÄISI LAITTAA KUVAA ITTESTÄNSÄ, KUN KAUNEUS ON KATSOJAN SILMISSÄ. SE, MIKÄ SUN SILMISSÄ ON KAUNISTA, EI VÄLTTIS OLE TOISEN MIELESTÄ JA NIIN POIS PÄIN! ET VOI ARVIOIDA MUIDEN, KUIN ITTESI PUOLESTA!!
- Rupisammakkoprinssi
Hanki nopeasti se "hyväännäköinen mies" itsellesi,pääset kohta kyselemään täällä että " mieheni pettää vaikka meille on lapsi tulossa",se niistä hyvännäköisistä,ne kelpaa muillekkin. Sisäisetä kauneudestahan sinä et tiedäkkään mitään..
Vastasin vaikka tämä aloitus onkin aivottoman provo!- LOPETA, PASKAPÄÄ!
Rupisammakkoprinssi 2
Hanki nopeasti se "hyväännäköinen mies" itsellesi,pääset kohta kyselemään täällä että " mieheni pettää vaikka meille on lapsi tulossa",se niistä hyvännäköisistä,ne kelpaa muillekkin. Sisäisetä kauneudestahan sinä et tiedäkkään mitään..
Vastasin vaikka tämä aloitus onkin aivottoman provo! - Rupisammakkoprinssi
LOPETA, PASKAPÄÄ! kirjoitti:
Rupisammakkoprinssi 2
Vastasin vaikka tämä aloitus onkin aivottoman provo!Siinä sulle miettimistä KUSIPÄÄ,PASKAPÄÄ!
- rupisammakkoprinssi
LOPETA, PASKAPÄÄ! kirjoitti:
Rupisammakkoprinssi 2
Vastasin vaikka tämä aloitus onkin aivottoman provo!Siinä sulle miettimistä KU-SI-PÄÄ, PAS-KA-PÄÄ prinssi 2 .
Se koira älähtää jne... Osu ja uppos :p - Itse olet!
Rupisammakkoprinssi kirjoitti:
Siinä sulle miettimistä KUSIPÄÄ,PASKAPÄÄ!
Rupisammakkoprinssi 2
Siinä sulle miettimistä kusipää, pedofiili 50 000 X,paskapää! - Lisäys ja miksi
Rupisammakkoprinssi kirjoitti:
Siinä sulle miettimistä KUSIPÄÄ,PASKAPÄÄ!
Koska haukut provoiksi, siksi! Aloittajan viesti yrittää pyytää neuvoja!
Vastasin vaikka tämä aloitus onkin aivottoman provo! - ...
rupisammakkoprinssi kirjoitti:
Siinä sulle miettimistä KU-SI-PÄÄ, PAS-KA-PÄÄ prinssi 2 .
Se koira älähtää jne... Osu ja uppos :pSiinä sulle miettimistä KU-SI-PÄÄ, PAS-KA-PÄÄ prinssi 2 .
Se koira älähtää jne... Osu ja uppos :p - Ulkopuolinen.
Se koira älähtää jne... Osu ja uppos :pVituttaa kaikki ne ihmiset, jotka menevät täällä toisten kommentteja vittuilemaan ja herjaamaan näitä kommentteja. Ettekö te sen haukkumisen ja paskan heittämisen sijasta voisi yrittää lohduttaa toista tai antaa neuvoja, ilman että haukutte provo-sanalla? Vai oletteko te joitain tunteettomia sosiopaatteja, jotka eivät kykene tuntemaan empatiaa ja sympatiaa muita ihmisiä kohtaan? Miltä teiltä tuntuisi, jos teidän kommentteja tultaisin vittuilemaan ja kaatamaan lisää paskaa teidän niskaanne aloituksiinne perusteella? Vai saatteko te toisten mollaamisesta jotain sairasta mielihyvää ja kiksejä? Onko kyseessä katkeruus, kateus, rakkaudettomuus? Jos ei pidä jonkun kirjoituksesta niin sen voi joko ohittaa tai negatiivisen asian voi kommentoida myös asiallisesti, ilman voimasanoja!
Olisiko parempi, että tavattaisiin jossain keskustassa kasvotusten selvittelemässä kyseisen ongelman? - LISÄYS!!!
Se koira älähtää jne... Osu ja uppos :prupisammakkoprinssi 3
Se koira älähtää jne... Osu ja uppos :p
- kokemusta on
Jos sinulla on tuollainen asia, joka jo heti alkumetreillä noin askarruttaa ja mieltä vaivaa, kannattaako suhdetta aloittaa?
Voisitteko olla "vaan" ystäviä?
Kauneus on katsojan silmässä, nyt sinun silmistä ei sitä tämän herran kohdalla löydy.
Lauri Tähkää mukaillen:
Näetkö sen surullinen susta tulisi aikanaan
Sillä naisen saat mutta puolikkaan
Lähellä sua rehellinen mä en olisi milloinkaan
Sillä naisen saat mutta puolikkaan.- tähkän lare
Lauri Tähkäkin näyttää ihan hirveelle kaikkien mielestä, muttei se ketään haittaa. Sais varmaan pillua keneltä haluais, mutta kun elämässä on niin paljon muutakin.
- Daggeli
Hei! Olen itse melko rumaksi kuvailtu mies. Jonkin verran liika kiloa. Kuitenkin olen hauska, luova, empaattinen, mukava ja hyvä käytöksinen. Eipä niitä parisuhteita ole tullut oman 19 vuotisen elämän aikana. Muutama säätö on tullut, mutta ne on jäänyt säädöiksi, koska on löytynyt joku mallipoju. Noh aina olen huomannut, että väärin valinnan tekivät. Meinaan joillakin mallipoju on pettänyt, joillakin syytellyt naista ilman syytä ja jättänyt..
Moni muija on tosiaan mulle sanonu, että osaan puhua naisille todella kauniisti ja oon viimesen päälle ihana herrasmies. Ne on vaan varattuja, jotka mun persoonaa osaa arvostaa. Välillä mietiskelen, että toi voi olla pelkkää puhettakin. - tero256652
Miks sitten heräisit?
Anna sen pökittää koko yö ja hilipaisen kotio klo 04 !
Huah hah hah haaaah!! - Karimartti.
Minulla on samperin ruma naisystävä, mutta niin mukava ja hurmaava. Hänellä ei ole ylhäällä alkuperäisiä hampaita, kuin etuhampaat (tosin yks niistäkin korjattu). Pukeutuu todella tyylittömästi ja on kohtalaisen lihava. Hän on kuitenkin ihan mielettömän symppis ja parempaa saa hakea kaukaa. Kaikki tuntemani kauniit naiset, joiden ympärillä pörrää tuhansia miehiä, ovat tuhannen koppavia, äkäpurreja ja kylmiä luonteita. Minun oma rumiluskultsipuppelini on niin rakas, ettei järki riitä sitä kuvailemaan!
Ihastuminen on ohimenevä ilmiö.
- Komeinsarvi
Työnnä naamasi tehosekoittimeen ja pitäkää kesällä häät.
- oman kullan mussukka
Olet vielä nuori :) Ymmärrän toisaalta tunteesi :) Itseltäni exä vei aikoinaan itsetuntoni, luulin, etten löytäisi ketään, hän loukkasi minua niin paljon kuin vain voi, että itsetuntoni meni. Erosimme, luulin, etten löytäisi enää ketään. Mutta kuinka kävikään, löysin mitä hienoimman miehen, en ole täydellinen, olen edelleen se pullukka, mutta mikä hienointa, hän sanoo, että olet ihana mussukka :) Itse tuntoni on saanut palautua nämä kymmenen vuotta, jotka uuden ystäväni kanssa olen saanut olla. Nyt alan ymmärtää sen, mitä tarkoittaa, kauneus on katsojan silmissä, ei jokaisen ihmisen ulkonäkö merkitse, vaan se sisäinen kauneus. Juttelemme ja puhelemma paljon, aroistakin asioista. Kumppanini on ihan ok, mutta välillä epäilyttää oma "ulkoinen" kauneus. Nyt tiedän, sisäinen kauneus on ulkoista tärkiämpää, mitä siittä, jos on vähän läskiä, eikä ole kasvot kauniin tuhkimon. Teet kuin omatuntosi sanoo :) Kuten sanoin, olet viellä nuori ihminen, kerkiät viellä saada kokemuksia. Itse olen kokemuksien kautta löytänyt sisäisen rauhan omalla identiteetille, ja vaikka en ole missityyppinen, olen jollekkin se mussukka :) Tsemppiä ja kaikkea hyvää sinne :)
- komistus vain
kauneus on katoavaista, rumuus sen kun lisääntyy.
- Pikkumyy2014
Kauneus ja rumuus ovat katsojan silmissä.
Parempi on löytää hyväluontoinen, vaikka vähän rumakin kumppani.
Kun seurustella komean mitättömän pintaliitäjän kanssa.
Niitä mahtuu tänne maapallolle ihan riittämiin.Oikeita aitoja miehiä on tarjolla vähemmän. Näin voin sanoa omien kokemuksieni kautta.
Onnea ja kyllä se siitä!
Löysin ruman miehen itsekkin, josta olen hyvin onnellinen. - 453465464
Parisuhteen ei ikinä pitäisi perustua ulkonäköön tai mihinkään muuhun fyysiseen asiaan. Parisuhteen tulee rakentua sisäisten tuntemuksien varaan.
- eroon,
Aikoinaan, nuorena tanssipaikalla katsoin erästä miestä ja
ajattelin, tuo mies tanssii ihanasti mutta on tosi ruma.
No, hän haki minuakin tanssimaan ja siitä syntyi suhde, minun suuri
rakkauteni,ja kuinka rakastinkaan hänen kiusoitteluaan ja nauravia
silmiään ja pitkiä ripsiään.
Aikoinaan muutimme kauas toisistamme ja suhde päättyi,
mutta en ole koskaan unohtanut häntä,
elämä vain kuljetti näin,- Milla Camilla
Miten muka nauravasilmäinen, pitkäripsinen mies voi olla "tosi ruma" :D
- yhden kerran...
Sano hänelle että arvostat häntä ystävänä ja sen jälkeen jätät hänet.
Kerran se vain kirpaisee. - Panovyöllä
Pane sitä takaa päin.
