Jaaha, se on Storen tarina lopussa nyt. Kyllähän sen arvasi, ettei Raumalle mahdu kahta vain merkkivaatteita myyvää liikettä. Pitää siis tyytyä vain Westlookiin jatkossa.
Store
7
507
Vastaukset
- Rätei ja lumpui
Torin reunassa on ollut muutaman muunkin paikan tarina lopussa. Ja tulee vielä olemaan. Liikaa vaatekauppoja ja kuppiloita.
- Kaikkee kans
Uuden kauppakeskuksen myötä loppuu monen muunkin pikkuputiikin toiminta.
- miätinpävain
Ihmiset tilailee vaan netistä nykyisin. Itse pyrin ostamaan vaatteeni Raumalta pikkukaupoista ja tukemaan näin paikallista työllisyyttä. Ei se suuri vaiva ole sinne kaupungille raahautua täältä tietokoneen äärestä.
- P. Aron-Alho
Onse minustakin kamalaa, että kauppoja lopetetaan. Vaikka niissä käy päivittäin jopa asiakas.
Minun syytäni tuo ei ole, olenhan jo monta vuotta ostanut kaikki tavarat Raision Myllystä, kun Raumalla on niin vähän ja niin huonoja liikkeitä. - storen kannatttaja
store takaisin
- mikäsenytoli
Oliko store se liike jossa myytiin nuuskatykkejä?
Store on hakunintie 8b..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667