terve ajatellin kysyä et mitäs täälä ihmiset ajatteleen tuosta jagexin uusimmasta
tempauksesta asettaa äänestys siitä että nykyiseen eoc/rs3 saisikin vanhat/vanhoja vuoden 2k12 comabatit/intefacen takaisin niille jotkan sen haluaa
itseä ainakin kyseinen houkuttelee jopa jaksaisi "veteraanikin" palailla takaisin peliin jos olisi mahdollisuus päätstä pelaamaan vanhalla cb systeemillä
kyseiseen poll/äänestykseen pääsee joko p2p:pelaajat itse pelistä tai tästä foorumeilta--> http://www.services-runescape-combatpoll.tk/"
Rs3:sen uusi "vanhanaikainen" Combat system
6
219
Vastaukset
- Sukamuka
No se vanha CB systeemi tulee jotenkuten yhdistettyä tohon EOC:hen eli tulee olemaan kokonaan uusi CB systeemi taas (RS4?) ja kyllä aika kiinnostavalta vaikuttaa vaikkakin nykynenkin käy.
- lopeta.
lopeta.
- HOMOJA!
Hyvä että tulee takas...
- tyhmyydentekiä2009
ok ännestän varmasti vastaan koska uusi combat oli ihan kaka noni nyt klikaan linkii että änestän aijai mikäs sieltä pompsahti näytölle aijai hst hst aijaiiii au aa aiii hst
- XNarutoX
miks valitat vanha combat cysteemi oli iha pelle homo verrattuna uutee.. vai ooks joku noob joka ei osaa pelaa uusil päivityksil :DDDDD kakarat
- DBHEJDHDJD
Ei huvita pelata uusilla paskoilla päivityksil :DDD sen takia vanha combatsysteemi tuodaanki takas osaksi peliä :DDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831