Jokohan alkais kaahailu riittämää aapintiellä tänpäiväisen kolarin jälkee? Yllättäen oli osallisena eräs punainen lyhytperäinen honda. Tuskin ihan 40km/h ollut vauhtia kun katolleen oli pyörähtänyt.
Kolari Sulkavalla
9
442
Vastaukset
- .jmij0
Eihä ne jotkut opi varmaan ikinä.. vai mitä? Tuhatta ja sataa pitää lentää ja sit käy näin!!
- urpo1
Ei ole vauhdit paljoa hiljentyneet, kait siinä pitää jonkun kuolla ennenkuin jotain asialle tehdään!
- Kyllä pistää vihaksi
Ei se riitä, ennen kuin joku menettää henkensä, jos sittenkään? Tämä samainen punainen Honda oli ko. päivänä työntäny menemään mm. kirjaston nurkalla kylki eellä! Järjetön huligaani koko jätkä!
- type r
Ny on aika paksuuu. Tuu huligaanis sanoo kasvotuste!!!
- type r
Ei kuule ole mennyt kylki edelllä en harrastanut sitä! Turhan kallis lelu sellaseeen
- type r
type r kirjoitti:
Ei kuule ole mennyt kylki edelllä en harrastanut sitä! Turhan kallis lelu sellaseeen
Vahinkoja sattuu sille ei voo mitäää
- höh
type r kirjoitti:
Vahinkoja sattuu sille ei voo mitäää
Ei olisi varmaan sattunu jos nopeusrajoituksen mukaan olisit ajanut?
- type r
Vittuuko se sulle kuuluu oli mitä oli mut lähempänä 40 ku80 oli. I vona kill juuu
- = iivana =
Olet lintsannut koulusta ja se näkyy ilmaisutaidostasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706