Siis aikuisen oikeasti, ottakaa nyt Päälliköstä mallia ja tehkää jotain itsenne ja yhteiskunnan kannalta hyödyllistä. Päällikkökin tuli siihen tulokseen, että asioihin on helpompi vaikuttaa kulissien takaisilla henkilösuhteilla kuin millään suora demokratia -hömpötyksellä, parlamentarismista ja puoluepolitiikasta nyt puhumattakaan.
Viimeinen sammuttaa valot
4
106
Vastaukset
- Spekulaatiota vaan
Entä jos Päällikön varsinainen, alkuperäinen työnantaja olikin Sotahistorioitsija, johon verrattuna Päällikkö muutenkin vaikuttaa jotenkin... Alipäälliköltä. Päällikkö trollasi ja källitti, Sotahistorioitsija suunnitteli ja myhäili?
- Muutos on ikuinen
Vaikka Muutoksella ei mitään varsinaista vaikutusta Suomen historiaan ollutkaan (onneksi! - saammeko kiittää siitä Päällikköä?), jonkun Mesikämmenen kaltaisille herrasmieshistorioitsijoille Muutos 2011 -farssi tarjoaa hupia vielä vuosien, ellei vuosikymmentenkin kuluttua (vähän niin Pekka Siitoimen ja kumppanien touhut, Vehmaan liittokokoukset ja sen sellaiset).
- anonyymi reino @ JMK
Muutos on ikuinen kirjoitti:
Vaikka Muutoksella ei mitään varsinaista vaikutusta Suomen historiaan ollutkaan (onneksi! - saammeko kiittää siitä Päällikköä?), jonkun Mesikämmenen kaltaisille herrasmieshistorioitsijoille Muutos 2011 -farssi tarjoaa hupia vielä vuosien, ellei vuosikymmentenkin kuluttua (vähän niin Pekka Siitoimen ja kumppanien touhut, Vehmaan liittokokoukset ja sen sellaiset).
Minä olin hölmö, panin peliin koko elämän. Vaikka tarjosit vain trollausta, minä olin hölmö, panin peliin koko elämän...
- 4+20
Mitkä valot ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717