- ankanpoikanen
sulle on jäänyt teinin ajatusmaailma päälle! vai ajatteleeko kypsä ihminen ulkonäköä nuin paljon ettei voi seurustella jos on ruma. tuskin itse kehtaat naisena mennä edes kauppaan ilman meikkaamatta. 20 vuotta lisää niin sinäkin oot ruma vaikka meikkaatkin joten kannattaa vaan tutustua ihmisen sisäiseen olemukseen!
- no voi vittus
olet siis KAKSIKYMMENTÄ ja et voi seurustella jos mies näyttää luultavasti ihan tavalliselta? onnea vaan sulle...
- Ulkonäkö
Miten sinä Aloittaja edes aloit olemaan hänen kanssaan alunperin? Joku seikkahan varmaan vetosi sinuun. Jotenkin oletan, että jos on edellytyksiä pidemmälle seurustelulle, niin toisessa on jotakin, joka tuntuu tosi hyvälle itsessä. Jos hänessä ei ole, niin sitten vain sopivampaa etsimään. Itse en haluaisi kumppania, jonka katseesta paljastuisi tyytymättömyys ulkonäkööni. Se olisi loukkaavaa ja siksi olisin mieluimmin ilman hänen seuraansa. Ajattele myös tämän miehen kannalta asiaa. Kaveri voi aina olla.
- mitat
Naisilla vartalo myös merkitsee paljon pituus 175 muut mitat 90-60-90
- N2209
Ei ihan oikeasti voi olettaa että kukaan haluaisi seurustella ihmisen kanssa johon ei tunne fyysistä vetovoimaa. Miten se on edes mahdollista? Pitää oksennuspussia samalla kun harrastaa seksiä? Toivottavasti jokaiselle on joku, eikä kenenkään tarvitse päätyä yksin mutta karu fakta on se, että ulkonäkö painaa parisuhteeseen astuessa. Itselleni se on yksi tärkeimmistä kriteereistä, ei kuitenkaan todellakaan ainoa.
- Faktaksi todennut
Haloo hei !!!! Petipuuhissa mitään ulkonäköä tarvita.
Vaan se miltä lakanoiden välissä nauttii ja vikisee.
Ruma mies on usein parempi seksihommissa. Luultavasti siksi kun ei ole ittees täynnä, vaan rakastaa täysillä, nauttii itsekkin- N2209
Miten voi nauttia jos pitää toista kuvottavana?! Minun kumppanini on erittäin komea ja erittäin taitava sängyssä. Rumaan en koskisi, en voisi nauttia siitä jos kavahtaisin jonkun pulleron kosketusta.
- bfhn
Rumat miehet ei välttämättä ole parempia sängyssä. Eräskin ruma mies on suorastaan surkea siellä.
- miesten mies
N2209 kirjoitti:
Miten voi nauttia jos pitää toista kuvottavana?! Minun kumppanini on erittäin komea ja erittäin taitava sängyssä. Rumaan en koskisi, en voisi nauttia siitä jos kavahtaisin jonkun pulleron kosketusta.
meillä miehillä ei ole tuollaisia esteitä, me voimme harrastaa seksiä vaikka oksanreiän kanssa.
- miesten mies
bfhn kirjoitti:
Rumat miehet ei välttämättä ole parempia sängyssä. Eräskin ruma mies on suorastaan surkea siellä.
sinunpa tutkimuksessasi on laaja otanta.
Moi
Mulla on sama juttu, kun tapaan jonkun, niin ei se oikeastaan haittaa, minkä näkö-nen se on, se vaan on tärkeetä, et ne EI KOSKE tupakkaan EIKÄ alkoholiin, huume-ista yms roskasta puhumattakaan ! Ja niitä ei täältä suomesta näemmä löydy, etin sit muualta........mullakin on yhä mielessä mun ex, joka tosin kehtas pettää mua toisen muijan kans, ja sit samalla se liehitteli mua.........ja nyt ne on muuttaneet yhteen mun tunteista yms täysin välittämättä.........piupaut vaan sanovat.......ei hänkään nyt mikä-än joku Brad Pitt ollut, mutta kyllä se mulle olis kelvannut.......jatka vaan hänen tapaa -mistaan, ttei sulle käy, kuten mulle ! Hän voi vielä kyllästyä suhun, jos jahkailet koko ajan.......- JaskanHaaremi
Hyvä provo kun etusivulle pääsit.
- Joskus rakastunut
Ui kun söpöä. Tyttöhän taitaa olla rakastumassa eikä tiedä että mitä ihmettä päässä tapahtuu...
Älä huoli, jos käy niinkun joskus käy ja todellakin rakastut siihen "rumilukseeen" niin älä välitä. Et voi sille tunteelle yhtään mitään, turhaan edes venkoilet ja senkoilet.
Avaa sydämmesi ja katso mitä tapahtuu.- näin o
minä oon ihan vitun ruma ja silti naiset tulee sänkyyn ja mie panen niitä kovaa ja tykkäävät kyllä erittäin paljon. so fuck dem!
- Voi voi
Vaikka olisikin kuinka komea mies tai nainen, mutta luonne ihan paska. Ei kukaan oo täydellinen. Pidä kiinni siitä "rumasta" miehestä prkl!
- Luota tunteisiin!
Uusien tuttavuuksien kohdalla kyllä se huomio ensin kiinnittyy ulkonäköön. Se mikä vähemmän sinun silmää miellyttää voi toisen mielestä olla varsin miellyttävä.
Kannattaa luottaa tunteisiinsa sillä niistä saa sen tärkeimmän informaation, järki käskee arvostamaan mainitsemiasi "hyviä ominaisuuksia", mutta ei niiden varaan voi mitään rakentaa kuten ei myöskään pelkän ulkonäön.
Eli hommasta tuskin tulee mitään, kun ajatus seuralaisen ulkonäöstä on mikä on.
Varmasti kohdallesi osuu vielä vähemmän väärä ihminen, jonka useimmat määreet osuvat yksiin sinun mielestäsi. Onnea matkaan. - ruma mies
Voi kiitos kun olet täällä niin rehellinen, miksi et voi sanoa minulle suoraan mitä ajattelet minusta.
- jaska jokunen
tosi kivaa...ai kun joku rakastuis minuun kanssa..olen normaalia kolhomman näkoinen mies..on vatsaa ja muutenkin ylipainoo aina tähän aikaan vuodesta.
mutta olen mies..elis niin ei vaikuta kait vaiikka olen kolhon näkoinen tapani kuitenkin sivistyneitä ja olen seurustelu taitoinen...se mikä on huono juttu että minulle kelpaa ainoastaan todella fiksut ja hyvän näkoiset naiset..pitää olla kielipäätä...ruotsi saksa englanti venäjä...vähintään...ja myos että on nähnyt maailmaa ja tulee toimeen aivan missä päin tahansa ja on tilanne mikä tahansa..
en ole montaa tavannut aikaisemmin suomesta...mielellään että olsist syntynyt muualla kuin suomessa...suomalainen nainen tosi tyly ..täysin ajattelematon ja suurin osa lihavia lällykoitä..huono kuntoisia ja huono tapaisia.. - kojazenkko
en mäkään sellasen ruman naisenkans alkais seurustelemaan ,mut kyllä sitä pimmeessä panna voi aivan mainiosti.
ja laralla ja rasialla en ajais metriikään, onhan ne aika rumia pirssejä.
niggeri nainen on kamala, kun sillä on niin karkea karvotuskin ja rullahuulet.
jaappanialaisella taasen ei oo tisuleitakan eres.
kotimainen matami on vaarallinen jos sille antaa valurautasen paistinpannun ja ei se kyllä kovin kaunista katseltavaakaan ole.
kyllä se on elämää kun komialla mersulla ja venäjäläisellä horatsulla ajeleepi vaan.
maailmassa on paljon, rumia asioita kuten tää suomen verotuspolitiikkakin.
miäs ei koskaan oo ruma ,jos sillä on riittävästi pelimerkkejä matkassa.
paljon on rumihia jos rumihia teherähän sano.... jooo. - samma här
Hyvä trolli... Mäkin heräsin ruman akan vierestä kapakkayön jälkeen ja..... muuten oli ok mutta ulkonäkö...... Mitä nyt teen se soitti ja sanoi olevansa PAKSUNA ei V......
VIETÄ VAAN AIKAA "RUMAN" MIEHEN KANSSA..;;))) HÄN ON VARMASTI KAUNIS SISÄLTÄ..;;)))
- NaisiaViehättää
Tosi panomiehet jotka osaa heiluttaa heppiään niin että nainen meinaa revetä liitoksistaan.
Heidänkaltaisensa ovatkin yleensä ns. "kirveelläveistetyn" näköisiä.
Jokin heissä kuitenkin naisia viehättää.. Löysit varman miehen itsellesi, älä ajattele hänen ulkonäköä vaan sitä kuinka viihdyt hänen seurassa. meiti että saat pitää hänet ihan itse. Taannoin oli kaverilla neiti joka oli ulkonäöltään kuin missi ja joka ravintola illan jälkeen hän joutui tappeluun muitten miesten kanssa omasta kullastaan. Jälkeen päin hän minulle totes et seuraavaksi hän ottaa niin ruman likan ettei hän kelpaa muille ja sitten voidaan olla onnelisia. Mieti mitä itse haluat. Uskollisen rakkaan vai kuvan kauniin jota joka akka himoitsee.
- voi elämä
voi vain ihmetellä sitä ihmisen tyhmyyden määrää mikä tästäkin aloituksesta paistaa
- gfgc
Kurjaa, että annat muiden ihmisten mielipiteiden määrätä _sinun_ elämästäsi, siitähän tässä on perinpohjin kyse. Jos itse pidät itseäsi tasokkaana niin ethän tietenkään voi ottaa itsellesi alempitasoista miestä, mitä kaveritkin siitä ajattelisivat? Toivon, että sinulla on edes yksi oikea kaveri joka voisi kompata niin monia täällä antamaan miehelle mahdollisuuden. Olet kovin nuori se vaikuttaa kyllä asiaan. Kunhan kasvat aikuiseksi olen aika varma, että ajattelet asiasta silloin toisin.
Kokeile, voit vaikka yllättyä! Miten olet noin pinnallinen?
HÄPEÄ!
Naiset hakevat aina uljasta urosta joka istuu salilla 6 päivää viikossa.
