Poliisi kyttää Tapsa 2012 nimimerkkiä.

tapsa2012

Saan aina öiseen aikaan viestin:
Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan vuoksi. Huom! Osa operaattoreista käyttää jaettuja ip-osoitteita (esimerkiksi Saunalahden mobiililaajakaistat) ja ip-osoitteesi on voinut joutua estolistalle sen takia.

Koska Netti-poliisi ei ole ensin tarkkaillut Tapsan kirjoituksia.
Olen kirjoittanut ja viitannut Thaimaata suomen kommunisti-hallintoon.

Kerron nyt kuitenkin Thaimaan liikenteestä.
Thaimaassa on vasemmanpuoleinen liikenne ja monesti liikennesääntöjen
noudattaminen on muodollista.

Olin taas tänään matkalla ja huomasin liikenteessä maaseudulla ihmisten
ajattelevan koko liikennettä.

Ohituksissa ei suinkaan vilkuteltu valoja tai agressiivisesti tööttäilty, vaan ihmiset
pyrkivät antamaan tietä mahdollisuusien mukaan kohteliaasti.

Vaikka vastaan tuli autoja ohitustilanteeissa, niin ohitettava pyrki ajamaan mahdollisimman laidassa ja vataantuleva ajoi mahdollisimman laitaan.

Thaimaassa myös vasemmalle kääntyminen on sallittua punaisissa ja myös
suoraan ajaminen punaisissavaloissa, mikäli vasemmalla puolen ei ole risteävää
tietä.

Sekä liikenne valoihin on asennettu sekunttikello, mikä näyttää valon vaihtumisen
sekunneissa.

Tapsa 2012 Thaimaan kuvat ovat saattaneet Tapsan poliisin tarkkailuun, koska
kuvissa on vain hyviä uutisia ja kommunismi ja valtiohallinto tahtoo vain pahaa,
joka on joka on sopusoinnussa raamatun teorian kanssa.

https://www.flickr.com/photos/114975157@N03/with/12134364013/

Tapsan kuvat Thaimaasta ovat todellisuutta ja totuutta myös niiltä
malariavyöhykkeiltä ja sylkijä käärmeiltä ym. semmoisilta kurjuus alueilta.
joita kommunisinen media/maksettu media tahtoo teille esittää.

17

1145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terve sielu

Tämä kyseinen Tapsa ja nimim. 28 X joutaa poistaa kokonaan palstan
      tasoa alentamasta. Heille voisi suositella vaikka omaa osiota ; SUHTEET
      tai SEKSI.

• Olen täysin

samaa mieltä.
        Tuo 24x eli nykyisin atama on jäänyt pikkulapsen tasoiseksi ajatuksenjuoksultaan eikä siitä miksikään muutu. Hän ajattelee juuri niinkuin puberteetti-ikäinen, ettei mitkään säännöt koske häntä. Hänen luulonsa omasta "järkevästä riimittelystään" käyttäen käänteispsykologiaa tehoaa joihinkin harvoihin "vähän aivokapasitteettia omaaviin" helposti manipuloitaviin? Porttikielto.
        Tapsa2012 politisoi matkailu aiheisilla sivuilla, niin siis tuskinpa kukaan haluaa lukea tuota pask*a kommunismi/suomenhaukkumislässytystä Thaimaan matkailuun keskittyvillä sivuilla? Porttikielto.

• Olli94
        Olen täysin kirjoitti:

samaa mieltä.
        Tuo 24x eli nykyisin atama on jäänyt pikkulapsen tasoiseksi ajatuksenjuoksultaan eikä siitä miksikään muutu. Hän ajattelee juuri niinkuin puberteetti-ikäinen, ettei mitkään säännöt koske häntä. Hänen luulonsa omasta "järkevästä riimittelystään" käyttäen käänteispsykologiaa tehoaa joihinkin harvoihin "vähän aivokapasitteettia omaaviin" helposti manipuloitaviin? Porttikielto.
        Tapsa2012 politisoi matkailu aiheisilla sivuilla, niin siis tuskinpa kukaan haluaa lukea tuota pask*a kommunismi/suomenhaukkumislässytystä Thaimaan matkailuun keskittyvillä sivuilla? Porttikielto.

Samaa mieltä, Tapsukka tosin on ilmeisesti senverran vinksahtanut että on mielestään eräänlainen julistaja ja varma näkemyksistään, se hänelle suotakoon.
        28X / atama taas on kultaiseen nuoruuteen jämähtänyt vanha äijä myös hänelle se suotakoon. Pois joutaisivat molemmat.

