Suositelkaa hyvää hierojaa Hyvinkäältä.
Haussa on napakka ja koulutettu, mutta ei liian kovakätinen hieroja.
Hierottava tarvitsisi lähinnä apua istumatyöläisen kireisiin hartioihin, niskaan ja selkään.
Hyvä hieroja Hyvinkäällä?
12
7156
Vastaukset
- asiakas moneen
No ainakin Jumissa.fi on aika hyvä, siellä on kätevä nettiajavaraus - eikä hierojat ole kovakätisiä.
- mainoskampanja
Joku kyseli hierojaa. Tässä valmiiksi vielä viides ketju, niin eiköhän löydy sopiva.
- jumitus
manualfix
- Teromies76
Kierrätin hierojia tässä puolen vuoden ajan Hyvinkäällä. Nyt tuntuu, että löytyi se oikea, asiallinen ja varmanäppinen kaveri.
Käynyt Relahierojalla , ei saanut jumeja auki.
Käynyt Jumissa.fi, kukaan ei edennyt rasvanlevittelyä pidemmälle.
Elixirissä hyvät hierojat, ammattitaitoinen.
Hyvitera! Voin suositella. Asiallinen urheiluhieroja.
Ammattihierojat, no jaa...
tämä nyt on minun mielipiteeni. Kaikki ei sovi kaikille. Halvimmat hinnat ei ole aina se paras kuitenkaan. Todella vähän mainostavat kuitenkaan missään, kukaan näistä. Ihmiset eivät osaa hakea palveluita.- kevättuleee
Hyvitera!!! ???
Olen käynyt siellä muutamia kertoja. Halutessaan lapsen sivelyä niin sinne vaan. Oli juuri urheiluhierojan titteliä käyttävä tyyppi. - Teromies76
Mies vai nainen?
- Samaaa
Mies. Omistaja???
- Teromies76
Ei ollut, joku nuorempi. Vasta aloittanut jannu
- Trempla
HYVITERA SAA SUOSITUKSENI!! kävin viime viikolla urheiluhierojalla, voin sanoa että muualle en enää mene. Ei ymmärtääkseni ole siellä kovin pitkään ollut. =)
- Anonyymi
https://johannalehtonen.omasivu.fi taitaa homman.
- Anonyymi
Hyvä hieroja hieroo just sillä voimakkuudella kuin asiakas haluaa joten siitä e i tarvitse olla huolissaan. Tosin en kerro parasta hierojaa kun silloin omien hieronta-aikojen saaminen vaikeutuu.
- Anonyymi
Hieroja pitäisi nyt pikaisesti löytyä
Katselin niiden sivuja mutta ei missään ole hinnoista mainuttu🤔
Tästä villatehtaan läheltä täytyis löytyä.
Vinkatkaa- kiitos🙂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820