vessa

kusiputka

hei olen lähdössö huhtikuun lopulla torreviejaan tietääkö kukaan onko torreviejassa ilmasia vessoja kun toi kalja rupee kusettamaan voiko kaupungilla kuseskella vapaasti onko noi espanjalaiset kuinka tarkkoja oltiin viime kesänä turkissa oon ollut myös tallinnassa 4 kertaa

10

1155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urinaaras

Sun kannattaa mennä takas Turkkiin. Älä missään nimessä tule Torreviejaan.

• onni6

voi kauhee mikä tärkeilijä

• Hermanni

Narina akka

• don juan

eihän siellä ole mitään väliä mihin käyt kusella. minä olen ollut siellä useamman talven ja olen kussut aina johonkin lumihankeen ei siitä kukaan välitä eikä poliisit puutu julkiseen kuseskeluun niillä on paljon tärkeämpääkin tekemistä

• kusiputka

kiitos don juan vastauksesta tälläiset asiat on hyvätietää ennen matkalle lähtöä ne on arvokasta tiotoa vielä olisi yksi kysymys mistä sieltä voi ostaa kunnon heinää ja millainen bordelli toi eeden rock on

• Pekka .p
        kusiputka kirjoitti:

kiitos don juan vastauksesta tälläiset asiat on hyvätietää ennen matkalle lähtöä ne on arvokasta tiotoa vielä olisi yksi kysymys mistä sieltä voi ostaa kunnon heinää ja millainen bordelli toi eeden rock on

Heinää on myytävänä liniautoaseman kulmilla kun menet 8 jälkeen illalla kauppiaita on yllin kyllin muista ensin pyytää maistiaiset ennenkin ostat ihan hyvää tavaraa on ollut .huorat kannattaa ottaa torrequida lehdestä

• janis ivanov

vastaus nimimerkkille kusiputka... joo ei torrevijassa olla niin tarkkoja eihän siellä ole kuin eläkeläisiä eihän ne mitään nää että voit kuseskella ihan rauhassa niin ne kusee espanjalaisetkin minne sattuu hyviä kusipaikkoja on esimerkiksi bentague kentät ...terv...janis ivanov

• Tosi on

On

• turkinreissu

Espanjassa ei saa syljeskelläkkään kaduilla voi saada sakot ja siellä missä juot niin siellä on vessat Yleisillä paikoilla ei saa juoda tulee sakot ja parhaimmassa tapauksessa Putka reissu Näin on käynyt itsellekin.Joten TURKKIIN.

• eurooppalainen1

Ehdottmasti sinun kannattaa mennä Turkkiin, älä turhaan pilaa lomaasi Espanjassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60