Punaista maitoa ei oikeasti edes ole olemassa

fakta homma

Kyllä se on ihan yhtä valkoista kuin muutkin maitomerkit.
Olisihan se hullun näköistä, jos laitumella kuljeskelisi iso lauma erivärisiä lehmiä!

Eikä kevytmaitokaan mitään kevyttä ole.
Ja ei se maito mistään lehmästä ole lypsetty:

Meijereillä on kaikilla oma salainen tislauslaitteisto.
Niillä valmistetaan kaikki myyntiin menevä maito pelkästä merivedestä ja kalkkiliuoksesta.
Näin saadaan tarpeeksi riittävä kate tähän maidonmyyntiin.

Meijeriin tuotava ja lehmistä lypsetty heinäliuos lasketaan suoraan viemäristä alas, sillä vuorokaudenkin kuumalla laitumella seisoskellut lehmä tuottaa vain käynyttä ja lämmintä litkua.

Maito on meijerien ja valtion yhdessä keksimä huijauskonsti ihmisten rahojen saamiseksi.
Sanoohan se jo maalaisjärkikin, että ei missään karvaisen elukan mahassa voi muodostua kylmää ja hygieenista maitojuomaa.

Kyllä kai se näkyisi jo kauas, jos lehmän mahaan olisi muodostunut 1 litran maitopurkkeja.Teksteineen!

8

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punaista

Taidat olla näsäviisas!

• Näitkö punaista?

• niiiin

Oletkos huomannut, jos kuva lehmästä on kirjava niin se värillinen osa on tyhjää(lypsettyä) ja se valkoinen osa on vielä sitä valkoista maitoa!

• bessie*

Mansikkamaito on punaista. Ja hyvää.

• kyyttö

pitäkee ne ayshierlehemänne muuvalla ette sua tuuvva niitä meijän laitumille!

• niiiin
        kyyttö kirjoitti:

pitäkee ne ayshierlehemänne muuvalla ette sua tuuvva niitä meijän laitumille!

eihän kyytöstä ota selevee on se tyhjä vai täys?

• kyyttö
        niiiin kirjoitti:

eihän kyytöstä ota selevee on se tyhjä vai täys?

pittää kyssyy miina äkkijyrkältä se tietää kyytöistä kaeken ja kaekista kyyttölöistä

• bessie*
        kyyttö kirjoitti:

pittää kyssyy miina äkkijyrkältä se tietää kyytöistä kaeken ja kaekista kyyttölöistä

Sellainen aika pieni yksivärinen keskiruskea nupo on minun lempilehmäni, ja kaikki lehmänpoikaset tietysti ovat ihania.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4854
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      13
      3463
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2014
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1956
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      682
      1921
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      118
      1855
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1441
    Aihe