Mikä teitä vaivaa?!- Pii on 3.0
..." joka istuu salilla 6 päivää v ..." -
Oikeassa olet , - Käyn salilla useamman kerran viikossa, ja siellä on aina naislauma , joka syrjäsilmällä katsoo miestä , joka istuu punnerruspenkillä vinkkelitanko edessään , eikä tee mitään , paitsi määräajoin pullistelee hauiksiaan , välillä hän tosin nousee ja kävelee salin poikki ja takaisin istumaan , ja pullistelee hauiksiaan . -
Hitaasti .
kerkiän käydä ainakin 6 laitetta läpi sillä aikaa , mutta ei ne tyttäret sitä katso , vaan ne tirkistelee sitä romantiikan kukkasta , joka siinä punnerruspenkillä tuoksahtelee , -
harrastan kilpatanssia , ja kun menen lavalle , syntyy kyllä siellä naistenparvessakin kohinaa ,
Hillitön ryysäys kaikille ylosmenoväylille , surkea parku, kun ei sovi tuuletusikkunasta ulos karkuun , ja sitä rataa ,
Mutta olen onnellinen , kun kerrankin taas naiset huomioivat minutkin ;
- mussa
Jos olet ihastunut, niin sinuun vetoaa rumat miehet. Ei kai miehen tarvi olla komea. On se sanontakin: rumaa se on kun mies on kaunis. Jos taas pidät hänestä kaverina se on eri asia. Mutta jos aina ajattelet hänen ulkonäköään, etkä osaa unohtaa sitä ei ole jutulla tulevaisuutta ehkä edes kaveruutena.
- voivotoneivoi
ei voi
- 100 + 70
Olen yli 170 cm pitkä nainen ja siitä on jo aikaa, kun olin parikymppinen. Jos poika oli samanpituinen kuin minä, häiritsi minua tavattomasti. Tunsin itseni jättiläisnaiseksi. Ehkä heitä häiritsi myös pituuteni, koska jutuista ei tullut sen enempää.
- Veljet, mitä touhua
Voi tsiesus, ruma mies... Jospa, olet vaan rakastavinaan, ja hän on panevinaan :)
- 9+20
Kyllä sitten jaksaa ihmiset olla syyllistäviä. Jokaiselle katkeralle peräkammaripojalle jotka tännekkin kommentoineet naisten olevan pelkkiä pinnallisia narttuja, niin tässäpä teillekin kysymys:
Miksi ylipäätään kukaan mies on edes sinkku? Jos ei kerta miehelle (varsinkaan "rumalle" sellaiselle) naisen ulkonäöllä ole mitään merkitystä, niin miksi ihmeessä ei kelpaa vaikka se 170kg Pirkko? Tai se naapurin "rekkalesbon" näkönen ilmestys? Niinpä niin.
Ennen kuin jaksatte syyllistää kaikkia muita pinnallisuudesta ja siitä, ettette kenellekkään muka kelpaa, niin katsokaapa sinne peiliin ja miettikää uusiksi. Kylmä totuus kun kuitenkin on se, että siinä missä te haukutte ihmisiä pinnallisiksi ja ryvette siinä itsesäälissänne, niin ihan yhtä pinnallisia olette itsekin. Muutenhan teille kelpaisi ihan kuka tahansa kunhan on Kela-kortissa naisen sotu ja naisen sukupuolielimet.- juuri noin
Heh. Samaa mieltä. :)
- Etukammari
No ei nyt ihan niinkään. Niillä 170 kg Pirkoilla kun ei välttämättä ole sitä ihanaa luonnetta tai huumorintajua. Aika pahansuopia akkoja löytyy kyllä ihan kaikissa koossa, varsinkin niistä rekkalesboista. Ja on eri asia olla "hieman ylipainoinen" kuin joku rantautunut valas.
Aloittajalle: olkaa ystäviä, laita mies kuntokuurille. Ja kasvot voivat vielä muuttua noin nuoresta parempaankin. Ja ties vaikka ei olisi enää ulkonäkökään este. - jännäähkijä
Mulle kelpaa vähän pyöreämpikin nainen ja se "rekkalesbon" näköinen naapurin tyttö voikin olla mielestäni kaunis:D Katsos kun mies katsoo naista kokonaisuutena päästä varpaisiin eli vartalo on yhtä tärkeä kuin kasvot. Ja tiedän kyllä kokemuksesta että se ei niin kauniina pidetty nainen rupeaa näyttämään kauniilta kun ihastut ja yhtäkkiä et haluakan ketään muuta. Kannattaa valita se joka rakastaa sinua ja jota itse rakastat.
- Voi veljet
Olet vaan rakastavinaan niin hän on rakastelevinaan...
- ei toimi
Ei tuosta mitään tule. Eroaisitte kuitenkin kun komea "carlos adonis" osuisi sun kohdalle. MIes löytää myöhemmin toisen. Voit vaan kannustaa kaverina ja stailata, viedä kuntosalille.
- Pinnallista
Voi kamala ! Toivottavasti et näe painajaisia. Kannattaisi varmaankin arvostaa terveyttä. Todennäköisesti sinulle käy niin, että kun löydät sen prinssisi ette saa esim. Lapsia niitä joskus mahdollisesti halutessanne, kun meni juna ohi.
- Orkideaa
Minä ainakin itse haluan, että kumppanini on suht hyvännäköinen. Parisuhteeseen kuuluu usein seksi ja haluan, että kumppanini on silmissäni seksuaalisesti viehättävä. Täytyy muistaa, että vaikka itse ei pidä jotakin hyvännäköisenä, voi taas toisen mielestä se olla maailman vetävin tyyppi. Ihmettely siitä, että ns. ruma ja kaunis on yhdessä, on vähän outoa, koska heillä voi olla aivan eri käsitys kauneudesta ja nähdä toisensa todella viehättävänä. Tai voi olla, ettei koe ulkonäköä merkittävän asiana, joka sekin on ihan fine, mutta varmasti monelle sillä on merkitystä parisuhteessa edes jollakin tasolla.
Mutta ei se siis ole mitään pinnallisuutta, ettei halua harrastaa seksiä ihan kenen tahansa kanssa, josta ei itse kiihotu. Sille ei voi mitään, ihan normaalia.
Pinnallisuudeksi enemmin sanoisin, ettei arvosta edes rumia ihmisiä. Sinä et ole tekstisi perusteella pinnallinen, sinä näet tämän miehen sisäiset hyvät puolet, mutta et koe häntä vetävänä. Mielestäni ei kannata ryhtyä suhteeseen, jossa tietää, ettei esimerkiksi voi kuvitella harrastavansa seksiä hänen kanssaan.
On totta, että sisäinen kauneus merkkaa paljon suhteessa, eikä todellakaan kannata aloittaa suhdetta vain ulkonäön vuoksi. Mutta mulle myös ulkonäöllä on merkitystä ja uskallan väittää, että usealle sillä on. Haluan, että voin rehellisesti sanoa puolisoni olevan komea ja haluavani häntä. Ja hyvännäköinen ei ole synonyymi täydellisille vartalolle, maailman kauneimmille kasvonpiirteille jne., vaan se tyyppi voi olla ihan joku perusjamppa, jonka kokee viehättävänä. - Shelady
No jos aloittaja jo tietää ettei halua herätä ruman vierestä, niin mitäs tuota enää täällä kyselemään. Älä ole sen kaverin kanssa.
Mutta haluaisin muistuttaa, että ne hyvännäköiset ovatkin sitten suurimpia kusipäitä loppupeleissä ja valitettavasti rakastavat vain itseään. Ja puhun varmasti kokemuksesta. Monen hyvännäköisen mulkvistin jälkeen ihastuin tyyppiin, jonka ulkonäköön ei todennäköisesti ihastuta ensiksi. Mutta uskokaa tai älkää, ihana ihminen muuttui päivä päivältä mahtavan persoonansa takia mielessäni komeammaksi ja nykyään rakastan myös hänen ulkonäköään. Lucky me! - Brad Pitbull
Onhan näitä rumia sällejä joista naiset diggaa, kunhan on kuuluisuutta ja sitä fyffeäkin. Katotaan nyt vaikkapa jotain Hjallis Harkimoakin. Tony Halmekin sanoi, että ollessaan nobody, naiset juoksi häntä kadulla karkuun, mutta heti kun tuli kuuluisaksi, se olikin hän joka sai juosta naisia karkuun. Elämä on sitten ihmeellistä ja aloittaja selvästi ihan pentu.
- niin.
Ei tuu mitään. Rumaan ei kannata rakastua ja saatte vielä rumia lapsia joita kiusataan
- Brad Pittbull
niin. kirjoitti:
Ei tuu mitään. Rumaan ei kannata rakastua ja saatte vielä rumia lapsia joita kiusataan
Otin ruman naisen vaimokseni ja saimme kaksi ihan ok näköistä lasta. Tytär on fiksu kuin mikä, oikein yliopistossa. Mielummin tiedenainen kun bimbo! Poikakin on ollut tyttöjen mielestä "hottis". Voi ne rumatkin saada siis upeita lapsia. Oma mutsini on tosin aika kauniiksikin mainittu ja silti musta tuli ruma. Ei se siis aina ihan niin mene kuin tuossa väitit. Ja mielummin älyä kuin ulkonäköä. Kauneus katoaa joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. Sääli ihmistä jolle oma ulkonäkö on maailman tärkein asia. Vielä säälittävämpää, jos ottaa paineita toisen ulkonäöstä. Tuplahölmö!
- Matti Nykypäiväläine
No voihan Albertin atomipommit sentään, onko oikeasti ulkonäöllä minkään valtakunnan merkitystä todellisuudessa.
Jos mielestäsi ulkonäkö on kaikki niin on aika miettiä prioriteettejä.
Eli haluat:
Hurmaavan
Huumorintajuisen
Hyvä kuntoisen
Ihana persoonallisen
Pitkän
miehen, no ihan onnea vaan yritykseen voi olla mahdollista että Suomen puolella voi olla vaikea saalis.
Alkaa muutenkin pikku hiljaa vituttamaan " mies myytit " ja kaikki tuollanen hevonpaska, herää jo ja tajua että emme asua Utopiassa.
Ja kyllä se ulkonäkö on paska joka tapauksessa jos tarpeeksi pitkälle menee suhde olipahan se Bradd Pitt tai naapurin Ville.
Laskeudu maahan ja käytä järkeäsi.
P.s Jos luokkaannuit niin silti en pyydä anteeksi, on aika ymmärtää että ulkonäöllä voi pyyhkiä persettä. - täyttää..p....
