Hei!
Palasimme pari päivää sitten Thaimaasta, viimeinen kohde oli Kata Beach. Poikaystäväni teetti puvun, shortsit ja paitoja Boston Tailorilla, kaikki meni niin pieleen kuin vain voi. Haluaisin varoittaa kaikkia, älkää käyttäkö tätä räätäliliikettä!!!!
"Räätäli" oli selvästi vain myyjä, heti kun kaupat oli tehty ja käsiraha maksettu, häntä lakkasi täysin kiinnostamasta. Mittaukset oli tehty aivan ala-arvoisesti, useiden sovitustenkin jälkeen lopputulos oli huono, palvelu oli surkeaa ja homma meni lopulta ärhentelyksi kun edes tiukan asiallinen asenne ei toiminut. Meitä pompoteltiin käymään liikkeessä monesti päivässä ja kertaakaan tuotteita ei ollut testattavissa sovitusti vaan ne olivat "tehtaalla" tai "tulossa", räätäli ei ollut paikalla tai halusi siirtää tapaamista muutamalla tunnilla. Kerran liikkeessä oli triplabuukkauksella kolme henkilöä samanaikaisesti, kaikki erittäin tyytymättömiä. Näin saksalaisnaisen huosupuvun testissä ja se oli aivan naurettavan huonosti mitattu. Nainen oli ärsyyntynyt ja hänenkään muita tilaamiaan tuotteita ei ollut tullut.
Tiukan väännön ja ajantuhlauksen jälkeen tulos oli ei niin istuva puku, haarovälistä puristavat shortsit ja paitoja eri onnistumisen asteilla. Olo oli todella turhautunut ja harmistunut, tuntui että koko loppu loma meni taistelemiseen. Joten, ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ KATA BEACHIN BOSTON TAILORIA.
Ps. Jos menette Kata Beachilla ja järkytytte väentungosta kuten me, menkää vieressä olevalle Kata Noille, paljon rauhallisempi ja miellyttävämpi ranta aivan lähellä. Hyvää lomaa! :)
Varoitus huonosta räätälistä, Boston Tailor, Kata Beach
8
406
Vastaukset
Menitte tietenkin Katalla puljuun,houkuttelivien tarjousten vuoksi.Totuushan on se että missä liikkeessä ei ole yli innokasta ja ystävällistä myyjää kadulla raakkumassa ja juoksemassa vähintään sitä 20 m perässäsi semmoiseen räätäliliikkeseen kannattaa mennä jopa sisälle tunnustelemaan kaupantekoa jos tarvetta on.Olisitte jättäneet vaatteet teettämättä jos kerran huomasitte heti alussa minkälaista toiminta on eihän se käsiraha ole kuin korkeintaan 10 %,Harmi että jouduitte vedätyksen kohteiksi noita räätäliliikkeitä on Katallakin niin paljon että joukkoon mahtuu noita kusettajia,jotkut ovat saaneet oman kertomusensa mukaan tuon käsirahan takaisin kun ovat sitä tiukkaan sävyyn vaatineet.
- nähty
Oma perussääntö on se että ainakin intialaiset räätäliliikkeet ovat kuin perussuomalaiset puolue. Paljon uhoa, vähän töitä, ja se vähäkin kelvotonta jälkeä
- tailor
Minkä verran käsiraha oli %? Eikö ne vermeet olisi kannattanut jättää ottamatta jos kaikki oli pielessä?
- buriman
heh normi suomi tuppisuu olet! ensin siellä saat kuraa ja huonoa kohtelua ja avaat sitvasta täällä suusi! hah sitä sanotaan oppirahaksi! :)
Jos räätäliliike vaatii etukäteismaksua jätä väliin. Ammattitaitoiset räätälit luottavat kyllä taitoonsa. Intialaisia liikkeitä kannattaa välttää. Jos teettää jotakin aijotte, kysykää vaikka hotellista suosituksia.
- oppiraha
Niinkuin tiedoksivaan tuossa ylempänä kirjoitti, kannattaa ehdottomasti kiertää kaukaa nuo paikat missä yli-innokas suomea solkottava "sisäänheittäjä".
Hyvien räätälien ei tarvitse kadulta puoliväkisin raahata asiakkaita liikkeeseensä. Pienellä kyselyllä kyllä selviää, mistä löytyy hyvät liikkeet. Pattayalla oli aikoinaan intia- räätäleistä älytön riesa. Huutelivat ja ohikävelijoiden kimppuun kävivät hihoista repien. Olivat Walkkarilla oikea maanvaiva. Lyödä ei voinut ja haistatteluun vastasivat samalla mitalla. Joku viisas teki heistä rikosilmoituksen poliisille. Nämä ottivat häirinnät tosissaan koska ilmoituksia oli tullut paljon. Asensivat muutaman valvontakameran mihin tapahtumat tallentuivat. Puhuttelulla selvisivät mutta nykyisin sisäänrepijä seisoo kuin kana koppinsa edessä.
Kiltisti ja hiljaa seisoo intiakana siinä.- bigboss
On hyvä saada tietoa ennakkoon ennen reissua. Innokkaat räätälit ovat riesa niille jotka eivät osaa kohteliaasti kieltäytyä tarjouksesta.
Itse olen neljällä eri räätälillä teettänyt vaatteita Kamalassa ja Karonilla. Täytyy sanoa että vaatekaapistani otan mieluiten ylleni Karonilla teettämäni paidat ja housut. Ystävällinen John halusi että hymyillen lähden vaatepaketti kainalossa hänen liikkeestään.
John Collection liike on Orchid Resort hotellilta 100m rantaan päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423