Moi Lontoon kävijät ja tulevat sellaiset
Suositko metroa vai taksia? Olin perheen kanssa kolme päivää Lontoossa, ja emme käyttäneet metroa kertaakaan. Ajelimme taksilla kahdeksan matkaa, ja yhteishinnaksi tuli alle 80£
Tällä palstalla joku kirjoitteli, että Oyster Cardia tulee käytettyä noin seitsemällä punnalla päivässä. Tuolla laskentatavalla meillä olisi kulunut metroon/busseihin 84£.
Metrolla matkustaminen on ehkä nopeampaa (jos aikataulut osuu kohdilleen), mutta minua ei kiinnosta katsella pimeitä tunneleita ja kököttää liukuportaissa. Taksista näet ympärillä olevaa kaupunkia, ja voit muuttaa määränpäätä kesken matkan. Samalla voit kysyä kuljettajalta vinkkejä esim. ravintoloista. Koko perhe pääsee myös varmasti istumaan lähekkäin.
Metron käytöstä minulla on kyllä kokemusta Lontoosta, Pariisista, Milanosta ja Budapestista. Koen kuitenkin taksin olevan parempi matkustusmuoto. Toki on tunnustettava, että myös kävelen pitkiäkin matkoja, esim. British Museumista Paddingtoniin.
Metro vai taksi?
Seppo1
0
156
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696