Onpas taas provo juttu, että jaksetaanki sielä päässä kaikenlaista epäuskottava tyhmyyttä kirjoittaa, huh-huh mikä p....aaaa ..
- provo1
jaahas..
- Kerry
Pittää olla hauska ja hyvännäkönen. Jos ei paneminen kiinnosta ni hyvä luonne riittää..Mites ois hyvännäkönen, osaa panna ja rakastaa?. . Sehän riippuu mistä tykkää.. Jos tykkää miehestä jolla on helvetin pahanhajuset pierut ja löytää sen mitä on etsinyt niin on onnellinen sitten. kuka helvetti nitäkin 24 juttuja jaksaa kirjotella. näköjään minäkin. Anaali aukkoon koko inttrnet ja treenaamaan ja matkustelemaan..
- hyv1
"Kauneus on katsojan silmissä"
- Kerry
kokeile alkaa seurustella ruman ukon kanssa. zekkaa mitä tulee..
- rumamies8
Minäkö se oon? Onhan mulla sentään komia rakkauden valtikka, josta varmasti pidät.
- olkaa miehet itsevar
Miehen ulkonäöllä ei ole paljoakaan väliä, jos mies on todella itsevarma ja karismaattinen luonteeltaan. Kaikki miehet jotka olette epävarmoja itsestänne, ottakaa itsestänne niskasta kiinni ja ryhdistäytykää. Miehen mitta on se, miten mies kantaa itsensä. Kulkekaa selkä suorassa, älkääkä välittäkö muiden mielipiteistä tai ajatuksista. Mies on se suhteen pää, ja nainen on kuin lapsi. Älkää miehet ylistäkö naisia liikaa, kuvitelkaa heidät teidän seksiobjekteinanne. Kun näette naisen katsokaa itsevarmasti ja mittailkaa naisen kehoa, kuvitelkaa hänet alasti edessäsi. Nykyajan feminismi ja hemmottelevat vanhemmat ovat pilanneet meidät miehet kasvattamalla meistä turhan nössöjä vässyköitä, jotka eivät sytytä naisten miljoonia vuosia kestänyttä biologisia viettejä. Muuttakaa itsenne mieheksi, olkaa maskuliinisia miehiä ja ajatelkaa olevanne lahja naiselle. Jos nainen ei kunnioita sinua, niin unohda se nainen ja siirry seuraavaan naiseen. Älkääkä miehet vertailko itseänne mihinkään filmitähtiin tai menestyneisiin urheilijoihin, koska siitä ei ole mitään hyötyä. Olette se mitä olette saaneet ja tyytykää siihen, ja tehkää itsestänne niin hyviä kuin vain voitte tulla.
- reppanoitaleijoja
kelpaahan misseillekkin kaikki jääkiakkoilijat oli sit vaikka mitä apinoita ja pösilöitä kuvitelmissa sika muuttuu rahan toivossa rinssix ja sit nää räkä nokat luulee et on jotai
- Ruma on kaunista
Tulet tottumaan toisen ulkomuotoon, jos ihastumisesi on aitoa. Anna ajan kulua, anna tunteiden kasvaa. Onnea sinulle, olet onnekas, kun olet tässä maailmassa löytänyt mieleisesi ihmisen : 9 ........ ihana elämä!!!
- maarukka
ei ulkonäkö voi olla esteenä rakastumiselle,,otatko ennemmin ns.esim.alkoholistisen ja hyvännäköisen vai kohteliaan ja luotettavan vaikka ulkonäköä ei olisikaan. Kaikki ihmiset ovat kauniita/komeita omalla tavallaan,,kauneus on katsojan silmissä.
- taitaa olla provo
Sillä ihastuksen kohde näyttää aina maailman kauneimmalta/komeimmalta ihastuneen silmissä, vaikka olisi muide silmissä tyyliin Notre damen kellonsoittaja.
- hjehu
Minusta on hienoa, että olet pystynyt näkemään sisäisen kauneuden henkilössä. Loppupeleissä ihminen on pinnallinen olento, mutta myös tunteellinen. Sun on vaan päätettävä mitä sä haluut, mikä tekee sinut onnelliseksi. Sinun on oltava rehellinen itsellesi ja hänelle.
Tietysti itse toivon näin sivusta seuraajana ja pienenä romantikkona teidän kaunotar ja hirviö-tarinaa, jos näin kärjistetysti sanoo. Ja hei miehethän vaan komistuu iän myötä...naiset rupsahtaa.. - TakkaapäiVelaksi
Eipä siinä sit muuta kun pimmeessä takaapäin ja kalu pyyhkästään verhoon lähtiessä.
- Anna mennä vaan!
Tunnetta kutsutaan ihastumiseksi!
- näin se vaan on
alottajalle,
ei se ulkonäkö vaan miehen sisäinen persoona on tärkeintä,
usein ruma mies on juuri se joka oikeesti naisia viehättää,
mä voisin rakastua suorastaan hullaantua rumaan mieheen, rumat miehet on usein paljon älykkäämpiä kuin fyysisesti komeet,
MÄ RAKASTUN ÄLYKKÄÄSEEN MIEHEEN,, - Ruma pieni mies
ootappas, kun hän kaivaa sen hirmuisen meisselinsä esiin!!! Silloin olet viimeistään myyty.
- someone1
"kaunotar ja hirviö". antaa olla kun olet pinnallinen ja katsot vain ulkonäköä, ole rehellinen ja päästä poika parempia tapaamaan !
- No hei
Lopeta heti se suhde ja ala jakamaan pilluasi aina vkl. baarissa tai ala myymään itteäs niin tapaat vaikka minkä näköistä naamaa. Onko ystävät oikein kertoneet sulle, että millaisen miehen saat ottaa jotta heitäkin se miellyttää tai mitä jos nekin haluaa siltä kullia.
- me rumilukset
Ei se ulkonäöstä ole kiinni. Ilmeisesti tyypillä ei ole tarpeeksi rahaa tai muutenkaan hyviä kortteja jaettu.
Jokainen rikas ja hyvällä itsetunnolla varustettu rumilus saa kyllä naista. - itsekkin ruma mies
Sanoisin että onpa aika pinnallista kysyä tuollaista asiaa täällä ihmisiltä...toisaalta kauneushan on katsojan silmässä.
- Elämä opettaa
Kuluu vuosi, kuluu toinen. Tulet yllättymään miten nopeasti aika kiitää... eräänä päivänä huomaat olevasi 40v... 50v... Nuoruuden keho ja ulkonökö on vain kaukainen muisto...
Silloin voit vain toivoa, että lähelläsi on ihmisiä, jotka näkevät sinussa muutakin kuin ulkokuoren.
Elämä on toisinaan sellaista, että sitä saattaa joutua kohtaamaan taakseen jättämiä asioita.- vfff
Se on sen ajan asia sitten.
- kjeh
vfff kirjoitti:
Se on sen ajan asia sitten.
nyt se on taas viikkoa lähempänä.
- Sisin ratkaisee
Ota reilusti selville, voiko välillänne olla ihastumisen lisäksi myös seksuaalista kemiaa; ei se suhdetta määrittelevä tekijä ole, mutta varsin oleellinen osa parisuhdetta kuitenkin. Jos kolahtaa, niin anna mennä! Teillä voi yhdessä olla vallan kaunis ja nautittava suhde eikä ulkopuolisten ajatuksilla ole merkitystä, kyse on teistä kahdesta. Olen joskus suudellut ns. "rumaa miestä", ja täytyy todeta, että ei siinä suudellessa miettinyt toisen ulkonäköä, päinvastoin, meni jalat alta!
Itse olen hiljattain tutustunut itseäni kymmenen vuotta nuorempaan, mielenkiintoiseen mieheen ja joutunut pohtimaan sitä, onko millään muulla merkitystä kuin ihmisen persoonalla (mitä kaikkea se pitääkään sisällään: arvomaailma, tapa suhtautua elämään ja muihin ihmisiin jne.). Toisaalta mietin myös ystäväpiiriemme erilaisuutta (jo iänkin puolesta), mutta sydämessäni on tunne, että jotain kaunista menee ohi, jos tilanteen vain järkeilen ja jätän tutustumisen tähän. - 174
aloitteljalle : hän on ulkoisesti ruma ja sinä sisäisesti,joten hyvin sovitte yhteen !
älkää kuitenkaan tehkö niitä lapsia ,tässä maailmassa on ihan tarpeeksi ja ei taas yhtä yh-äitiä kaivata, kuten tapahtuu kun mies on tarpeeksi kauan kanssasi ja näkee sisäisen rumuutesi. - Hullu-hellu
No eihän vastaus ole tähän mitenkään vaikea, jos naisensa on samalla tavalla ruma kuin miehensä,(samoja kasvonpiirteitä, yhtä lyhyt/pitkä, ja saman painonenkin) niin ei sellaisessa ole rumillakaan himolla mitään loppua.
Jos oikeasti erinäköisen kanssa pystyy vehtaamaan, niin sellainen suhde on tietysti "korkeaksi tuomittu", mutta se olisi toisaalta vähän sama asia, kuin että söpö myyrä nussisi limaista sammakkoa.... - rouva jakomäki
Iso molo on tärkeämpi kuin ulkonäkö.
- antero piippu
No onpa lässytystä joillaki tuo - "ei se ulkonäkö mitään ratkaise". Tottakai se ratkaisee. Oon ite ruma mies ja ei se tuo mun vaimokaan mikään missi oo. Oon vaan sen verran rehellinen että tunnusta että jos mulla ois enemmän varallisuutta oisin saanut aikoinaan vaikka kuinka nättejä tyttöystäviä. Miettikää ny esim. harkimoa tai flafio briatorea. Rumat ukot ja kauniit vaimot.
- Mitä liikkuu päässäs
Älä tee mitään, ja pidä vain itseäsi hyvän näköisenä. Nirso pipana.. ;)
- Skiggebööy
Kun itekkään et mikkään ruusu ole, kuten ei ole kuin ehkä sata koko suomessa niin ole onnellinen edes jos joku susta sattuu tykkeemään takasinniin päin..
- oisko provoaloitus
liekö provo koko aloitus. Vaikea kuvitella että joku voisi olla niin pinnallinen. Tai sitten aloittajalla on heikko itsetunto.
Jos kyse on itsetunnosta, luulisi juuri ton kaverin olevan täydellinen, kumppani. - KALLE KELLO
Mistä näitä aloittajan laisia idiootteja oikein sikiää??
