Osaako kukaan neuvoa voiko tummuneen paneelikaton maalata valkoiseksi? Siinä on kuparinaulat ja paljon oksankohtia. Katto on 25 v. vanha ja uskoisin ettei sitä ole lakattu, ei ainakaan näytä siltä. Jos voi, pitääkö olla himmeä vai kiiltävä maali?
Kiitos vastauksista!
Panelikaton maalaus
2
380
Vastaukset
- maalaripoika
Tietysti voi maalata. Kiiltoasteena pidän itse himmeätä tai puolinimmeää parhaana.
Tietysti sen voisi pestä ensin. Tai sitten vain kevyt hionta ja 2 x lateksimaali, ei sisällä liuottimia ja voi itsekin maalata. Etene n. 4-5 laudan tahtia huoneenpäästä päähän niin vältyt ns. skarveilta. Mammakin tulee tulee tyytyväiseksi ja tekee hyvää safkaa ja pullakahveja tulee välissä. - Sirkka ja maali.
Vedät vain ensin pohjamaalia ja sitten 2-3 kertaa panelikattomaalia. Siinä se on. Itse olen juuri maalanut meidän katot noin 180m2. Työtä riittää ja maalia menee mutta lopputulos on hieno!
Ja panelikattomaalia sen takia että se on pikkasen paksumpi että ei valu hihaan! Muista vaan tarpeksi usein puhistaa pensseli muuten alkaa tippua maalia naamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667