Hei!
Olen ostamassa kyseisen taiteilijan isoa taulua. Tietääkö kukaan minkä hintaista hänen taide on? Ettei tule maksettua liikaa..:-)
Gust Magnusson
5
192
Vastaukset
- paksupussi
Ihanko tosissasi täältä kyselet k.o taiteilijan taulun hintaa????
Ostaaksesi?- Taulu
Kyllä kyselen. Tuliko vahingossa väärälle palstalle. Kyseistä taistelijaa en tiedä. Taulu on kaunis.
- arvo kekki
Taulu kirjoitti:
Kyllä kyselen. Tuliko vahingossa väärälle palstalle. Kyseistä taistelijaa en tiedä. Taulu on kaunis.
Et oo tosissasi,ettet tiedä taiteilijasta,jonka taulua olet ostamassa.
No,googleta ihmeessä tietoa.
- Anonyymi
Heitä on ainakin kaksi toisella Parisissa ateljee mulla tän nuoremman joka suolenpätkiä lastulevylle liimaa ja maalaa, etsin tietoa mutta ei pikaisesti löytynyt mutta 100 Erkkiä ehkä kova hinta kun kaveri teki 70 luvulla näitä. Jos et sijoitus taulua ostamaan 1000erkkiä kipuraja,
- Anonyymi
Sittehä voi Fercussonin suolet pätkät laittaa tapettiliisterillä kiinni ulko-oveen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670