En tarvitse kameraa, en GPS:ää, enkä mobiiliyhteyttä.
Mikä on paras?
Mikä on paras 200 euron tabletti?
7
307
Vastaukset
http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/tabletit/SMT2100MKENEE/samsung-galaxy-tab-3-7-0-wi-fi-musta
http://www.expert.fi/Tuotteet/Tietokoneet/Tablet-Tietokoneet/Acer-Iconia-A1-810
Tuossa taitaa olla parhaat noissa kokoluokissa.Suosittelen 10" samsungin galaxy-sarjan käytettyä.
Ainakin minulla sormi rajaa nuo pienet näytöt pois.
Kynän kanssa samsung note:a naputelleenä en pidä siitä, vaikka sen hommasin.
Teksiviestien tai sähköpostien vastailu / lähettely vaatii zen-munkin kärsivällisyyden koska kirjoitusvirheitä tuppaa tulemaan hyvin herkästi.
Samoin netissä tekstit ovat liian pientä, kun yrittäisi "tupakkiaskilla surffailla".
Tässä tapauksessa isompi on parempi jos et ole erityisen pienisorminen.
Acerit jättäisin suosiolla hyllyyn, kestävät tuskin takuuaikaa, tuttuja meillä huollossa.wunderwaffe kirjoitti:
Suosittelen 10" samsungin galaxy-sarjan käytettyä.
Ainakin minulla sormi rajaa nuo pienet näytöt pois.
Kynän kanssa samsung note:a naputelleenä en pidä siitä, vaikka sen hommasin.
Teksiviestien tai sähköpostien vastailu / lähettely vaatii zen-munkin kärsivällisyyden koska kirjoitusvirheitä tuppaa tulemaan hyvin herkästi.
Samoin netissä tekstit ovat liian pientä, kun yrittäisi "tupakkiaskilla surffailla".
Tässä tapauksessa isompi on parempi jos et ole erityisen pienisorminen.
Acerit jättäisin suosiolla hyllyyn, kestävät tuskin takuuaikaa, tuttuja meillä huollossa.Kunhan vaan ei 10.1 enimmäistä versiota. Se ei ole kovinkaan nopea.
Siis uutena. Käytettynä saisi parempia.
- Mikä paras lie?
Onko 7-8-tuumaisen käytettävyys selvästi heikompi kuin 10-tuumaisen?
Olen vähän noita kokeillut ja minusta tuo 10 tuumaa on ikävä välikoko. Joku pöydällä pidettävä 13-14 tuumainen olisi jo aivan eri asia. 5-8-tuumainen sitten mukana pidettäväksi. Ei minusta. Käytän Nexus 7 2013 mallia ja 7" tuuman koko ei tunnu liian pieneltä. Hyvin pystyy käyttämään.
- gkblhfgljhtkh
Makuasia, jokkaisen pitää ihan ite hiplata näitä siellä liikkeessä ja päättää. Liikkuvassa käytössä tämä 7 tuumainen on ihan hyvä. 8 ehkä aavistuksen parempi, en vielä tiedä. Kodin viihdelaitteeksi kaipaan isompaa 4:3 kuvasuhteella, mutta jos yli 10 tuuman menee, niin käsikäyttöön siittä ei minun mielestä enään ole, vaan silloin se vaatii jo pöydän millä käsitellä. Tarkoittaa jo läppäriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706