Onko eläkeläisen kyykyttäja jo käynyt vasemmalla kaistalla ja todennut että parempi olla vaan ohitettavana
clk
2
64
Vastaukset
- ocumieslandelta
Kerran yritin skeidalla ohittaa mutta huomasin että huippunopeus oli saavutettu vaikka oikealla kaistalla ajettiin rajoituksen mukaan. Sen jälkeen olen ohittanut vain mopoautoja, niitäkin vain marketin parkkipaikalla parkkiruutua etsiessäni skeidalleni. Mutta ocu on paras auto, siinä on iso kontti ja näin kerran kuvan ocusta TM testivoittaja tarra etuovessa vinossa. ocu sopii minulle!
Tuollainen tientukko ruopi edessäni jumbon parkkihallin sisääntulossa liukasta oli eikä leveä gummi tuntunut millään purevan kiinni asfalttiin.
Takavetoiset pois suomen talvesta hidastamasta ruuhkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398