Sehän olikin hyvä ehdotus. Aika hyvä autokeskustelupaikka. Paljon parempi kuin tämä suoli 24. Kirjoitukset ovat asiallisia ja hyvin muotoiltuja. Siis fiksua porukkaa siellä kirjoittaa. Miksiköhän muilla autokonserneilla -merkeilä ei ole vastaavaa jokaisen tavoitettavaa nettiosoitetta? Nos Pösöllä nyt on ja taitaa olla Sitikallakin...
Kävin VAG areenalla !
12
242
Vastaukset
- Vagareena
kyllä on Skoda-kuskien tiedossa. Jos jotain haluaa merkistään tietää - ihan oikeasti, niin sieltä löytää kaikenlaista. Suositellaan.
- on on on
Näin. Täällä en edes lähtisi kysymään mitään neuvoa. Tämä on huumoripalsta. Rekisteröitymispakkoa kun ei ole.
Trolliveijot ilkkuvat VAG-areenaa selkääntaputtelijoiden omakehu-areenaksi. On sekin mukavampaa ja hyödyllisempää kuin pelkkä suoli24-vittuilu...- Magarena
Aika lailla siellä on kohinaa keskusteluissa. Ei koskaan voi tietää, onko jokin asia mutua vai onko se ihan oikeesti totta.
- on on on
Magarena kirjoitti:
Aika lailla siellä on kohinaa keskusteluissa. Ei koskaan voi tietää, onko jokin asia mutua vai onko se ihan oikeesti totta.
No, täällä kaikki ainakin on silkkaa schaissea...
- syylä nenä
on on on kirjoitti:
No, täällä kaikki ainakin on silkkaa schaissea...
Älä usko mitään nettikeskusteluja ovat käyttäjien ja omistajien valheita varsinkin siellä VAG-areenalla (rekitöröityminen=trolli). Skoda myyjä kertoo aina sinulle totuuden!!
- nenä perseeseen
syylä nenä kirjoitti:
Älä usko mitään nettikeskusteluja ovat käyttäjien ja omistajien valheita varsinkin siellä VAG-areenalla (rekitöröityminen=trolli). Skoda myyjä kertoo aina sinulle totuuden!!
Jo vain. Huoltopuolelta jo alkaa valhetta pukkaamaan. Parhaan ja soveliaimman totuuden kertoo kuitenkin Suomi24-palstan asiantuntija. Älä luota itseesi. Kysy trollilta!
- Kerran viikossa
tulee vagareenan Skoda-osiota selattua. Joskus löydän mielenkiintoista luettavaa. Hyötyä siitä koen olevan. Siitä mukava nettipalsta, että keskustelu pysyy asiapohjalla eikä tarvitse ihan riman alta tehtyjä provoja lukea.
- Ei keksittyjä
Löytyy oikeaa tietoa myös tsi ja dsg ongelmista pilvin pimein
- Niinpä.
Ei keksittyjä kirjoitti:
Onhan noita....
Ei keksittyjä kirjoitti:
you tubesta löytyy samaa äänellä ja kuvalla.
vanhimmat jo yli 6-vuotiaita, ollaanko vw:llä noin ylimielisiä eikä asioita saateta kuntoon vai mikä siinä maksaa?- osssss
Ei keksittyjä kirjoitti:
Tapio Ketonen Tuulilasi 13/2013.
Korutonta kertomaa... - fvsfsffsfsf
osssss kirjoitti:
Tapio Ketonen Tuulilasi 13/2013.
Korutonta kertomaa...Se on mukavaa, kun Ketonen on herännyt. Pari vuotta siinä meni, kun hän ei ehdi internetissä roikkumaan. No, ilmeisesti VAG-ongelmien taloudellinen arvo autolehdelle on nousussa...
Ketosella on mielipiteitä. Niin minullakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479