• Olli94 kirjoitti:

Samaa mieltä, Tapsukka tosin on ilmeisesti senverran vinksahtanut että on mielestään eräänlainen julistaja ja varma näkemyksistään, se hänelle suotakoon.
        28X / atama taas on kultaiseen nuoruuteen jämähtänyt vanha äijä myös hänelle se suotakoon. Pois joutaisivat molemmat.

Hurraa Suomi ja väärä tieto levisi kansan keskuuteen !
        Jos suomi ei täytä kommunistimaan kriteereitä minä syön hatullisen
        sitä itseä !
        Mutta syötkö sinä olli vai kuka lie olet ?

Jokaisen asian minä olen perustellut tarkasti, mutta sinä et olli ?

Laitoin taas tänään kuvia lisää !

• Joissakin paikoissa
        tapsa2012 kirjoitti:

Hurraa Suomi ja väärä tieto levisi kansan keskuuteen !
        Jos suomi ei täytä kommunistimaan kriteereitä minä syön hatullisen
        sitä itseä !
        Mutta syötkö sinä olli vai kuka lie olet ?

Jokaisen asian minä olen perustellut tarkasti, mutta sinä et olli ?

Laitoin taas tänään kuvia lisää !

baareissa, ravintoloissa, kerhoissa ja klubeissa yms on sovittu yleisistä pelisäännöistä, kuten monissa on sovittu ettei politiikasta keskustella?
        Samalla lailla tällä suomi24 foorumilla on sovittu säännöt, että Matkailu/Thaimaa sivuilla keskustelun aiheet liittyvät Thaimaan matkailuun, sinun viestisi ovat vain jankkaamista ja pask*njauhamista kommunismista ja Suomen poliittisesta elämästä SINUN näkökannaltasi? Niitä varten on ihan omat sivut. Siis rikot jokaikisellä viestilläsi suomi24n sääntöjä. Edellämainituista paikoista kerhot yms. sinut olisi kannettu jo muutaman kerran niskasta pihalle ja olisit saanut jo porttikiellon, kun et oikein tahdo uskoa, että nuo säännöt koskevat yhtälailla myös sinua?
        Erittäin itsekäs kus*pää.
        Mitä tulee 24x juttuun, aivan sama asia. Kaikki pil*uviestit ja muut seksuaalissävytteiset, prostituutioviestit kuuluvat niille osoitetuille sivuille, jotka on tarkoitettu yli 18 vuotiaille, nämä matkailuaiheiset sivut eivät sitä ole. Sama asia jos 24x menisi ravintolaan missä olisi myös pieniä, vaikkapa 4-8 vuotiaita lapsia ja alkaisi kovalla äänellä kertomaan paneskelujuttujaan, hänet olisi kannettu myös käsikynkkää jo monet kerrat portaille, ehkäpä saanut syytteen jo poliisiltakin siveysrikoksesta? Mutta eihän tuo rehvasteleva ikuinen pikkulapsi sitä tajua, jotkut eivät tajua tuollaisia asioita koskaan, että samat säännöt koskevat myös meitä kaikkia kuten häntäkin.

• Sinäkö mukamas nostat tämän palstan tasoa mielipiteilläsi?sulle voisin osiota tiukkapipoisuus kyllä suositellaa!

• tiedoksivaan kirjoitti:

Sinäkö mukamas nostat tämän palstan tasoa mielipiteilläsi?sulle voisin osiota tiukkapipoisuus kyllä suositellaa!

Niin tarkoitan sitä että ei pidä provosoitua jos joku provosoi/Hämmentää,edesmennyt nimim.28x osasi tämän taidon erittäin hyvin no tapsa2012 höpisee ja julistaa sanomaansa jota ei pidä vakavasti ottaa.Käyttäydyitköhän itse tuossa viestissä suomi 24 palstan sääntöjen mukaisesti? Nimittelit edellisen viestin kirjoittajaa ja käytit isoja kirjaimia eikö se luokitella keskustelpalstalla huutamiseksi.Tätä palstaa ei muuten monikaan 4-8 vuotias lapsi varmastikkaan lue joten kovasti sinua nuo edesmenneen nimim 28x jututt sua ahdistaa,muista tämähän on suomi 24 keskustelupalsta ja tarinat on melkovapaa muotoisia eikä niitä pidä tosissaan ottaa vaikka Tämän Thaimaa aiheinen matkailu osio onkin.

• Jahas siinäpä
        tiedoksivaan kirjoitti:

Niin tarkoitan sitä että ei pidä provosoitua jos joku provosoi/Hämmentää,edesmennyt nimim.28x osasi tämän taidon erittäin hyvin no tapsa2012 höpisee ja julistaa sanomaansa jota ei pidä vakavasti ottaa.Käyttäydyitköhän itse tuossa viestissä suomi 24 palstan sääntöjen mukaisesti? Nimittelit edellisen viestin kirjoittajaa ja käytit isoja kirjaimia eikö se luokitella keskustelpalstalla huutamiseksi.Tätä palstaa ei muuten monikaan 4-8 vuotias lapsi varmastikkaan lue joten kovasti sinua nuo edesmenneen nimim 28x jututt sua ahdistaa,muista tämähän on suomi 24 keskustelupalsta ja tarinat on melkovapaa muotoisia eikä niitä pidä tosissaan ottaa vaikka Tämän Thaimaa aiheinen matkailu osio onkin.

