Koettakaa hihhulit jo tulla tähän maailmaan sieltä kivikaudelta ja alkakaa ajatttelemaan!!!
Jumalaa ei ole olemassa, olemme vain evoluution kehittämiä henkiinjäämiskoneita.
Olemme myös geenien kuljetuskoneita, geeni pyrkii monistamaan itseään eteenpäin.
Mitään korkeampaa tarkoitusta ei elämällä ole.
Kaikki on vain luonnonlakien mukaan etenemistä ja sattumaa.
Kun suku jatkuu ei yksilöä enää tarvita ja yksilö kuolee pois, siitä johtuu ihmisen kuolema. Ihminen elää vain niin vanhaksi kuin siitä on hyötyä evoluutiolle. Vahvat tuhoaa heikot. Luonnonvalinta tavoittelee vain hyötyä ja siten monet yksilöt joutuvat kärsimään ennen kuin kuolevat pois surkeiden geeniensä kanssa.
Tämä on maailma vailla mitään tarkoitusta, pelkkää julmuutta ja pahuutta, elämme kosmologisessa helvetissä.
Aineen hiukkaset, atomit pelaavat ikuista biljardiaan maailmankaikkeudessa, vailla mitään päämäärää.
Pantteri joka saalistaa jotain gasellia kehittyy paremmaksi saalistajaksi ja gaselli vastaavasti nopeammaksi pakenijaksi. Kelvoton pantteri ei saa ravintoa ja kuolee pois ja kelvoton gaselli joutuu pantterin ruuaksi.
Elämällän ei ole tarkoitusta itsessään
9
<50
Vastaukset
Jos Jumalaa ei olisi, niin elämältä puuttuisi merkittävä tarkoitus. Mutta oletko miettinyt, että mitä jos Jumala onkin olemassa? Elämä saisi aivan uuden merkityksen.
Uskoon tullessani sain rauhan sydämeeni. Olen saanut myös varmuuden sydämeeni, että Jeesus on totta ja elää. Toivon, että sinäkin löydät elävän Jumalan, Jeesuksen omakohtaisena pelastajanasi. Saat rikkaan elämän jo tässä ajassa ja iankaikkisen elämän armolahjan. Raamattu lupaa, että etsivä löytää ja anova saa. Suosittelen, että mene Herran eteen ja rukoile - Hän vastaa. Kokemusta on.- #¤%¤#
"Jos Jumalaa ei olisi, niin elämältä puuttuisi merkittävä tarkoitus. "
Otan osaa, että elämäsi on niin merkityksetön.
Itse en usko Jumalaan ja elämäni on mahtava ja ihana. Annan joka päivä elämälleni tarkoituksen. #¤%¤# kirjoitti:
Otan osaa, että elämäsi on niin merkityksetön.
Itse en usko Jumalaan ja elämäni on mahtava ja ihana. Annan joka päivä elämälleni tarkoituksen.Rakas ystävä. Elämä on lahja jo itsessään. Siitä kuuluukin olla kiitollinen ja käyttää se mahdollisuuksien mukaan oikein ja viisaasti ja sitä saa iloita - totta kai! Mutta mietipä, että se loppujen lopuksi kuluu aika nopeasti. Muutama kymmen vuosi täällä ja sitten kaikki on ohi. Siinäkö kaikki oli?
Merkittävä tarkoitus puuttuu, jos kaikki onkin vain pieni hetki täällä, eikä mitään muuta. Minulle usko antaa paljon lisämerkitystä elämään jo tässä ajassa ja tietoisuuden ikuisesta ihanasta ja mahtavasta elämästä kerran Jumalan yhteydessä taivaassa.- hellari...
uusi.luomus kirjoitti:
Rakas ystävä. Elämä on lahja jo itsessään. Siitä kuuluukin olla kiitollinen ja käyttää se mahdollisuuksien mukaan oikein ja viisaasti ja sitä saa iloita - totta kai! Mutta mietipä, että se loppujen lopuksi kuluu aika nopeasti. Muutama kymmen vuosi täällä ja sitten kaikki on ohi. Siinäkö kaikki oli?
Merkittävä tarkoitus puuttuu, jos kaikki onkin vain pieni hetki täällä, eikä mitään muuta. Minulle usko antaa paljon lisämerkitystä elämään jo tässä ajassa ja tietoisuuden ikuisesta ihanasta ja mahtavasta elämästä kerran Jumalan yhteydessä taivaassa.Titenkin hyvin pieni juttu iankaikkisuuteen verrattuna, mutta itse odotan jännittyneenä hetkeä, jolloin saan tavata menneiden sukupolvien esivanhempia ja sukulaisia, jotka ovat olleet uskossa.
- Säälittää
Elämäsi nojaa satuihin. Ja kun muut yrittää puhua sulle järkeä, niin koko maailmankuvasi yhkaa sortua! Säälitävä pohja elämällä sulla.Olen onnellinen. Sydämessäni on syvä rauha ja ilo. Turha on tuhlata sääliä :)
Mikä muuten on sinun elämäsi tarkoitus?
- Säälittää
Elämäni nojaa reaaliteetteihin, eikä satuihin!! Sadut ovat pilvehattaroita, jotka katoavat.
Säälittää sanoa ja viedä sulta elämältä pohja, mutta anyway, jumalaa EI OLE OLEMASSAKAAN!! Koeta hakea elämällesi tukevampi pohja!! Sorry vaan
AAMEN.Ei mennyt tuosta elämän pohja pois:)
Ota sinäkin Jeesus elämääsi ja saat enemmän, kuin osaat kuvitellakaan. Etkä tule katumaan.
- Uskoton veli
Elän melko nautinnollista elämää: rakastelen hyvin monien naisten kanssa melko tiheään. Nautin mukavasta seurasta, matkustelen paljon, nytkin olen Kanarialla auringon alla. Tänäänkin katselin niin hemaisevan kauniiden naisten p.y.l.l.y.j.ä tuossa rannalla, että meinasi silmät kääntyä ympäri. Wautsi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luen paljon: luonnontieteeet, filosofia..elämänkertoja..tieteet..
En ole määritellyt elämlleni juuri tarkoitusta, elän melko paljon tässä hetkessä ja yritän siitä nauttia mahdollisimman paljon.
Voiko elämä parempaa ollakaan????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450