Siis aikuisen oikeasti, ottakaa nyt Päälliköstä mallia ja tehkää jotain itsenne ja yhteiskunnan kannalta hyödyllistä. Päällikkökin tuli siihen tulokseen, että asioihin on helpompi vaikuttaa kulissien takaisilla henkilösuhteilla kuin millään suora demokratia -hömpötyksellä, parlamentarismista ja puoluepolitiikasta nyt puhumattakaan.
Viimeinen sammuttaa valot
4
119
Vastaukset
- Spekulaatiota vaan
Entä jos Päällikön varsinainen, alkuperäinen työnantaja olikin Sotahistorioitsija, johon verrattuna Päällikkö muutenkin vaikuttaa jotenkin... Alipäälliköltä. Päällikkö trollasi ja källitti, Sotahistorioitsija suunnitteli ja myhäili?
- Muutos on ikuinen
Vaikka Muutoksella ei mitään varsinaista vaikutusta Suomen historiaan ollutkaan (onneksi! - saammeko kiittää siitä Päällikköä?), jonkun Mesikämmenen kaltaisille herrasmieshistorioitsijoille Muutos 2011 -farssi tarjoaa hupia vielä vuosien, ellei vuosikymmentenkin kuluttua (vähän niin Pekka Siitoimen ja kumppanien touhut, Vehmaan liittokokoukset ja sen sellaiset).
- anonyymi reino @ JMK
Muutos on ikuinen kirjoitti:
Vaikka Muutoksella ei mitään varsinaista vaikutusta Suomen historiaan ollutkaan (onneksi! - saammeko kiittää siitä Päällikköä?), jonkun Mesikämmenen kaltaisille herrasmieshistorioitsijoille Muutos 2011 -farssi tarjoaa hupia vielä vuosien, ellei vuosikymmentenkin kuluttua (vähän niin Pekka Siitoimen ja kumppanien touhut, Vehmaan liittokokoukset ja sen sellaiset).
Minä olin hölmö, panin peliin koko elämän. Vaikka tarjosit vain trollausta, minä olin hölmö, panin peliin koko elämän...
- 4+20
Mitkä valot ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637