Jahas siinäpä tuo nimimerkki luulenpavaan ja hevosmiesten tietotoimisto taas on!

Ei moni 4-8 vuotia varmaan lue, mutta jos yksikin lukee jo se riittää ja varmasti moni alle 18 vuotias lukee? Oleksun kannatuksesi tarkoittavan sinun olevan pedofiili?
        Sun syytöksesi tuota kirjoitusta kohtaan - isojen kirjaimien käyttö, nimittely ovat naurettavaa saivartelua, jota ei varmaankaan olisi tarve käyttää jos nuo muut kirjoittajat noudattaisivat samoja sääntöjä kuten muutkin?
        Sinusta on sen verran sanottavaa, että sun Thaimaan tietämyksesi on todella huonoa tasoa, juuri tuota luulenvaan luokkaan.

• Jahas siinäpä kirjoitti:

Jahas siinäpä tuo nimimerkki luulenpavaan ja hevosmiesten tietotoimisto taas on!

Ei moni 4-8 vuotia varmaan lue, mutta jos yksikin lukee jo se riittää ja varmasti moni alle 18 vuotias lukee? Oleksun kannatuksesi tarkoittavan sinun olevan pedofiili?
        Sun syytöksesi tuota kirjoitusta kohtaan - isojen kirjaimien käyttö, nimittely ovat naurettavaa saivartelua, jota ei varmaankaan olisi tarve käyttää jos nuo muut kirjoittajat noudattaisivat samoja sääntöjä kuten muutkin?
        Sinusta on sen verran sanottavaa, että sun Thaimaan tietämyksesi on todella huonoa tasoa, juuri tuota luulenvaan luokkaan.

Kuulehan nyt ,eiköhän nuo alle 18 vuotiaat lue vähän eri osiota tästä suomi 24 palstalta jos seksistä/seksiskokemuksista haluavat tietää,mutta en voi muuta kuin pahoitella ja sääliä sua jos todellakin olet noin ulkona nykypäivästä ja nuoorten touhuista.Saanen muuten huomauttaa että lapsiin ja alaikäisiin en ole mitenkään seonnut Thaimaan reissuillani on kato ollut suomalaista seuraa mukana viimeiset 10 vuotta eikä myöskään ole sitä ennenkään ollut alaikäisiin eikä myöskään poikiin tarvetta seota.Thaimaan tietämyksetäni nyt sen verran että sitä on riittävästi ja siitä mun ei tarvitse täällä kenekään kanssa riidellä onko sitä tarpeeksi vai ei tärkeintä on että reissussa on pärjätty niin Thaimaalaisten kuin muidenkin kansallisuuden ihmisten kanssa.Sinulle sen verran vielä että ei pidä provosoitua vaikka provosoidaan,joten huisin hauskaa talvea vaan sulle.

• kavaltaja
        tiedoksivaan kirjoitti:

Sinäkö mukamas nostat tämän palstan tasoa mielipiteilläsi?sulle voisin osiota tiukkapipoisuus kyllä suositellaa!

Taidat olla punikkien kätyri, tollaset pitäis poistaa tältä palstalta.
        Sais ihmiset jutella rauhassa ei aina tarvitse pelätä kyttäämistä.

• Tiedän Roi et:sta jo niin paljon ja samoin koko Thaimaasta ja tiedän nyt
      miten niitä uusia autoja on todella paljon.

Auton voi täällä myös liisata ja maksaa halvinmillaan noin 6000 batia kuukaudessa.
      Jos sosialitmaa suomi oikeasti tahtoisi parantaa liikenneturvallisuutta se poistaisi
      autoverot ja jos sosialistimaa suomi oikeasti tahtoisi auttaa lapsiperheitä ja nostaa
      lapsilisiä se supistaisi armeijansa samoin kuten ruotsi ja jokainen suomeen lapsilisä lapsi saisi 38 000 euroa vuodessa.

Lisäksi Roi etiin tänne malariaalueelle on nousemassa suuri ostoskeskus nimeltä
      Ropinson joka avataan noin vuoden kuluttua, täällä on jo Teiskot ja Big- C ym.

Lisäksi täällä on tiedekeskus, missä voi mennä katsomaan vaikka tähtiä.

