Löysin tänään minun 3 vuotiaan tyttö gerbiilini terrastaan kuolleena ): Sitä enne tällä viikolla maanantaina huomasin että gerbiilini on hyvin vaisu ja tiesin että jotain oli vialla. Tiistai illalla sitten huomasin että pissa oli jotenkin mömmömäistä ja harmaata... aloin huolestumaan koska eihän tuo nyt todellakaan ole normaalia... Ajattelin sitten että tällä viikolla pitää soittaa eläinlääkärille aika kunhan kerkeän, koska töitä ja menoja on ollut paljon. Keskiviikko illalla germuli oli mennyt huonompaan kuntoon ja huomasin että "alapää karvat" olivat märän näköiset, joten putsasin pumpuli puikolla ja lämpimällä vedellä, pumpuli puikko muuttui ihan keltaiseksi joten aattelin sen olevan pissaa ja myös pesä tarvikkeet olivat muuttuneet ihan keltaisiksi.. Siinä samalla putsatessani gerbiiliä huomasin että keuhkot olivat turvonneet :/ Olen yrittänyt etsiä joitain vastaavia tapauksia netistä mutta en ole törmännyt... Ekana mieleen tulee virtsatientulehdus.
Onko joillain tietoa mitä olisi voinut olla kyseessä ja/tai onko omia kokemuksia tästä? Olisin kiitollinen jos jakaisitte mielipidettä tuosta sairaudesta.
Ja sitä vielä että alistuvatko tyttö gerbiilit helpommin sairauksille kun pojat? Ajattelin hankkia jossain vaiheessa 2-3 poika germuu kunhan nämä kiireet loppuvat.
Mistä kyse??
Tietoa tarvitseva!
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670