- 174
Naiset on hullina miehen pituuteen jalkapohjasta päälakeen. Tämä mielestäni johtuu siitä
kun mies yleensä kasvaa naista pidemmäksi ja ihminen leimautuu pikkulapsena näin. Jos vanhemmista nainen olisi pidempi lapsi leimautuisi toisin ja kokisi toisin. Tästä johtuu että pituus jalkapohjasta päälakeen alkaa olla ongelma ihmissuvussa. Sydän ja liikuntaelimet eivät kestä suurta kehoa. Noi järjellisesti pitkän naisen olisi hyvä tehdä lapsia lyhyen miehen kanssa jotta lapsista ei tulisi liian pitkiä jalkapohjasta päälakeen.
Itse olen keskipituinen tämän tekstin tasosta voi kukin pätellä miten älykkyys ja viisaus korreloi pituuden jalkapohjista pälakeen kanssa. - kjeh
174 kirjoitti:
Naiset on hullina miehen pituuteen jalkapohjasta päälakeen. Tämä mielestäni johtuu siitä
kun mies yleensä kasvaa naista pidemmäksi ja ihminen leimautuu pikkulapsena näin. Jos vanhemmista nainen olisi pidempi lapsi leimautuisi toisin ja kokisi toisin. Tästä johtuu että pituus jalkapohjasta päälakeen alkaa olla ongelma ihmissuvussa. Sydän ja liikuntaelimet eivät kestä suurta kehoa. Noi järjellisesti pitkän naisen olisi hyvä tehdä lapsia lyhyen miehen kanssa jotta lapsista ei tulisi liian pitkiä jalkapohjasta päälakeen.
Itse olen keskipituinen tämän tekstin tasosta voi kukin pätellä miten älykkyys ja viisaus korreloi pituuden jalkapohjista pälakeen kanssa.tekstisi on täyttä huttua jalkapohjasta päälakeen.
- itse ratkaiset
Kyllähän ulkonäkö vaikuttaa ihastumiseen ja eroottisessa rakkaudessa. Mutta kun on jo pystynyt ihastumaan ja kokee, että yhdessä synkkaa, niin ei kai asialla silloin ole väliä. Itse en voi edes ihastua tyyppiin, jonka ulkonäkö tökkii. Ystävystyä kyllä voi ja olla kaveri, mutta siihen parisuhteen kanssakäymiseen ja syttymiseen tarvitaan fyysistäkin hohtoa ainakin suhteen alussa. Totuus on että vuosien varrella ulkoinen rapistuu ja mutta ulkonäkö ei enää haittaa, kun on hitsauduttu jo yhteen myös fyysisesti.
Sinun itsesi pitää ratkaista tuo asia. Jos todella rakastut mieheen, niin kuin kuvauksessasi käy ilmi, ulkonäkö voi olla sivuseikka. - Pahani Julmu
Se ruma tyyppi voi tietty olla ystäväsi, ja pidä hänestä kiinni, jos viihdyt hänen seurassaan.
Ota erikseen joku komea mies rakastajaksesi.
Suomessa nätti nainen voi menetellä tällä tavoin, eikä sitä edes paheksuta.- bbhfd
Niin voivat miehetkin ja ovat niin perinteisesti tehneetkin.
- Kaunis mies
Onpa törkeä ukko. Miten joku viitsii olla naista lyhyempi ja vielä vähän ylipainoinen? Spoita poliisille.
- Pahani Julmu
Haloo.
Ei tässä maassa naisen tarvitse tyytyä rumaan mieheen, jos ei halua. Nainen valitsee paremman näköisen, koska tarjokkaita riittää.
Ruma mies voi olla kaveri ja hyvää juttuseuraa, mutta häneen ei rakastuta. Kyllä komea mies on se, jonka kanssa näyttäydytään ulkona. Ja joka hoitaa seksihommat.
En ymmärrä miksi aloittaja edes pohdiskelee asiaa. - normi mies.
Olen aina ollut ruma ja en ole koskaan edes seurustellut naisen kanssa. Ikääon kohta 40 vuotta. Naiset seurustelee rikollisten ja naisia hakkaavien miesten kanssa.
- Pahani Julmu
No joku seurustelee rikollisen ja naista hakkaavan miehen kanssa, mutta vain pienehkö osa miehistä on rikollisia ja naisenhakkaajia.
Näin ollen rikollisia ei riitä kaikille naisille, joten monen naisen on tyydyttävä ei-rikolliseen mieheen.
Noh, voit toki parantaa mahdollisuuksiasi tekemällä muutaman rikoksen. Ja se ei ole edes vaikeaa, koska niin monet asiat ovat kiellettyjä. - KALLE KELLO
Pahani Julmu kirjoitti:
No joku seurustelee rikollisen ja naista hakkaavan miehen kanssa, mutta vain pienehkö osa miehistä on rikollisia ja naisenhakkaajia.
Näin ollen rikollisia ei riitä kaikille naisille, joten monen naisen on tyydyttävä ei-rikolliseen mieheen.
Noh, voit toki parantaa mahdollisuuksiasi tekemällä muutaman rikoksen. Ja se ei ole edes vaikeaa, koska niin monet asiat ovat kiellettyjä.Äläs nyt. Olethan sinäkin varmaan lueskellut tätä meidän kotimaista rikoslehteä, mulle se tuli aikanaan oikein tilattuna ja tämä asia pisti silmääni. Mitä pahempi rikollinen ja rosvo, sen kovempi oli naismenekki, saivat kirjettä ja naimakutsua jne.. Näin siinä aviisissa oli präntättynä tämän tästä. Kai se paikkaansa piti ja pitää vieläkin, mutta en kuitenkaan suosittele sitä kautta naista/naisia hankkimaan
- Silläviisiin
KALLE KELLO kirjoitti:
Äläs nyt. Olethan sinäkin varmaan lueskellut tätä meidän kotimaista rikoslehteä, mulle se tuli aikanaan oikein tilattuna ja tämä asia pisti silmääni. Mitä pahempi rikollinen ja rosvo, sen kovempi oli naismenekki, saivat kirjettä ja naimakutsua jne.. Näin siinä aviisissa oli präntättynä tämän tästä. Kai se paikkaansa piti ja pitää vieläkin, mutta en kuitenkaan suosittele sitä kautta naista/naisia hankkimaan
Usko sinä vaan Kalle kaikki mitä Alibissa lukee! Seiskan jututkin on kaikki totta...
Voi olla että pieni prosentti naisista tuntee vetoa rikollisiin ja vielä pienempi prosentti miehistä, he eivät tietenkään ole terveitä vaan haluavat joko leikkiä parantajaa tai saada turpaansa.
On se kumma kun nykypäivänä ihmiset joutuu kyselemään netissä voiko rakastua vai ei...jos rakastuu niin rakastuu ja se siitä. Mitä hittoa sitä kaikilta sekopäiltä pitää kysellä?!! - Hmmm....
Silläviisiin kirjoitti:
Usko sinä vaan Kalle kaikki mitä Alibissa lukee! Seiskan jututkin on kaikki totta...
Voi olla että pieni prosentti naisista tuntee vetoa rikollisiin ja vielä pienempi prosentti miehistä, he eivät tietenkään ole terveitä vaan haluavat joko leikkiä parantajaa tai saada turpaansa.
On se kumma kun nykypäivänä ihmiset joutuu kyselemään netissä voiko rakastua vai ei...jos rakastuu niin rakastuu ja se siitä. Mitä hittoa sitä kaikilta sekopäiltä pitää kysellä?!!Nykyään yhteiskunta on tai sen lajatellaan olevan niin suvaitsematon, että pitää olla varuillaan sen suhteen, miten toimii.
Ruman miehen kanssa seurusteleminen ei ole kollektiivisessa mielessä kovinkaan hyväksyttävää.
- hupshei
No senkun hoidat hommat ja pistät toverin omaan kotiinsa nukkumaan.. Olikohan tää viesti niin trolli?
- Pii on 3.0
Ei ole trolli ; "
Tässä minäkin istun omassa kotona , -
Likka soittaa käymään silloin tällöin, lauantaisin , mutta omaan kotiin pitää tulla nukkumaan , kun ollaan vain " ystäviä , " -
sänkyynmeno kelpaa , mutta mies ei , -
kun "ystävätkin"sanoo että ,
- Kaikenlaista
Niin. Me naiset nyt vaan olemme joskus vähän pinnallisia ja mieluusti ottaisimme sen komeamman miehen käsipuoleen esiteltäväksi. Vaaditaan rautaista itsetuntoa ja luonnetta jos rumempi kelpaa taluttajaksi.
Oma mieheni on ylipainoinen mutta hän on älykäs, huumorintajuinen ja karismaattinen. Nämä ominaisuudet ovat niin vahvoja että minä unohdan ulkonäköseikat ja olen onnellinen upeasta aviomiehestäni!
Toisaalta kohdallasi voisi toimia sellainen kuvio että kulkisit tämän " ruman " miehen kanssa ja kaikki ihmettelisivät kuinka ihmeellinen hän onkaan kun on saanut sinut! Näin puntit olisivat tasan ja kaikki tyytyväisiä. Mielikuvistahan on pitkälti kyse. Jos olisimme sokeita, olisit jo umpirakastunut. :)
Sisäinen kipinä on kuitenkin kaiken a ja o. - pikku juttu
Käske sen pitää halloween-naamaria.
- 0lli
Kauneus on katsojan silmissä.
- Itse tiedät
Oletko ihastunut häneen kuitenkaan romanttisessa mielessä vai pidätkö vain mahdottoman hyvänä tyyppinä, ihanana ihmisenä? Tai ehkä ajattelet, että voi kun löytäisin samanlaisen tyypin, mutta vaan komean seurustelukumppanikseni...
Jos oikeasti olet ihastunut, niin jotenkin en usko, että pidät miestä ulkonäöllisesti kovin vastenmielisenä? Jos hän ei vaan vastaa yleisiä "kauneusihanteita" ja mietit miten kaverisi suhtautuvat. Teini-iässä suurinosa varmaan haluaa seurustella pojan tai tytön kanssa jota muutkin pitää hyvännäköisenä eikä rumana. - jee jee
Hah, en kyllä haluais olla tämä aloittajan mies, kun tälläistä scheissea puuhataan selän takana. Nykynaisilla pitää olla näköjään kaikki ihan "edustus kunnossa" Edustustalo, edustusauto, edustusmies jne jne. Otsikkokin; "voiko rumaa miestä rakastaa?" on niin pinnallinen, kuin olla voi. Jätä se mies ennen kuin satutat pahasti. Hän ansaitsee paljon parempaa kuin sinut.
- hähähä
rumalla on tottakai rahaa ja näkyy vaatteissa autossa ym silmään pistävissä asioissa. ehkän muuten kaunis ja pinnallinen nainen olisi päästänyt lähellekkään jos niin paljon oksettaa :D
kysymys kuuluu onko tarpeeksi rahaa et huora taipuu hahahahahahah - pallero-M
Häivyn, koska noin pannaan halvalla!
- ihmisetontyhmiä
Vaikutat jokseenkin ällöttävältä ihmiseltä.
Fyysinen maailma on pelkkä illuusio, se koskee myös sinun ja tämän "ruman" miehen kroppaa ja ulkonäköä. Jos et näe tuon illuusion läpi vaan takerrut siihen, olet yksinkertaisesti hölmö, ja tulet taatusti katumaan valintojasi. "Mitä siis tehdä?"
Se on sitten heitettävä asian puolesta kolikkoa. Kruuna = miehen viereen, Klaava = miehelle kenkää.
"Itse olen niin tarkka omasta ulkonäöstä..."
Kaukana tulevaisuussa wanhana neitinä sitten joka päivä laitat paplarit päähän ja paksu huulipuna kaveriksi koristamaan. Illalla ulos koiran kanssa ja kiroilemaan kuinka sikoja miehet ovat aina olleet ;)- Suomalainen mies
Tämän jutun aloittaja on itse aika epävarma itsestään ja vähemmän kaunis ulkonäkö. Yleisesti kauniit naiset rakastuvat vähemmän komeaan mieheen.
Toisen osapuolen on oltava joko kaunis, tai komea jotta lapsista tulisi sopusuhtaisia. - kokemusta on
Pidä heppu ystävänä älä anna toivoa enemmästä kun et itse sitä halua. On väärin pitää toista romanttisisssa harhaluuloissa. Sano suoraan että olet hyvä kaveri mutta hyvää ystävyyyttä ei kannata rikkoa menemällä pitemmälle. Etsii sitten romattista seuraa muualta eikä tuhlaa sitä aikaa sinuun. Kaveruus on eri asia.
Rehellisyys kannattaa. Eihän ole pakko töksäyttää, asian voi ilmaista nätistikin.
Vetovoimaa joko on tai ei ole. Sitä ei voi pakottaa. Piste. - Suomalainen mies
Itse en missään tapauksessa ottaisia tatutuoitua ja hirveällä sotamaalauksella varustettua naista, jolla roikkuvat raskaan rilluttimet ja killuttimet korvissa.
Sellaisella on jo paljon muitakin paheita. - Kokemusta mullakin.
Mulla on käynyt nuorempana samankaltainen tapaus. Kun olin 17vuotias poika, niin tapasin Kiss FM chatin kautta kauniin tytön ja rakastuin heti ja pussattiin yhdellä ainoalla treffillä. Tyttö myöhemmin ilmoitti viestillä ettei oo sittenkää kiinnostunut musta. Mulla oli kova paikka ja ajattelin että pakko saada edes joku tyttöystävä. Sitten tansseissa musta oli kiinnostunut mua 6vuotta vanhempi tyttö, joka ei ollut todellakaa kauneimmasta päästä ja näytti ikäistään vanhemmalta. Ajattelin vaan että ihanan luonteinen ja pakko yrittää, kun se kerta on kerrankin muhun rakastunut. En edes itselle pystynyt myöntää etten ollut siihen aidosti rakastunut. Käytin sitä nenäliinana, kun mulla oli sitä edellistä mainitsemaa tyttöö ikävä ja sitäkään en myöntänyt edes itselleni. Kun oltiin oltu puoli vuotta yhdessä, niin tää vanhempi tyttö sanoi "Pistetään välit poikki, kun sulla ei selvästi oo mua kohtaan yhtää tunteita ja mä tyhmä rakastuin palavasti tunteettomaan". Se kertoi että puolen vuoden aikana se odotti että ehdottaisin panoo. Ainoa mitä siinä kattelin, oli sen isot tissit, mitä teki mieli imee. Teki kyllä mieli pyytää että se imettäis mua, mut en oo varma miten se olis reagoinut, jos en halua rakastella sen enempää. Sitten kun katsoin sitä kasvoihin, niin kikkeli kutistu ja ei tehnyt yhtää mieli panna sitä, vaikka se yritti vinkata. Jos oltais pantu, niin musta olis tuntunut että panisin vanhaa mummoo. Siitä otin opikseni ettei kannata kenenkää kanssa väkisin seurustella, jos ei oo tunteita. Otin myös opiks että jos ei oo tunteita, mut ruma on muuten mukava, niin kannattaa olla pelkkä kaveri.
- joskus ennen kaunis
PITKÄSSÄ ONNELLISESSA PARISUHTEESSA EI ULKONÄÖLLÄ OLE MITÄÄN MERKITYSTÄ. VAIN SILLÄ SISÄISELLÄ KAUNEUDELLA ON MERKITYSTÄ, KOSKA ULKOKUORI RAPISTUU KUMMINKIN AJAN KANSSA.
- toiveikas2
Olen itse vähän samassa tilanteessa kuin aloittaja mutta mies ei ole ruma vaan en oikein tunne vetoa hänen ulkonäköönsä. Luonne on mahtava. Puhumme tuntitolkulla tietokoneella. Olen nainen jolle on aina merkinnyt miehen ulkonäkö kauheasti ja parisuhteeni ovat perustuneetkin siihen. Mutta jos mies on vetävän näköinen niin hän kyllä tiedostaa sen oikein hyvin itsekin ja käyttäytyy sen mukaisesti. Lisäksi muut naiset tietenkin huomioivat tuollaisen miehen komeuden ja siitä seuraa mustasukkaisuutta yms. Olenkin nyt miettinyt että mitä jos kokeilisin suhdetta tuon alussa mainitun kanssa...Olen itse nätti nainen ja saan aina huomiota noilta pelimiehiltä mutta nyt taidan kokeilla jotain ihan muuta. Jotain syvällisempää. Pian olisi tapaaminen edessä , saa nähdä jääkö se sitten ystävyyden tasolle vai johtaako pidemmälle.
- näin se menee
ikävä kyllä syvälliseksi ihmiseksi ei noin vain ruveta.
- elämän viisaus
Joo, ota vaan oikein pieni, vähemmän komea mies, niin saat pitää itse ja löydät hänestä paljon muita kauniita puolia.
Muista myös pitää vatsa täynnä ja kilkuttimet tyhjinä, niin siinä sulla avain ikuiseen onneen.. - moni kakku päältä...
Eipä ole kovin harvinaista tavata paremmanpuoleisen ulkonäön omaavia vanhojapiikoja, jotka ovat liian kauan valikoineet "sitä oikeaa". Sitten kun oma ulkoinen vetovoima on iän myötä alkanut hiipua, on myös tarjokkaiden määrä huvennut
Siinäpä sitten ihmettelevät, että kuinkas tässä nyt näin kävikään...- oma tarina
Siinäpä sitten ihmettelevät yhtä lailla nekin, jotka ovat sittemmin keski-ikäisinä eronneita, petettyjä, yksinhuoltajia jne. Ikä tulee yhtä lailla jokaiselle, vaikka miten ummistaisit silmäsi ja pyrkisit näkemään sen vain yksissä.
- jernijäjermu
Kuule hey,. Nyt teiän suhteessa ei muu auta kuin se, että meet kaverisi kanssa pimmeesseen hiilikellariin ja siellä sitte annat kaveris jerniä itteäs takkaapäin säkki päässä tulpat korvissa pyykkipoika nokassa. Ja kun jernimiset on jernitty ja nalli palanu ja rako rasvattu, nii ei ku vaan laitat kaveris iltahämäräsä kävelemmään taipaleelle kotiaan kohti.
- Näin se vain menee
Toisille naisille kalunkankeus ja raha ja toisille naisille ulkonäkö ja raha. Siinä kaksi tärkeyttä.
- sielunkauneusss
Itsekkään en ole mikään kaunis nainen,mutta nuoruudessani seuraa on riittänyt ja puute on pysynyt poissa. Jos ymmärrätte, mitä tarkoitan...
Törmäsin sitten mieheen,joka oli todella kuin kauhuleffasta.
Ampunut itseään elämäntuskassa haulikolla naamaan.
Mutta lempeä ja sydämmellinen,oikea namupala naiselle kuin naisella,henkisesti.
Olisin ottanut omaksi,mutta joku toinen fiksu nainen ehti täpärästi ennen ja tuli raskaaksi hänelle...
No,löysin oman kultani aikanaan,mutta olen edelleenkin ystävä tämän henkilön kanssa.
Jos joku tuijottaa pelkkään ulkonäköön ja päättää elämänkumppaninsa tai ystävänsä pelkästään sen perusteella,on todella säälittävä ja menettää paljon!!
Sisäistä kauneutta ei voita mikään,sen olen oppinut ja se oppi kantaa. Sen opin haluan antaa muillekkin. - Mikko USA:sta
Lopeta suhde. Ylipainolle voi tehdä jotain. Pituudelle ei voi tehdä mitään vaikka naamaa voi kirurgisesti leikellä (usein tulos on naismainen koska kirurgit ovat tottuneet leikkelemään vain naisia).
Lopeta tapailu ja tapaile muita. Teet palveluksen miehelle. Kuinka vanha miehesi on? Paljonko hänen kuukausitulonsa ovat?
Mikä hänestä tekee hurmaavan?
Mikä hänen persoonassaan on 5 ihaninta asiaa?
Onko mahdollista saada sekä ihana, hurmaava, että hyvän näköinen mies? Ei... ei yleensä ole, ellet ole todella missitasoa itsekin. Enkä sano tätä ilkeyttäni, vaan katsopa lehtiä. Kuinka monella rumalla rikkaalla miehellä on ruma vaimo?? Ei monellakaan. Pertti Salovaaralla oli viimeksi 20-vuotias (nyt kai jo 24-vuotias jos ovat yhdessä) tyttökaveri. Hjallis.. tarviiko mainita.. Niinistö, Häkkinen, Räikkönen... näitä riittää. Naisille ulkonäkö ei ole se tärkein. Rahalla saa.
