Hei. Onko jollain tietoa em. Rahan arvosta. Raha on siistissä kunnossa. Tunnusnro on Y0760463. Kyselen mielenkiinnon takia. Minulla olisi myös 500 mk:n seteli v. 1955, nro A2B99116. Olisin kiitollinen tiedosta. Kiitos etukäteen.
100 markan seteli vuodelta 1922
Kiitollinen :D
2
433
Vastaukset
Ilman kuvaa setelistä on aika mahdoton antaa arviota. 100mk 1922 Litt.C hinta on kunnosta ja allekirjoittajista täysin riippuvainen. Yleisin eli kuntoluokka 4 (useita taitoksia ja käsittelyn jälkiä) on n. 20-30e. Maksimi sileälle Y-sarjalaiselle on 130e tuntumassa.
1955 viisisatasen hinta on vielä enemmän kuntoon sidottu ja hintahaitarikin on huomattavasti suurempi ( 30-350e ).- markkamaster
Keskustelun aloittajalle: pistä sähköpostia, olen kiinnostunut ostamaan. oskari.luhtala@gmail.com lisä tietoa sitten sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906