On todella valhetta jos farkku takkeja ym.

profetta

Tavaroita tarvitaan evankeliumin julistamiseen ja vielä kerrotaan kuinka on kehoituksen siihen saanut. On niinkuin rakennettu taas uusi "välimies" ja nyt se on selkomaalla farkkutakki. Eipä ole ihme kun niin monet kehoittaa näilläkin sivuilla menemään ristin juurelle ja toiset todistaa kuinka veri pesee tänäkin päivänä synnit pois.Ps.Kukaan ei ole vielä kertonut miltä tuntuu kun verellä pestään synnit pois.

10

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leeviläinen

Jeesuksen verellä sydän puhtaaksi synnistä pestynä elämä tuntuu täysin erilaiselta elämältä, kuin mitä se siihen saakka on ollut. On sellainen kevyempi ja rauhallisempi tuntemus, kun vanhat kolttoset on heitetty syntien anteksiantamuksen seurauksena Isä Jumalan selän takana olevaan pimeyteen.

Ajattelen, että Isä Jumala sanoo vihtahousulle, nakatessaan syntisäkkimme hänelle: - Siinä on, pidä omasi.

• ei hellari

Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä. Kun sen on saanut kokea, niin elämä on puhdasta ja ilo täyttää elämän! Itse olen sen kokenut ! Sinä profetta sitä vastoin et ol e ja olet vääräprofetta!

• profetta

Kerro nyt miltä se verellä pesu tuntui. Ps. Itse sain kokea sen Pyhässä Hengessä kuinka Herrani Jeesus antoi syntini anteeksi. Kun lukee evankeliumia niin jeesus antaa jo siellä syntejä anteeksi. Mutta nyt teille on opetettu että uudessaliittossa pestään synnit verellä puhtaaksi. Armosta uskon kautta Herra Jeesus antaa synnit anteeksi kun hänelle tunnustamme ne rukoillen.

• ei hellari
        profetta kirjoitti:

Kerro nyt miltä se verellä pesu tuntui. Ps. Itse sain kokea sen Pyhässä Hengessä kuinka Herrani Jeesus antoi syntini anteeksi. Kun lukee evankeliumia niin jeesus antaa jo siellä syntejä anteeksi. Mutta nyt teille on opetettu että uudessaliittossa pestään synnit verellä puhtaaksi. Armosta uskon kautta Herra Jeesus antaa synnit anteeksi kun hänelle tunnustamme ne rukoillen.

Et siis ole kokenut uudestisyntymää profetta, kun et usko Jeesuksen sovitustyöhön, vaan koetat väittää syntyneesi Pyhän Hengen kautta. Raamattu ei tuollaaista uskoon tuloa tunne. Vain Jeesuksen kautta meillä on syntien anteeksi saaminen. Sinulle on tyhjä selittää uskoontulo tapahtumasta mitään, kun olet väärä profetta. Jos et usko sitä minkä minä ja jokainen uudestisyntynyt ihminen kertoo, niin et sinä pääse puusta pitkään missään muussakaan asiassa hengellisellä saralla. Ei ainakan minulle ole kukaan sellaista opettanut, vaan itse olen sen lukenut Jumalan Sanasta! Jumalan asrmo tulee ja on kaikkien niiden osana, jotka ovat ottaneet Jeesuksen vastaan omana Pelastajanaan ja antaneet pestä pois kaikki syntinsä. Harhaoppinen ihminen ei koskaan tunnusta Jeesuksen veren voimaa eikä Hänen sovituskuolemaansa, joka on ainut tie meidän pealstukseksemme! Tämä on sinulle vastaus vielä kerran. Enää en tähän kysymykseen vastaa mitään, sillä sinä olet selvästi Jumalan pilkkaaja!

• oikeasti.

Tuollaiset farkkutakki-siunaukset ovat Pyhän Hengen pilkkaa.Oikeasti.Pyhä henki ei tarvitse kenekään virttynyttä, hikistä takkia.

Kuuluu samaan ryhmään kuin aina silloin tällöin Iltalehden sivustoilla kerrotut "Vessan pönttöön ilmestyneet Jeesuksen kuvat"

• pelastava farkurotsi

Pelastaako Selkomaan farkkurotsi ihmisiä?

Tää on uusi markkinarako kaikkien huijauspuljujen äidiltä!
      Paranevatko sairaat vain saadessaan koskettaa hänen farkkutakkinsa lievettä?

"Ja kaikki joiden ohi Selkomaa kulki, pyrkivät koskemaan hänen farkkurotsinsa lievettä!" "Kuka koski minuun?" kysyy Selkomaa, "tunsin kuinka voimaa lähti minusta!"
      .

• ei hellari

Täydellistä harhaoppia tuollainen on. Varokaa ja älkää menkö tuollaisen hullutukseen mukaan, vaan pysykää terveessä Jumalan Sanan opetuksessa!

• .......

Kyllä teille Selkomaa nauraa....

• haukkaa

niin nauraa monet Torontossakin...

• "Ja Jumala teki ylen voimallisia tekoja Paavalin kätten kautta, niin että vieläpä hikiliinoja ja esivaatteita hänen iholtansa vietiin sairasten päälle, ja taudit lähtivät heistä ja pahat henget pakenivat pois" (Apt 19:11,12).

Jos Raamatun aikoihin toimittiin näin, niin miksei nykyisinkin? Jumalan on sama ja voima on sama kuin ennenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3093
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      57
      2788
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2375
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2023
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe