Toyota varoittaa vaarallisista penkeistä!!!!

beds are burning

14

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eurotoyota

Noh, onneksi ameriikasta ei montaa autoa suomeen tule.
      Euro malleissa on boschin sähköt kuten bmw, vw, audi, opel, skoda, Mercedes
      autonvalmistajatkin käyttävät.

• japaniasta

Eikös ne Corollapapan mukaan ole esim. siellä Proacen salaisella tuotantolinjalla siirtyneet käyttämään japanialaisia osia. Koska euro-osat aiheuttaa kuulema kaikenlaista ylimääräistä räksätystä ja mielipahaa.

• penkkionkelma

Toyotassa on kyllä huono penkki, muttei siinä perse pala, vaan ristiselkä tulee kipeäksi.

Tuon huomaa aina kesäisin kun olen ajellut vanhalla harraste-Pontiacillani muutaman viikon, joka on puhdasta nautintoa, ja sitten joudun lähtemään johonkin perhe-Toyotallani, selkä on aina kipeä kun Tojolla joutuu oienen tauon jälkeen ajelemaan.

Harmi että vanha Pontiac ei oikein sovellu talviajoon ja vie reilut kymmenen litraa sadalla, muuten lopettaisin Toyota ajelut kokonaan.

• automyyjä2014

Onko tuo nyt ongelma vaihda penkki asialliseksi tai teetä muutos verhoomossa, saatjuuri sellaisen jakkaran kun haluat.

• nhiinainaniinaina

Toyotahan on kiistatta maailman turvallisin automerkki vikojen tiedotuksessa, uutislähetyksissä ja lehdissä on aina suuruutinen joka ainoan kerran, kun joku takaisinkutsu tehdään.
      Ihan sama vaikka k.o. autoja ei Suomeen tuotaisi yhtään kappaletta, se on silti SUURUUTINEN.

Muilla merkeillä saa olla minkälaisia takaisinkutsuja tahansa, ei kiinnosta toimittajia !

• Miksi et siis mainosta että TOYOTA ON MAAILMAN ENITEN myyty automerkki maailmassa, kun olet huolissasi heidän maailmanmaineestaan?

Amerikkalaiset Toyota-merkkiset autot kasataan amerikkalaisten alihankkijoiden osista amerikassa.
        Heidän myydyin mallinsa on Camry, jota ei eurooppaan tuoda laisinkaan, täällä kärkimerki on Avensis joka on suunniteltu ja tehdään euroopassa eurooppalaisista osista, siksi sen laatu on samaa kuin mersun, bmw:n,, opelin jne.. valmistajien.
        Ainoastaan Prius ja rav4 tehdään japanissa ja tuodaan suomeen samoin kilpailijan subaru.
        Poitsu kannattaisi seurata aikaansa eikä huudella sieltä peräkammarista.

• HUUHAATERO

Ei koske Suomea, hurmos ja ylistys jatkukoon, lisäksi vika on alihankkijan tuotteissa, joten Toyotan laatuun se ei vaikuta,

• Ali Hankkija

Alihankkijat tekevät lähes kaiken autoihin. Toyota ostaa ilmeisesti vain huonoilta ja halvoilta alihankkijoilta huonolaatuisia osia.

• miten muuten
        Ali Hankkija kirjoitti:

Alihankkijat tekevät lähes kaiken autoihin. Toyota ostaa ilmeisesti vain huonoilta ja halvoilta alihankkijoilta huonolaatuisia osia.

Toyotan tehdashinnat ovat alhaiset mutta myyntihinnat korkeat, sillä sitä voittoa syntyy.

• Hinnat ja jälleen myyntiarvo on korkeat ja sehän aiheuttaa katkeruutta.

On ymmärrettävää että oman saksalaisen korjaamolaskun kärventävät mieltä ja lompakkoa, samoin lohdutus automaattikahvi närästää vatsassa.

Poikasia harmittaa mennä bussilla töihin ja tänne pitää se pahamieli tulla purkamaan kun vertaistukea ja terapiaa ei ole saatavilla kun maailma kaatuu päälle, on niin vaikeaa ja masentaa.
      Edes huippiartistit Robin tai Justin ei enään auta ja aknekin on taas äitynyt pahaksi.

• ernon poro

On sattunut suomessakin. Tiedossa on aven kannikan lämmittimen takkiin polttama reikä. Toyota ei korvannut mitään.

• taasnaurattaa

Tuota, kannattaako istua jos perse palaa? Onko osa porukasta niin tyhmiä että eivät osaa nostaa persettään tulesta pois ellei äippä käske?

• vaiettävaaranpenkit

Kysymys on siitä, että osassa autoja penkkikankaan alla oleva materiaali ei täytä USAn paloturvallisuusmääräyksiä siitä, kuinka kauan kangas kestää liekkiä ilman syttymistä.

Asialla on jotain merkitystä vasta jos itse penkinlämmitin menee oikariin ja syttyy palamaan.

Veikkaanpa, että tuokin materiaali täyttää kirkkaasti EU:n standardit, ja jotakuinkin kaikki kaikenmerkkiset autot Suomessakin ovat tämän heikomman "standardin" mukaisia.
      Yhtään paloa ei jenkeissä ollut, ja Toyota itse lopetti myynnin vaihtaakseen materiaalin.

http://www.forbes.com/sites/joannmuller/2014/01/30/toyota-halts-sales-of-popular-models-to-fix-seat-heaters/

• 4wd

Kumpi on reilumpaa,
      -TIEDOTTAA PUUTTEESTA JA KORJATA SE VELOITUKSETTA
      -PIILOITELLA VIKAA JA HYSSYTELLÄ SITÄ, SYYLLISTÄÄ ASIAKASTA VÄÄRÄSTÄ KÄYTÖSTÄ JA MAKSATTAA TAKUUNALAISET VIAT ASIAKKAALLA.

Yllä pari esimerkkiä, jokainen voi päätellä kumpi on Toyotan tapa ja kumpi VAG-konsernin tapa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3247
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2967
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2480
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2293
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2209
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2046
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1843
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1636
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1460
    Aihe