Mutta en tarkoita, että sinä olisit näitä naisia. Tarkoitan vain sitä, että olet nuori ja sinulla on nyt se aika elämästä, jolloin etsit hyvännäköistä partneria. Se on biologista eikä se ole väärin. Sitten kun täytät 40, tulee seinä vastaan ja alat hakea sitä elättäjää ja kunnollista miestä. Toisaalta on ihana huomata, että joku nuori nainenkin osaa arvostaa miehen sisäisiä ominaisuuksia. Mutta valitettavasti se ei riitä.
Kun löydät jonkun, joka viehättää sinua fyysisesti, niin automaattisesti sinä alat myös pitää hänen henkisiä ominaisuuksiaan viehättävänä, vaikka mies olisi täysi kusipää. Sekin on geneettisesti sinuun ohjelmoitu, eli en sano tätä ilkeillen enkä arvostellen. Luonto-äiti on sen meihin laittanut.
Joten etsi sitä komeaa karjua vain. Olet vielä tosi nuori ja ehdit sen löytää! Tulet onnelliseksi .... hetkeksi. - kokemusta on 70v
Mikä urpo oot,ulkonäkö EI merkitse mitään. Otappa joku adonis niin huomaat eron.
Kuinka upean näkönen oot itte...hoikka,missi vai??? Järki käteen nuoret,sinäkin oot vielä kakara joka ei tiedä elämästä hölysen pölyä! Ootko tietonen että aivot on täysin kehittynyt vasta 24-25 vuotiaana,viimesenä hehittyy otsalohko,tutkipa sitä ääliö. - manna2
Aloittaja on ylläpidon asialla.Laittanut keksityn keissin Halutaan sivulle suosiota.Mainostajat haluaa sita.
Kukaan henkilö jolla on aloituksessa mainittu asia ajankohtainen ei tule kirjoittamaan suoli 24 sívulle asiastaan vaan miettii mielessään miten menetellä.
Näyttää tälläiset tekemällä tehdyt avaukset saavan kummasti keskustelua ja mielenkiintoa osakseen.Ylläpito saa paremmat mainostulot.Sehän on tämän sivun tarkoitus.Tuottaa rahaa omistajalle.
Olisi paljonkin järkevää sanottavaa tähän asiaan mutta ei kannata....- Brad Pitbull
Lapsellinen ketju kertakaikkiaan. Onneksi itselleni on kehittynyt valikoiva silmä, enkä edes huomaa noita mainoksia. Tullut käytettyä nettiä jo 16 vuotta, eikä sillon ollut juuri mainoksia, joten en osaa kiinnittää niihin mitään huomiota. Ainoastaan juutuubissa ne veetuttaa, kun ne iskee väkisin silmään.
Rumaa miestä kannattaa suosia siksikin, koska tämä on yleensä 100% luotettava. Naiset on nykyään tosin aika idiootteja. Katsoneet aivan liikaa romanttista Hollywood-hömppää. Todellinen rakkaus toiseen ihmiseen on muutenkin harvinaista nykypäivänä. Ennen se oli helpompaa tai ainakin yksinkertaisempaa. Liikaa houkutuksia ja kiusauksia, ihmiset on vain esineitä, joita ensin otetaan ja sitten heitetään pois kun ei enää jakseta innostua. Taidan olla näissä asioissa vanhanaikainen, mutta kautta historian ihmiset on etsineet jotain käytännöllisempää kuin pelkkää kaunista ulkokuorta. Nykyään ollaan aika kuutamolla mitä parinmuodostukseen tulee. Odotetaan, että vastaan tulee vieläkin parempi, kunnes ollaan täysin yksin ja hukassa.
- Kaunis kuolematon
Hei! :) Joo, kyllä asia on niin, että "tärkeintä on aina sisältö". Jos väittää, että voisi hallita mihin toisessa ihastuu, valehtelee. Omaan ihastumiseensa ei voi vaikuttaa. Jos toista oikeasti rakastaa, ei silloin tarvitse edes miettiä voiko toisen kanssa elää, vaikka hän ei olisikaan komea. Jos miettii, ettei voisi mieltää voivansa herätä toisen vierestä tämän rumuuden takia, niin ei mielestäni silloin toista oikeasti rakastakkaan.
- Nainen27v
Voi hitto. Kokeile. Mene sänkyyn. Ties millainen peto hänessä on. Minua on aina kehuttu kauniiksi ja upeaksi, mutta minulla on ollut kaikenkokoisia, -näköisiä ja -värisiäkin miehiä. Lyhyessä ja lihavassa ihastuin nauruun ja tarinoihin ja meillä oli seksuaalista vetovoimaa. Mutta hänen perversionsa ja alkoholisminsa rumensi hänet maailman iljettävimmäksi ihmiseksi. Aloin nähdä hänet rumana. Ensimmäinen poikaystäväni taas, häntä kaikki kehuivat komeaksi, mutta en koskaan oikeasti tuntenut vetoa häneen, seksi oli tylsää, emme sopineet yhtään yksiin elämänkokemuksen ja persoonan puolesta. On ollut siis pitkää pätkää, paksua ja ohutta, niin myös alakerrassa. Nyt olen löytänyt elämäni miehen, ja tiesin sen kun näin syvälle hänen silmiinsä.
Mutta, en ole koskaan ollut neitsyen kanssa, enkä voisi elämää luoda neitsyen kanssa. Jos itse on kokenut ja toinen kokematon, se voi myöhemmin kostautua. Huomasin sen, kun luulin ekan olevan lopullisen mieheni; alkoi janottaa; entä jos.. millaista se olisi toisen kanssa? Olisiko se parempaa? En siis pettänyt ole koskaan silti, mutta ahdistus sisällä kasvoi. Nyt kun kummallakin on suunnilleen sama määrä kumppaneita (13/17) takana, niin kumpikin tietää ettei todellakaan ole mitään mitä kaivata, kun se oikea abloy avain löytyi, ja kaikenlaisia on koettu. Minusta on ihanaa, että miehellä on ollut samanverran kumppaneita, niistä pieleenmenneistä parisuhteista on kiva sitten puhua yhdessä, ja tyytyväisinä käpertyä toistemme kainaloihin: "aah, onneksi se on takanapäin.." :D - Ex pretty boy
Jos kummiskin kiihottaa eikä tarvitse hävetä, niin anna mennä.
Itse olin kaunis, kiihottava ja lihaksikas.
Nyt olen 42, ylipainoinen, kalju, alkoholia liikaa käyttävä, tupakoiva ja huonokuntoinen.
Kuitenkin olen vielä hyvä sängyssä, hyväpalkkainen ja minulla on ihana luonne.
Vaimo rakastaa kuin hullu puuroa ja lapset diggaa. Mikä sen parempaa? Ei mikään- Nainen27v
Oi, minä tulen rakastamaan minun komeaa miestäni vaikka lihoisikin ja kaljuuntuisi, hän on nimittäin myös erinomainen rakastaja ja herkkä ja tunteellinen.. aah.. Olen jo alkanut pelottelemaan häntä kaljuuntumisella, että "onko sun hiukset harventunut päälaella..? Ehkä mä näen harhoja.." Johon se säikähtää pahasti. Sitten halaan häntä ja sanon pussaillen: "Oi, en malta odottaa, ihana oma kaljupääni." Ja hän melkein itkee ja selaa netistä kaljunestoshampoita, Sitten jos kaljuuntuu, muistaa nuo ihanat sanat ja eleet, ja hänelle tulee parempi mieli.. :)) Koska se on TOTTA! Rakkaus voittaa!
- kjeh
Nainen27v kirjoitti:
Oi, minä tulen rakastamaan minun komeaa miestäni vaikka lihoisikin ja kaljuuntuisi, hän on nimittäin myös erinomainen rakastaja ja herkkä ja tunteellinen.. aah.. Olen jo alkanut pelottelemaan häntä kaljuuntumisella, että "onko sun hiukset harventunut päälaella..? Ehkä mä näen harhoja.." Johon se säikähtää pahasti. Sitten halaan häntä ja sanon pussaillen: "Oi, en malta odottaa, ihana oma kaljupääni." Ja hän melkein itkee ja selaa netistä kaljunestoshampoita, Sitten jos kaljuuntuu, muistaa nuo ihanat sanat ja eleet, ja hänelle tulee parempi mieli.. :)) Koska se on TOTTA! Rakkaus voittaa!
itsepetos on myös tiukassa, kuin läski.
- juqqe31
Abloodit! "taitavana" esiinnyit naisena. Vain liian hyväuskoinen,tai järkensä menettänyt sinkkumies,uskoo että nykymaailmassa(korjaan suomessa) olisi vielä ainuttakaan (sinkkunaista) joka sukeltaisi pinnan alle.. Arvostaisi miehen luonnetta(niinhän ne naiset tietenkin arvostaa,mikäli on täys pelle) mut sitä sitä sitä sellasta symppistä,mukavaa,lojaalia kaveria.. junou.
Tietenkin itse kukin saa uskoa moiseen tuubaan. Henk.kohtaisesti en usko itse, kunnes kokemus toisin todistaa. Aivan kuin syytteisiinkin vaaditaan se todiste ensin :) niin kauvan muuten,kaikki on pelkkää tarinaa.
On sitä jo ihan liikaa uskottukin noihin valheisiin ja kyllä myös opittukin niistä
"älä usko,älä luota,koe,luota ja usko" näin se homma vaan etenee. - juqqe31
naisten valittamiset nettifoorumeilla: liian huono seksi miehen kanssa, miehellä liian pieni, mies on ruma
Ei teidän naisten auta nyt kuin vaan ootella,että vielä ja toivottavasti piankin kehittyy kirjaimellisesti konemiehiä,joista ei voi tokikaan aktiivisesta hurjasta toiminnasta moittia ja se alapään kaverikin on sitten vähintään 10 metriä pitkä ja 5 metriä leveä(säädettävää mallia)
sitä ennen voisitte opetella arvostamaan niitä tärkeänpiä arvoja,niin hyvässä kuin pahassakin :) sitä sopii pohtia,että kumpi on todella vakavenpi asia, sekö että suhteessa kyllä kemiat luistaa,välitetään toisistamme,rakastetaan MUTTA seksi on liian surkeaa, vaiko toiste päin että seksi on jumalaisen ihanaa/taivaallista, mutta.. mutta sellasta tunteetonta jyystämistä, ilman sitä tunnetta että mies oikeesti todella välittää(muuta kuin korkeintaan että seksuaalisesti nauttii ja viis siitä nauttiiko nainen) eli tässä tapauksessa ajatusleikkinä,että mies Ei todella välittäisi,saatika rakastaisi,korkeintaan tykkää jyystää,jotta voi sulkea farkkujensa vetoketjun ja jotta voi jälleen avata vetoketjun ja aloittaa tunteettoman jyystämisen ^^ so that.. luulisi siis tuon jälkinmäisen olevan vakavenpi juttu,että mikäli ne tunteet(rakkaus) menee seksin edelle. Näinpä kannattaisi siis varmaan pitää kiinni siitä vähäisestäkin positiivisesta asiasta,mitä omaa.. Nainen/Miesvalita ja valita huonosta seksistä, mutta joskus saletisti valitat ja kadut enemmänkin sitä,ettet arvostanut sitä "jotain muuta positiivista" no, ainakin sitä monet ihmiset arvostaa, vasta sitten kun tiedostaa ettei oo enää mitään mahdollisuuksia. - ihkumies
JÄTÄ SE HELVETIN RUMA MIES ! OTA MUT OON KOMEE JA RIKAS JA TOSI KIVA!!!!!
