Olen siis melko varmasti saamassa kesätyön filmtownista, mutten ole ihan varma vielä asiasta. Haluaisin siis tietää, paljonko on tuntipalkka ja montako työpäivää viikossa suurin piirtein on. Minulle soitettiin siis sieltä ja sanottiin, että ensin on 5 päivän palkaton koulutus ja sitten minun pitäisi jäädä yksin, sillä siellä ei saa pitää kahta palkallista työntekijää samaan aikaan. Joten pitäisikö palkka silloin olla yhtä suuri kuin muillakin työntekijöillä? Ikää minulla on silloin kesällä 17 vuotta.
Filmtown palkat sun muut??
7
273
Vastaukset
- Työnantaja
Todennäköisesti palkkasi tulee olemaan 2-3 euroa tunnissa ja työpäivän pituus noin 12 tuntia.Yksi vapaapäivä viikossa.
- hhdhrhrdhdtrrh
hehe ootpas hauska
- toi5
Täysin ala-arvoista toimintaa yritykseltä (ehkä laitontakin) tuo viiden päivän palkaton koulutusjakso. Taas nuoria kusetetaan.
- PasiViheraho
Paaskan vitut töistä! Vittu perkele ottakaa makarölliä ja sisuviinaa niinku minä poika teen! Sisuviiiiiinaaaanaaaaa SAATANAAAAA! Sossuun vaan ostamaan raikastaa jaa raavitsevaa sisu viinaa perkeleee!
- Anonyymi
Mä (oon yli 30) hain just Filmtowniin työkkärin sivuilla olevan ilmoituksen johdosta. Oon toisessa firmassa duunissa kaupan alan TES:illä (palkka 11,90e/h lisät) ja määräaikaisuuden loppumisen takia haen uutta työpaikkaa.
Filmtownilta tuli hylkyvastaus "valintamme ei osunut sinuun", vaikka työpaikkailmoitus roikkuu yhä te-toimiston sivuilla ties kuinka monetta päivää. Taidan olla heille liian kallis ja vanha, suosivat näköjään noin parikymppisiä. - Anonyymi
Filmtown on varmasti mukava paikka, tarkistella kaikkia uusia saapuvia elokuvia, mitä tulee, asentaa mainoksia, oman asunnon voi sisustaa vanhoilla elokuvamainoksilla jne.... jos siis elokuvista pitää.
- Anonyymi
Olen aika vanha Filmtowin asiakas, jo ajoilta ennen niitä muovisia jäsenkortteja, muistan vielä, hukkasin niitä aina välillä, niiden tunnusnumerot olivat, muistan vielä: 7448, sitten oli 8443, sitten tuli muoviset :)
Joskus voi saada erikoistehtäviä asiakkailta, etsiä joku vanhempikin elokuva, päivää piristämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416