Olen hiljattain lopettanut masennuslääkityksen jota söin pari vuotta. Nyt on heränneet ihan kauheet seksihalut! Avomies on, mutta en tunne halua sitä kohtaan, pakosta annan silloin tällöin että pysyy suht' tyytyväisenä. Vierasta miestä mä tahtoisin! Mutta niin ei tietenkään sais olla.
Elikkä miten kuihdutan seksihaluni jollain TERVEELLISELLÄ tavalla, ei tupakalla, viinalla jne.?
Miten nitistän seksihalut?
4
83
Vastaukset
Tilanteesi on kaksijakoinen.
Ensinnäkin sinulla on oikeus - aivan niin kuin toitkin esiin - rakkauselämään ja seksiin. Olet kuitenkin parisuhteessa ja nykyinen kumppanisi ei houkuttele.
Mitä luulet, kuinka miehesi suhtautuisi jos tietäisi tunteesi tarkalleen? Hyväksyisikö hän asemansa? Ja tärkein, mikä pitää teidän suhdettanne kasassa tällä hetkellä? Seksi on yksi parisuhteen tärkeimpiä asioita. Jos se ei toimi, täytyy muiden asioiden paikata tätä puutetta aivan merkittävällä tavalla.
Minusta vaikuttaa siltä, että parisuhteella nykyisen miehesi kanssa ei ole tulevaisuutta. Seksuaalista halua toiseen ei voi pakottaa, eikä sitä voi opetella. Olisiko kuitenkin parasta että erot miehestäsi ja etsit sitten seksikumppaneita. Näin loukkaat häntä vähiten.- Naiqqonen
Emmä voi erota kun mies on seksi poisluettuna mitä parhain! En todellakaan löytäis yhtä hyvää tilalle ja sitte ois kaikki pielessä jossain uudessa suhteessa, paitsi ehkä sängyssä.
Ja ei, ei hyväksyis että vieraat kiihottaa, hän itse kun himoaa vain mua joten ei ymmärtäis miksen tunne samoin. Suhde alkoi silloin kun vielä söin tuota lääkettä, josta toki oli muuten erilaista harmia; kiukunpuuskia, väsymystä jne.
Eli tahtoisin tukahduttaa seksihaluni niin ettei ne häiritsis ja houkuttelis vieraisiin, kun vieraisiin lipsumalla saisin vaan tuhoa aikaan molemmille osapuolille.- sdfghhj
Aikuisten lelukaupasta kunnon suriseva sauva sillä päästelet niin paljon kun sielu sietää
- neneneneu
Jos viina on poissuljettu, niin todella kova kuntoilu. Kun esim. juoksee 20km suht kovaa, niin harvemmin haluttaa aivan heti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763