- juqqe31
Ja sama tännekin:
Millon te ihmiset järkiinnytte(tai no pikemminkin naiset) siis tietenkin JOTKU ja aika useatkin naiset:
Miehetkään EIVÄT ole TÄYDELLISIÄ!! kuin korkeintaan jonku/joidenkin piirteiden/ominaisuuksiensa puolesta,joita omaavat. Se asia ei korjaannu vaihtamalla miestä ja viimetteeks rutisemalla asiasta. On paljon miehiä, joilla on sydän kultaa,huolehtivaisia,symppiksia,empaattisia, lojaaleja, avoimia,huumorintajuisia,hömppiä ja heillä hyvin mahdollisesti on liian pieni pippeli,tai muuten ovat huonoja sängyssä,tai.. jotku tällaiset kaverit,jopa yllättävän hyviäkin myös siellä sängyssä,mutta heillä on sit jokin muu ikävä ominaisuus/heikkous,joka tahraa. Sitten on paljon myös miehiä,jotka ovat moitteettoman jumalaisen taitavia sängyssä(seksissä) mutta heiltä puuttuu esim noi mainitut ominaisuudet. Siinä nyt vain on elävän elämän lukuisia esimerkkitapauksia, mutta pointti on se,että ET voi saada kaikkia herkkuja samassa "paketissa" not ever, not ever!! siinä on siis elävän eläviä esimerkillisiä tapauksia,joista ei kuin valkkaamaan naaraat ja niin uroksetkin. Ellet halua elää/olla yksinään,kaipaat seksiä, myös läheisyyttä ja rakkauttakin, tyydy siihen mitä on tarjolla, opi arvostamaan sitä mitä on,opi ymmärtämään että jokaisten yksilön suhteissa ennemmin tai myöhemmin AINA joku/jotku asiat kusee. Oli niin tai näin,halusimme tai ei.. Olemme kuitenkin vain ihmisiä,emmekä maailmaa suurenpaa.
Nämä on vain sellasia asioita,jotka on elämää ja niille ei mahda mitään. Joko niiden kanssa eletään,koetetaan ymmärtää, or.. Nainen,mikäli etsit miestä,joka ei ainoastaan ole vain hyvä sängyssä omaa ison "sen" unohda etsintä ja kärsi.. No ei kait nyt sentään.
Meillä jokaisella on valinnanvapaus omiin valintoihin,kriteeriimme. Jatkaakseen tätä saivartelua, niin ei tokikaan pidä tyytyä siihen mikä ei tyydytä,kerta toisensa jälkeen toteat ja petyt jälleen ku toikaan ei kelvannut. Teille jotka toivotte,että suhteenne tulisi olemaan rypytöntä kaikin puolin: Miten olisi vain oppia elämään yksinään(ellei siis ainakin ilman sitä kumppania) ja myös arvostamaan sitä yksinäisyyttä ja radikaalisti lopettaa turhat etsinnät,toiveet,haaveet? --> kompuroitte aina siihen pirun banaaniin ja seinä tulee vastaan.
Ainahan saa toki yrittää olla kompuroimatta siihen ja todeta ties miten usean kerran"ei tässä maailmassa oo ainuttakaan kunnon miestä"
Voisi olettaa,että joku neitonen siellä nyt toteaa tomerana"tiedän kyllä montakin ihanaa ja myös komeaa miestä,jotka ovat kuin täydellisyyksiä" tms.. Varmasti näitäkin miehiä on olemassa ja varsinkin ne (kuuluisat varatut miehet) mutta sekö sitten riittää?? I Don't think so. Joku viisaskin taisi joskus mainita,että suomalaisille ei riitä mikään ;) ja täytyyhän se kyllä todeta ikävä kyllä,että ei riitäkään!! ^^ niin... Eiköhän aina joku neito/uros ala rutiseen jostain, VAIKKA miten omaisikin hienoja asioita noin myös ylipäänsä. Hei, olen nainen joka on aina ihastunut "rumiin" miehiin, mutta koskaan se ei ole haitannut juuri sen takia, että he ovat olleet itsevarmoja itsestään ja minä olen ollut varma heistä. Jote tsemppiä ja uskallusta olla oman ajatuksensa kanssa sinut.
- Rocroc.
Oon ihastunut käsittämättömän rumaan naiseen, jonka kanssa minulla on nyt suhde.
Hän on todella lihava, mutta se ei haittaa minua. Toki oon kehoittanut häntä laihikselle, mutta en sen takii, että hän muuttuis kauniimmaksi, vaan siksi, että se olisi hänen terveydelleen hyväksi.
Tämä nainen on todella tyylitön, eikä hän harrasta oikeastaan yhtään mitään.
Tykkää vain herkutella ja katsoa televisiota. Silti rakastan häntä kovasti.
Hänessä on vain jotain, joka vetää puoleensa. Hänessä on jotain käsittämätöntä.
Ehkä hänen empaattisuus, runollisuus ja tietynlainen lämminhenkisyys on niitä, jotka vetävät puoleensa. Itse olen aika urheilullinen ja olin alun perin katellut urheilullista naista puolisoksi. Usean sellaisen kanssa treffasinkin, mutta heistä ei vain jostain syystä saanut mitään irti. Todella monet olivat pinnallisia ja monesti myös tosi urakeskeisiä. Se myös häiritsi, että näiden naisten ympärillä kuhisi jatkuvasti hirveänä miehiä.
Mun nykyistä kultamussukkaan en vaihtaisi mihinkään, vaikka ruma onkin! Hän on sisäisesti maailman kaunein! - hey,.
Aloittaja täällä! Kiitos kaikille vastanneille kohteliaista ja ei niin kohteliaista vastauksista.
Vielä toistaiseksi en ainakaan ole tuntenut seksuaalista vetoa mieheen, koska suhde on vielä aika alussa. En tiedä pitäisikö mennä tässä enää pidemmälle koska pelkään että sitten joudun kääntämään suhteelle selän kun tunteita ei olekkaan, eli minulla on yhä melko ristiriitaisia tunteita tästä kaikesta. Voihan se tosiaan olla että mies kaunistuu silmissäni kun olen hänen ulkonäköönsä tottunut, mutta parisuhteet vain ovat sellaisia että jos toinen "ällöttää" esim. sängyssä hänen kanssaan ei ole järkeä olla.
Minun pitää pähkäillä asiaa.- kjeh
jos se ei ällötä jutellessa niin ei kai sängyssäkään, eikä mattoja tampatessa eikä puita pilkkoessa.
- jeepulis
Jos ei miellytä nii ala lätkiä. Ei se mies sunlaista ansaitse.
http://bit.ly/1bTmcTz - rusina soppa
Kyllä sanon naisena että johan meni yli alkuperäinen kirjotus.. Pääasiahan on varmaan että löytää ihanan ihmisen rinnalleen persoonana..ajan kanssa sen huomaa.Mutta minkäs teet jos joku kupp.. syönyt aivotkin suuseksin aikana. Eläkää niinko haluutte miks tänne valintojanne huudatte puhukaa ensinnäkin keskenänne ennko vouhkaatte koko maailmalle. Kauneus komeushan on katsojan silmissä aina ! Ei toi ikäkään paljoa päätä paina... noissa ajatukisissasi alkuperäinen. Kaikenlaisia sauna taa vietävii sitä onkin hel...iiiiiiiiiiiiiiiiiii!
- nimppa1
Hei, oletteko kuullut Emgoldexista?
Kaverini kertoi, että oli liittynyt ja tienannut 3500 euroa melko lyhyessä ajassa. Onko kellään kokemusta kyseisestä hommasta? Hän neuvoi minut Suomenkielisille sivuilleen
www.emgoldex.fi
Kieltämättä vaikuttaa hyvältä kun kullan hinta tuolla on heittämällä halvempaa kuin muualla... - totuuden torvi
Tee mitä haluat, mutta muista että jos johdat miestä harhaan sen suhteen, miten paljon häntä haluat seksuaalisesti, et kyllä ansaitse mitään hyvää miestä.
- Varo rupsahdusta
Tunnen monia semmoisia ennen niin nättejä ikäistään nuoremmannäkösiä immeisiä mitkä muuttuu rumiksi yhessä vuuessa jollei aivan yössä.
Jo pelkät silmäklasit voivat pilata näön, eikä aina ikä.
Tunnen myös monia iäkkäitä jotla vaikuttavat ja ovat ikäsekseen nättejä sekä
viriileitä.
Taitaa olla geeniperimässä moinen? - minäävaan
Minä jättäisin. Jos rakastaisit tai olisit edes ihastunut, niin ulkonäkö ei häiritsisi. Minä olen pari tyyppiä jättänyt pääasiassa ulkonäön takia. Jälkeenpäin ei ole ollut ikävä... Lisäksi tuo tyyppi ehkä ansaitsee jonkun sellaisen, joka ei salaa mielessään ulkonäköä mietiskele...
- vadelmamami
Parempi vain etsiä ruma mies puolisoksi,niin ei sitten karkaa kaiken maailman hempukoitten perään.
- Mr.love
http://p.pw/lsm tuolla on parhaat vinkit parisuhde ongelmiin ! :)
- rakkauspakkaus1
http://p.pw/3yO Sarasvuolta hieno teksit rakkaudesta ! :)
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih475957Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6152390Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591058- 771033
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62965- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58789