Sain kuuman purkauksen suoraan nieluuni. Aahhhhh
Hyväilin JooJoon vehjettä suullani
4
132
Vastaukset
- reino rock and roll
kuuluisko tää enempi isänmaallisuuspalstalle
- Konjakki ja trollaus
Tämäkin ketju poistuu jahka joku Homman moderaattoreista saadaan tänne "Suolen" puolelle. Mutta... se nyt vain on niin tyhmää, tosikkomaista, kuivapieruista. Keskinkertaisuus voittaa. Latteus voittaa. Taputtaako Päällikkö sille, vai onko pahoillaan?
- "suora demokratia"
Eikös Reinon pitäisi jo valmistautua tuleviin eurovaaleihin, vai vieläkö pyörii Tammelan nakkikioskilla sormi suussa? Julkisivu täytyisi puhdistaa ja sitä myötä tämä palsta kaikista Homman (TM) vastaisista viesteistä. Pian karu totuus tästä Muutoksen jämäkoplasta tulee kaiken kansan tietoon!
- JM-K, Tre
Kyllä Reino pyörii Tammelan snagarilla ja pysyvästi. Sinne sen pelasin ja siellä se pysyy.
Ei muuta tällä kertaa. Jatkakaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634