Mikä juttu tuo GAIJA on Ähtärissä?
Siellä vissiin asuu parisenkymmentä perhettä.. onko se joku hippiyhteisö missä kaikki on keskenään ja harrastetaan vapaata rakkautta? Joku kultti?
GAIJA kommuuni
44
9949
Vastaukset
- luomukylä
- rauha ja rakkaus
Tämä on valtava bisnes
- oisko tilaa
Vapaa rakkaus kuullostaa hyvältä
- Parketilta
Eikös salarakkaat ole jo ilman yhteisöäkin se malli josta kyliltä kuuluu.
Saariselkä, Levi ja muut herkut on koettu - Ähtäri nousuun!!
Parketilta kirjoitti:
Saariselkä, Levi ja muut herkut on koettuKaija kommuuni kuulemma muuttaa sitten sairaalan tiloihin kun se lopetetaan,lisää korvakorurastatukka porukkaa virtaa kehä 3sen sisäpuolta pelastaen Ähtärin väestökadon.
- Hesan Hessu
Ähtäri nousuun!! kirjoitti:
Kaija kommuuni kuulemma muuttaa sitten sairaalan tiloihin kun se lopetetaan,lisää korvakorurastatukka porukkaa virtaa kehä 3sen sisäpuolta pelastaen Ähtärin väestökadon.
Kyllä kyllä ja veljeskodilla uidaan.Se säätiökin kun tyssäs saadaan glodaalia vihreyttä ja oma vaalitoimisto ex aluesairaalan leikkuriin. Luomu viiniä omia kasveja ja rakkautta, rauhaa ja ravintoa.
- koettua
Minusta se tuntuukin hyvältä.
- Siveästi
Parketilta kirjoitti:
Saariselkä, Levi ja muut herkut on koettuEi se ollut parketilla,se oli mökki.
Kerran vuoteen mökille😉😉
- bläää
kaija on perseest, impotentteja kaikki
- Kynttilä-Make
Kysympä nyt kun asia jäi maaliskuussa 2017 mua vaivaan ,kun olin rainbow g miitissä gaijassa.kaikki men hyvin kunnes eräs nainen tuli kertomaan että oon varastanut naistenkenkiä(oon heteromies)ja kahvipaketteja vuosi sitten.mitään todisteita asiasta ei ollut ja asiasta ei pidetty mitäån palaveria.juoru kuitenkin kulkeutui rainbowlaisten tietoon et oon varas ja ninua tarkkailtiin tulevissa miiteissä kunnes tajusivat että en sellainen ole.ikävää oli lähtee tälläisissä merkeissä mukavasta miitistä ja mulle sanottiin ,että mulla on porttikielto kys lafkaan.ajanjaksoa ei määritelty.onko se voimassa vielä?ja kun yhteisöstä on kyse ,voisitteko jatkossa pitää piirikokouksen jossa syytetty ja syyttäjät paikalla?epäilys johtui siitä että lähtiessä mulla oli ilmaisvaatteita kirjoja ja tietokoneen osia jotka oli ilmaiseksi ja vietäväksi tarkoitettu!siellä take away huone josta voi viedä ja tuoda.naistenkenkiä ei kukaan mulla nähnyt.KYNTTILÄ-MAKE
- Pmees
Mitä vittua heteromies tekee narkkien rainbow g miitissä?
- anti-palaa-vaan
Paremman puutteessa. Kerta ei tee kenestäkään homoa.
- leviääkö---
anti-palaa-vaan kirjoitti:
Paremman puutteessa. Kerta ei tee kenestäkään homoa.
Leviääkö ne seksihurjastelijahomot tänne muuallekin ympäristöön
- Anonyymi
leviääkö--- kirjoitti:
Leviääkö ne seksihurjastelijahomot tänne muuallekin ympäristöön
Kyllä
- Ja.huumeita
Ihan normi meininkiä tuossa lahkossa, Insestiä, hyväksikäyttöä ja alistamista.
- lopunaikatuleejaonjo
Mielisairaalathan on nykyään lopetettu, nyt kaikki kemmat on vapaana yhteiskunnassamme. Homot ja Lesbot kaduilla marssii.
- Tykittäjä
Mahtavaa että saatiin kiintiölesta rikastuttamaan forumia. Kaikki aina haluaa kuulla teikäläisten näkemyksen asioihin...
- Anonyymi
Niillä on ne mielisairaat väritkin niistä ne tunnistaa
- PeetuOnHomo
käytiin luokkalaisten kans tuolla "maatilaharjoittelussa" ja hyi saatana.
- hyäkkäskö---
Hyäkkäskö ne hirveät homot heti kimppuun kuin sika limppuun
- Oudoksuttaa
Mikä oli tarkoitus nostaa tämä ikivanha keskustelu?
- Anonyymi
Omalla kommentillasi pidät keskustelua näkyvissä
- Puhukaapolitiikkaavaikka
2014 aloitus???
- Anonyymi
Vapaa rakkaus on ihana asia,
- Anonyymi
Miten ne sitten eroavat kantaähtäruläisitä?
- Anonyymi
Kesä 2015.
Villivadelma puskassa koin elämäni mahtavimman suihinoton gaijan läheisyydessä.
Olin ongella ja rantaan ilmestyi jumalaisen kaunis rastapimu joka minut nähdessään riehaantui imemään elämäni nesteen ulos!
Ensikesänä ongitaan taas se on varma!!!!!- Anonyymi
Minä myös olen saanut siellä elämäni kyydit perspanon muodossa!
Nimimerkillä rastaatakaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös olen saanut siellä elämäni kyydit perspanon muodossa!
Nimimerkillä rastaatakaaPääsitkö kävelemään sen jälkeen?
- Anonyymi
gaija on vihreitten päämaja hutisalo käy siellä vähän väliä hakemassa ohjeita .
- Anonyymi
Höpö höpö, tutkittu on.
- Anonyymi
Tuli aikanaan kun asuin ähtärissä niin gaijassa panemassa,oli aika rentoja muijia.tästäkin on aikaa yli 10 vuotta.oi niitä aikoja.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Sama täällä,se oli elämää ja kevyt olo sen jälkeen
- Anonyymi
Oiskoha siellä yhtään kukkaa nykyään
- Anonyymi
Luulis kukkien kukkivan viimestään heinäkuussa
- Anonyymi
Onkohan gaijassa mitään tarjolla?
- Anonyymi
Mene vain muijasi viereen nukkumaan.
- Anonyymi
Suolta
- Anonyymi
Alkoi tekemään rastaista huulihölkkää mieli. Nm. Kesä2012
- Anonyymi
Lähtisikös sieltä pilua tälläiselle normi kansalaiselle?
- Anonyymi
Mene hyvä mies kattomaan,mitä täällä vingut!
- Anonyymi
Rupes kyrpä seisomaan
- Anonyymi
Gaijassa saat apua ongelmaasi. 50e saa rastatukalta kunnon huulihölkän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277