Pliis naiset imettäkää riittävän pitkään lapsianne. Alle suositusten jäävä imetysaika on huonompi vaihtoehto kuin liian pitkäksi venyvä imetys.
Mun mielestä imettävä äiti on hellyttävä näky
Imettävä nainen on hellyttävä
3
138
Vastaukset
- Yks taaperoimettäjä
Ihan mielenkiinnosta vain, mikä on sinun mielestäsi "liian pitkäksi venyvä imetys"? Ja mitä haittaa siitä mielestäsi on?
Nyt heitit kyllä vaikean. Näin miehenä sitä on aika vaikea sanoa.
Anteeksi mutta taisin kirjoittaa vähäsen väärin tuolla julkaisussa. Oli tarkoitus sanoo, että alle suositusajan jäävä imetysaika on huonompi vaihtoehto kuin tavallista pidempään kestävä imetys. Tarkoitinkin että taaperoimetys on parempi kuin alle suositusajan jäävä imetys.
Ei taaperoimetyksestä ymmärtääkseni oo ees mitään haittaa. Taaperoimetyksessä varmaan on kyse pikemminkin sosiaalisista seikoista. Ympäristön ja lähimmäisten suhtautumisesta taaperoimetykseen. Mutta kyllä kaikilla äideillä on kotonaan oikeus taaperoimetykseen. Ja vauvojen imetys on niin luonnollinen asia, että kyllä kaikkien tulis ymmärtää äitien julki-imetys. Muiden ymmärtäväisyys julki-imetystä kohtaan kyllä varmasti pidentäisi äitien imetysaikoja. Se olisi positiivinen juttu :)- 1Mirre
Imetystä pystyy jatkamaan pidenpään käyttämällä Skinoo imetysrenkaita. Niiden avulla nännit eivät kipeydy eikä tule tulehduksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667