Snautseri
Kyselen vähän snautsereista. Onko snautseri vaikea kouluttaa? Entä tuleeko se hyvin
toimeen toisten koirien kanssa? Olen saanut selville että rotu on haastava. Jos vastaat tähän, toivoisin että kertoisit snautserisi luonnetta, tai jos sinulla ei ole snautseria toivon että kertoisit rodusta koska minä en tiedä siitä ilmeisesti yhtä paljon kuin sinä. Olisi kiva että saisin vastauksia etenkin rodun kasvattajilta, rodun harrastajilta mutta tietenkin myös niiltä, jotka rodusta tietävät enemmän kuin minä (: Toivon paljon kommentteja!!! Kommentoi asiallisesti! KIITOS!
Snautserit
3
347
Vastaukset
- käpsykkä
Meillä on kääpiösnautseri narttu. Koira on viisas joten sen puolesta helppo kouluttaa, mutta yleensä snautserit ovat melko itsepäisiä. Snautserit eivät ole kovin miellyttämisen haluisia eli eivät siis tee asioita vain koska omistaja haluaa vaan jos niitä sillä hetkellä huvittaa. Oma käppänämme ei tule kovin hyvin toimeen muiden koirien kanssa. Olen kyllä tavannut myös snautsereita jotka tulevat mainiosti toimeen koirakavereiden kanssa. Yleensä kääpiösnautserit ovat kovia vahtimaan jos tulee vieraita käymään. Oma koira haukkuu todella paljon ja on aluksi vähän varautunut mutta vähän ajan päästä menee jo rapsutettavaksi.
Kerrassaan ihania koiria kuitenkin!:) oma koiramme on todella sosiaalinen ja "juttelee" minun ja mieheni kanssa paljon. Tykkää leikkiä ja käydä lenkillä. Eli jos haluat aktiivisen pienen koiran, kääpiösnautseri ei ole ollenkaan huono valinta!;) - Snautsereista kysyvä
Kiva että vastasit! Siitä haukkuherkkyydestä että eikö sitä voi yrittää kouluttaa pois?
- ♥♥♥♥♥♥
Tollanen ois kiva omistaa ja 4 suursnautseri a ja 2 7.5 v kääpiösnautseria ja 7 snLutheria jopa tallikoirana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398