Tilasin tuotteen täältä. Luvattiin tuote 3-7 vuorokaudessa. 10 vuorokauden jälkeen ei kuulunut mitään joten ilmoitin että peruutan tilauksen. Nettisivuilla lukee että pyrkii vastaamaan 48h sisällä.
Olen laittanut kolme viestiä aikaa ensimmäisesti yli kuukausi jossa pyydän peruuttamaan tilauksen ja palauttamaan rahat jonka maksoin. Ei ole vastausta kuulunut mihinkään viestiin.
En suosittele jos haluatte tilata ja saada tavaran tai edes rahat takais.
ScandinavianDesignCenter.fi Varokaa!
17
5014
Vastaukset
- Scand.Design Center
Hei Kyllästynyt,
Olemme vilpittömästi pahoillamme tästä kokemuksesta!
Vastaamme kaikkiin asiakaspalvelu@scandinaviandesigncenter.fi -osoitteeseen saapuneisiin sähköposteihin, lähes 100-prosenttisesti 48 tunnin kuluessa. Kuitenkaan koskaan ei vastausaika ole ollut läheskään 10 vuorokautta. Mihin osoitteeseen olet yrittänyt ottaa yhteyttä? Oletko tarkistanut roskapostikansiosi?
Vieläkö asia on ajankohtainen? Ota ihmeessä yhteyttä yllä mainittuun sähköpostiosoitteeseen tai puhelimitse 46 480 449920.
Yst. terveisin Helena/Scand.Design Center - Marjo_amy
Minulla on myös huonoja kokemuksia Scandinavian Design Centeristä. Äitini teki sieltä tilauksen, mutta tilauksesta puuttui tuotteita ja kun hän kyseli asian perään hänelle ei edes vastattu!
En suosittele kauppaa kenellekään!- Scand.DesignCenter
Hei Marjo_amy,
Onpa ikävä kuulla, että äidilläsi on huonoja kokemuksia. Pyydämme häntä ystävällisesti olemaan yhteydessä meihin joko sähköpostitse asiakaspalvelu@scandinaviandesigncenter.fi tai puhelimitse numeroon 46 480 449920. Hoidamme aina reklamaatiot viipymättä. Vastaamme kaikkiin sähköpostiviesteihin 48 tunnin kuluessa, normaalisti paljon nopeammin.
Ystävällisin terveisin Helena/Scand.Design Center
- virkkutar
Ostakaa tutuista liikkeistä tuotteita. En ainakaan ostais mistään oudoista firmoista joista on vähemmän ollut mainoksia.
- pettyn
Kuukauden itse odottanut tilausta ja eipä näy. Kyse ei ollut pienestä ostosta vaan useamman sadan ostos. Luottokuntaan lähtee pian ilmoitus kyseisestä yrityksestä, kun eivät toimita tuotteita.
- Scand.DesignCenter
Hei pettyn,
Ole hyvä ja ota yhteys asiakaspalveluumme, ratkaisemme asian viipymättä.
asiakaspalvelu@scandinaviandesigncenter.fi tai puhelimitse 46 480 449920
Yst. terv. asiakaspalvelu/scandinaviandesigncenter
- Huonopalvelu
Olen yrittänyt palauttaa tuotteet. Palautus maksaa reilu 10e kirjeenä josta ei saa s.koodia. reilu 23e pakettina. Sähköposti vastaa englanniksi. En ikinä tilaa mitään sieltä enkä suosittele kenellekkään.
- Scand.DesignCenter
Hei Huonopalvelu
Palautus meille maksaa 5 €, palautusoheet löytyvät sivultamme:
https://www.scandinaviandesigncenter.fi/asiakaspalvelu/palautukset-reklamaatiot/
Olen pahoillani, että kesäloman aikana olet saanut vastausviestin englanniksi. Englanninkielisen vastauksen liitteenä sait palautuslapun tilauksellesi. Tarkistin palautuksesi ja se on nyt matkalla meille. Käsittelemme palautuksesi ja päivitämme laskusi heti palautuksen saatuamme.
Ystävällisin terveisin Asiakaspalvelu/Scandinavian Design Center.
