Juuh elikkä mulla ois tiedossa treffit ens viikolla yhen tytön kanssa. sitten ku olin kysynyt tyttöä treffeille niin sitten tajusin että,mulla ei oo mitään hajua mihinköhän sitä menis? :D
Elikkä oisko mitään semmosta suhkot hyvää ideaa jollain mielessä? :)
En ajatellut mitää semmosta turhan kallista ny silleen ekaks! :D Ja en viitti viedä mihinkään ihan perus kahville tai mihinkään perus elokuviin, sillä kaikki vie yleensä niihin! HAH :D Vaa ois mukavaa että sille jää hyvät muistot siitä si sille! :) Ja tää on mun eka kerta treffeillä niin en halua että se pissii ihan täysin!:D Tyttö on sitten sillee aika urheilullinen ja muuten kans! :) Että niitä ideoita saa laittaa! :)
SAA ILMOTELLA!! :D
Minne viedä tyttö treffeille talvella?
hankalatapaus
7
4781
Vastaukset
- Huikee idis
Sänkyyn
- hankalatapaus
Tosi hyvä idea! autto PALJON! :D
- Huikee idis vol. 2
Sänkyyn
- hankalatapaus
ei juuh tottakai! :)
- 54474N4
Minä ja mun tyttöystävä mentii ekoil treffeil ulos kävelemään illal :) ei tarvii ollakkaa ekat treffit mitkää leffa tai jotain tavallista. Ensitapaaminen on tärkein.
Hei hankalatapaus!
Talvella treffeille voisi mennä esimerkiksi luistelemaan tai viedä kaakaolle laavulle tai hiihtomajalle. Lumisota voi myös olla hauska vaihtoehto. Entäs lumikenkäkävely?
Toivottavasti keksit treffi-idean, talvi on kaunista aikaa!
T. Jyväskylän Nettisaappaat Iida ja MariMeette pulkkamäkeen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932