• Mu isamaa

Se miksi Suomi säilyi Jatkosodan jälkeen itsenäisenä maana, ei johtunut niinkään Suomen armeijasta, vaan suomalaisten kommunistien vastustuksesta Stalinin toimia kohtaan ja sen luomasta yhtenäisestä Talvisodan hengestä.

• Aaaaaahhhahaa!!!! Aivan ihanaa pojat ja tytöt! Hienoa keskustelua puolesta ja vastaan vaikkei kumpikaan osapuoli tiennyt mistä asiasta tapellaan. Olen myös iloinen siitä ettei käyttämäni nimim 28 x kukaan enää muistanutkaan vaan oli vääntynyt 24 x :seksi . Seksistä taas tulee ihan heti mieleen Pattis.
      Kaikki kunnia Tapsalle joka porskuttaa eteenpäin esteet raivaten ja niistä täysin piittaamatta kohti vielä tiedostamatonta päämäärää. Uskon sen olevan tuon tarunhohtoisen Eldoradon jota kukaan ei ole vielä löytänyt.
      Haluaisin olla Tapsan rinnalla sitä löytämässä. Sitten voisimme hetken huoahtaa ja todeta; kestihän se mutta kyllä sen etsintä kannatti.
      Saata*a Tapsa on älykkäin tyyppi koko palstalla. Voisimme muodostaa hyvän parivaljakon sitten kun meidät on potkaistu pois rakastamastamme suomi 24:stä.
      Tapsa hoitaa poliittiset asiat ja minä sitten nämä maallisemmat. Välillä voimme hengähtää rakastamassamme Beer Gardenissa Pattiksella.

• Janni 22

Olen ihan samaa mieltä tästä ent. 24 X vai oliko 28 X ukkelin jutuista, voisi tosiaankin mennä kirjoittelemaan jollekin toiselle kun matkailupalstalle, kun ei oikeastaan ole mitään muuta asiaa kun kertoa siitä mitä rahalla saa. Muut haluaisi vaihtaa oikeita matkakokemuksia eikä törmätä jatkuvasti vanhan miehen typeriin juttuihin.

• Lopetan tämän asian jauhamisen nyt tähän mutta kaikille teille joita joidenkin nimimerkkien mielipiteiden lukeminen kovasti ärsyttää kuten tapsa12 tai atama sekä myös allekirjoittaneen.Nämä kirjoitukset on hyvin helppo ohittaa kun ei vaivaudu niitä lukemaan,mulla olisi kanssa toive että tälle palstalle olisi pakko kirjautua anonyyminä nimittäin on erittäin helppo solvata toisia ja hyökätä toisia vastaan

• Palstan aihe?
        tiedoksivaan kirjoitti:

Lopetan tämän asian jauhamisen nyt tähän mutta kaikille teille joita joidenkin nimimerkkien mielipiteiden lukeminen kovasti ärsyttää kuten tapsa12 tai atama sekä myös allekirjoittaneen.Nämä kirjoitukset on hyvin helppo ohittaa kun ei vaivaudu niitä lukemaan,mulla olisi kanssa toive että tälle palstalle olisi pakko kirjautua anonyyminä nimittäin on erittäin helppo solvata toisia ja hyökätä toisia vastaan

Mielestäni suurempi vaatimus voisi olla, että lukisit palstan aiheen ja mitä palstalla on tarkoitus kirjoitella, ennen kuin aloitat/osallistut keskusteluun, ei se rekisteröinti ole ykkösasia ;)

Seksipalstan löydät kyllä itsekin muualta Suomi24:stä, ei tämä ole siihen tarkoitettu. En tiedä mitä sinä olet kirjoitellut, mutta puolustamasi kaverit kylläkin ovat eksyneet väärälle palstalle.

• Kyllähän varmaan rekkautumispakko olisi hyväksi. Toki rekatahan voi montakin nicciä, mutta rekatessa on ainakin aikaa miettiä kannattaako? Ainakin omaa kirjoitteluani rauhoittaa kummasti rekattuna kirjoittelu.

Parasta mielestäni olisi jos kulttuuri matkailulle olisi oma ikäsuojattu saittinsa. Ei se tiedonjanoisia alaikäisiä suojaisi, mutta aiheesta kiinnostuneet voisivat siellä käydä omaa vapaampaa keskustelua. Toisaalta taas nämä kohdesivut keskittyisivät muuhun matkailuun.

Uskoisin että näin keskustelun taso nousisi, ainakin ilmapiiri paranisi kautta linjan.

Kuitenkin kaikille mukavaa loman odottelua, sen muistelua tai muuten vain hyvää kevättalvea...
      viikko vielä ja taas on...
      *mies. yksin. matkalla.*

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3267
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3007
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2510
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2303
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2293
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1893
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1646
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1470
    Aihe