Herännyt
Kuvaile elämääsi yhdellä sanalla:
15
120
Vastaukset
Ihmiset ovat aikojen kuluessa uskoneet lukemattomiin yliluonnollisiin uskomuksiin, jotka eivät voi olla yhtäaikaa totta.
On siis todistettu, että on helppo elää, uskoa ja kuolla autuaan tietämättömänä siitä, että uskoi olemattomaan.- yksisana
Kuvaileelämääsiyhdelläsanallavajalatva
yksisana kirjoitti:
Kuvaileelämääsiyhdelläsanallavajalatva
Ihmisetovataikojenkuluessauskoneetlukemattomiinyliluonnollisiinuskomuksiinjotkaeivätvoiollayhtäaikaatottaonsiistodistettuettäonhelppoelääuskoajakuollaautuaantietämättömänäsiitäettäuskoiolemattomaan
- älä selitä
ikiateisti kirjoitti:
Ihmisetovataikojenkuluessauskoneetlukemattomiinyliluonnollisiinuskomuksiinjotkaeivätvoiollayhtäaikaatottaonsiistodistettuettäonhelppoelääuskoajakuollaautuaantietämättömänäsiitäettäuskoiolemattomaan
ääliö
Nisäkäs.
- Aada agnostikko
Käännynnäinen
- Aada agnostikko
Tuo käännynnäinen tuli ensimmäisenä mieleen, huumorimielessä.
Äiti, kuvaisi nykyistä elämääni kyllä paremmin.
- yellow river
Kusipää
- Blondé
Intuitio
Lahja.
Kivahko.
- Minä-
Täydellinen.
- abc123
Minä- kirjoitti:
Täydellinen.
Ironia.
- Thronos
Mielenkiintoista
- Eräs ateisti
rikasseksipetoadonislihaskimppuvoittokulku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222