Ystävänpäivänä SPR on yhteistyössä eri tahojen kanssa ja järjestää 15.2. Ulkoilutapahtuman pärnällä lieksassa.
Astma ja allergiayhdistys järjestää myös perinteisen tapahtuman perheille pärnällä Lomaviikolla 9.3.
Yhdistykset toimivat nyt perheiden hyväksi
7
100
Vastaukset
Pielisen Laulu ja Lieksan mieslaulajat sekä maakunnan kuoroja yht 170 laulajaa helmikuun helmiä konsertti 15.2.2014 Brahe sali
- Lähdetään mukaan
Kiitoksia Markku tiedoista!
viikonlopulla on sitten se maakuntaviesti nyt je erilaisia tapahtumia perjantaina illatsuja ja lauantaina tanssia ja sunnuntaina elävää musiikkia kulmalla
- Ahmed.
Onko tilaisuus sallittu myös maahanmuuttajien, perheenyhdistämisohjelman mukaisille perheille?
Ei mitään rasismia joten kaikki on noihin tilaisuuksiin tervetulleita osalistumaan ja seuraamaan tapahtumia
Lieksan sotaveteraanien 45 vuotisjuhla on ystävänpäivänä 14.02.2014 klo 11.00 Lieksan Kirkossa ja sillä esiintyy maakuntamme ainut sotaveteraanikuoro, Jossa mukana vielä juuri syntymäpäiväänsä viettävä sotaveteraani aktiivinen Hannes joka liikkuu kansan parissa . Kuoro on saanut kutsun myös Haminan Tattooseen kesällä
Karpalossa yhteislaulua maanantaina 17.2 klo 13.00 kansanlaulut.
Tänään tiistaina 112 tapahtuma City market ja Topin karaoke tukipiste .13.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175