Iskurista ei löydä miesseuraa, vaikka siellä on tosi paljon miehiä.

Pettynyt nainen

Samat tyypit ilmoittavat viikosta toiseen, valokuvat ovat 5-10 vuotta vanhoja tai jostakin näpsittyjä. Mikään ei ole niin kuin ilmoituksessa kerrotaan. Tuntuu, että sinne ovat kerääntyneet kaikki tämän maan seksihörhöt.

9

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellähän sinäkin

itte en kehtaa, olen ätminkäinen.

• 5437777

Millaista seuraa sitten etsit sieltä? Seksiseuraa sieltä taidetaan eniten hakea, naiset yhtälailla ku miehetkin.

• Pettynyt nainen

Seksiseuraa etsin. Olen äiti, eikä vakavampi seura nyt heti eron jälkeen kiinnosta. Seksiä olisi kuitenkin mukava saada. Pervot eivät kuitenkaan kiinnosta.

• itekin ollut siellä
        Pettynyt nainen kirjoitti:

Seksiseuraa etsin. Olen äiti, eikä vakavampi seura nyt heti eron jälkeen kiinnosta. Seksiä olisi kuitenkin mukava saada. Pervot eivät kuitenkaan kiinnosta.

Siellä on miesten ilmoituksia niin paljon, että pakko siellä on ihan tavallisiakin miehiä olla, niiden vakipervojen lisäksi. Ehkä jotkut fiksut miehet ei suoraan puhu seksiseurasta, vaan jostain ajanvietto- yms seurasta. Mullakin on siellä ilmoitus ollut pariin otteeseen, mutten saanut vastauksia :(

Oletko kokeillut laittaa oma ilmoitusta vai vastailitko vain miesten ilmoituksiin?

• rehti ATM
        itekin ollut siellä kirjoitti:

Siellä on miesten ilmoituksia niin paljon, että pakko siellä on ihan tavallisiakin miehiä olla, niiden vakipervojen lisäksi. Ehkä jotkut fiksut miehet ei suoraan puhu seksiseurasta, vaan jostain ajanvietto- yms seurasta. Mullakin on siellä ilmoitus ollut pariin otteeseen, mutten saanut vastauksia :(

Oletko kokeillut laittaa oma ilmoitusta vai vastailitko vain miesten ilmoituksiin?

Tavallinen mies: "Kiinnostaisiko viettää aikaa kanssani"
        Pervomies: "Kiinnostaisiko seksiseura kanssani"

Ei rehellisyydellä ole pillua koskaan saatu, se on totta. AT-miesten ja pillunnuolijoiden suurin ero on juuri tämä rehellisyys.

• mies.

Siellä on vain maksullisia huo.ria.

• Naisia on pakko

yrittää huijata, sillä muuten he eivät kiinnostu.

• itselläni on sielä ilmoitus mutta eipä ole natsannut ei taida naisia kiinnostavan

• Minulla on siellä ilmoitus tositarkoituksella, mutta seksiseurakin kelpaa. Käytännössä en etsi mitään vakavavaa, halusin vain erottua seksiä vonkaavista miehistä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6345
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      643
      2641
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1133
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      83
      1114
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1078
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      299
      1076
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      84
      1055
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66