VALERAUHAAN YLÖSOTTOINEEN KAKSI VUOTTA
Varoitan eksytyksestä, että seurakunnan ennalleenasettaminen ennen seurakunnan ylösottoa ehtii niin valmiiksi kuin Keijo Lindeman ja minä toivovat. Toki seurakunnan ennalleenasettaminen sopii edetä niin pitkälle kuin suinkin ja nyt jo nopeasti!
Jo pitkään ja edelleen olen siinä käsityksessä, että seurakunnan ylösotto tulee tammi-, helmikuussa 2016.
Ylöstempaus tammi- helmikuussa 2016!
12
167
Vastaukset
- Hallelujaa!
Amen! Tämä on todella raikasta ja kristillisen tarkastelun kestävää profetiaa!
- KTS'
NYT TEMMATAAN.
- ulkona
Siis mitä temmataan?
- Mitäkö?
ulkona kirjoitti:
Siis mitä temmataan?
Kuka tempoo mitenkin..jotkut tumppuun..
- ---
ulkona kirjoitti:
Siis mitä temmataan?
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wYbL07Ep7Rw
- ...
...
- Näin käy:
Kuten normaalijärkiset ihmiset varmuudella tietää, ei vuoden 2016 tammi- helmikuussa tule tapahtumaan mitään povarien veikkaamia tempauksia ja
niinpä houru-Veijosenkin on keksittävä siihen syy. Ilman pienintäkään epäilystä siinä väitetään ettei se ole uusi ennustus, vaan tarkennus edelliseen!
Veijonen lähetti jokin aika sitten tällekin palstalle vastaavanlaisen neronleimauksen puolustellessaan persiilleen menneitä povauksiaan.
Tämän lisäksi Veijonen käyttää vastuulta välttyäkseen erilaisia verukkeita ja sanoja joista on ollutkin jo kirjoituksia tällä palstalla.
Tuollaiset huru-ukot on vuosien myötä oppineet kieroilujen kuninkaiksi, joskin siihen vaaditaan myös erittäin joustavaa omaatuntoa (jos sellaista yleensä on) sekä synnynnäistä rottamaisuutta. - ---
TEMMATAANPAS
- Vittuhaista
Mähän sanoin että mä en vedä vittu enää kertaakaan!
https://www.youtube.com/watch?v=wYbL07Ep7Rw&feature=player_detailpage "Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin. " (Matt 24:36)
Kannattaisi jättää ennustamatta tällainen asia. Me emme voi tietää sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222