- asiakaspalveluako
Kunpa olisin lukenut täältä ScandinavianDesingnCeneterin kokemuksia. Tilasin joulukuun alussa kaksi tuotetta. 10.12. ilmoitettiin, että tuotteet ovat tulossa sen viikon lopussa. 17.12. tuli ilmoitus, että yksi tilaamani tuote on loppuunmyyty ja kysymys, miten haluan edetä asiassa. Ilmoitin, että haluan siitä rahani takaisin. Jäin odottamaan toista tilaamaani tuotetta. 19.12. tuli kysymys, miten haluaisin menetellä sen tuotteen kanssa, jonka olen tilannut ja heillä on se? Ko. firma syyllisti loppuunmyydyn tuotteen myöhäistä ilmoitusta tavarantoimittajaa, vaikka he itse ovat mokaneet tilaukseni. Nyt peruin koko tilauksen, koska se ei mitenkään enää ehdi jouluksi ja vaadin rahojani takaisin.
Heidän asiakaspalvelunsa ei todellakaan vastaa viipymättä. - ScandinavianDesignCenter
Joo, ei voi enää maksaa luottokortilla. Luultavasti tarkoittaa että konkurssi on edessä tai jotain muuta hämärää. Kehotan välttämään ostosten tekoa tässä hämärässä puljussa.
- Stinde68
Kyllä voi! Siellä maksukohdassa pitää olla tarkkana, en itsekään heti löytänyt.
- Stinde68
Olen tilannut useamman kerran Scandinavia Design Centerista (esimmäisen kerran vuosia sitten), eikä mitään ongelmia ole ollut.
Asiakaspalvelu vastaa heti puhelimeen (sähläsin maksun kanssa) ja sähköpostiinkin vastattiin muutaman päivän sisällä.
Tilaus lähti liikkeelle sovitussa ajassa (1 - 5 työpäivässä).
Luottokortti maksu on edelleen vaihtoehtona eli jos jotain epäilyksiä jostain syystä on, käyttäkää sitä.
Ostamani tuotteen sain tätä kautta yli 100 € halvemmalla, kuin muista nettikaupoista eli olen tyytyväinen.
Ja tämä ei ole mikään ostettu kehu, vaan rehelliminen mielipide. - anonyymi_llS
Reklamaatio tehty väärästä tuotteesta 2.1.19, tuote lähetetty takaisin neljä viikkoa sitten, eikä vieläkään ole muka saapunut takaisin varastoon, joten rahoja ei ole palautettu.
- sasse07
Kauan rahan palautuksessa yleensä kestää?? Olen nyt pari viikkoa odottanut....
- Tyytyväinen
Positiivinen asiakaskokemus. Tilasin kaksi valaisinta lauantaina illalla ja ne saapuivat postiin jo seuraavana torstaina. Edullinen ostohinta ja nopea toimitus.
- Anonyymi
TIlasin Gubin kirjoituspöydän ja sivulipaston. Yhteensä maksoivat yli 10 000€.
Paketit saapuivat isoissa vanerilaatikoissa kadulle (ei sisäänkuljetusta, edes rahalla).
Lipaston yksi laatikko tuntui vialliselta, kun liu' utin sitä auki. Viaksi paljastui kokonaan puuttuva metallinen liukumekanismi laatikon toiselta puolelta! Kuukausien kirjeenvaihdon jälkeen sain tänään postitse uusia osia. Paketista paljastui kaksi öljyistä metallitankoa, ruuveja ja muoviosia.
Ilmeisesti oletus on, että minä otan ruuvimeisselin pikku kätösiini ja rupean selvittämään miten mekanismi kiinnitetään (mitään ohjeita ei saapunut). Tämän jälkeen arvatenkin poraan seitsemän tuhannen euron design-kalusteeseen reikiä, kiinnitän tangot parhaan kykyni mukaan (kykyä ei ole) ja toivon että tulee kelpo jälkeä.
Voi hyvänen aika, kuinka huijatuksi voi ihminen itsensä tuntea. Tarinan opetus toki on, että koskaan ei kannata hankkia ulkomailta mitään, sillä jos ongelmia ilmenee, on firma lian kaukana ja lisäksi kielimuurin takana.
Varmaankin osasyyllinen tähän kohteluuni ja välinpitämättömyyteen saattaa ostostapahtuma kuuntoon on Gubi, mutta kyllä välityksen hoitava firma, eli Scandinavia Design fr on mielestäni vastuussa asiakaskokemuksen lopputuloksesta.
Rahallista hyvitystä en saanut. Todella painajaismainen asiakaskokemus oli tämä.- Anonyymi
Tilanne edistyi. Kuluttajansuoja oli puolellani ja Scandinavia Design hyvitti asennuksen hinnan.
Loppu hyvin kaikki hyvin. En koskaan enää tilaa ulkomailta mitään sellaista, jonka palauttaminen on vaikeaa. EU:n ulkopuolelta en tilaa yhtään mitään, ellen ole valmis luopumaan ostoon käytetystä rahasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667