Suomen mäkihyppy

skihump

Minun pieneen mailmaani ei mahdu sellainen asija kuin Janne Ahosen uudelleen ottaminen olumpiajoukkueseen ei sitten millään.Mies kun on lopettanut jo kahdesti ja pitänyt välivuosiakin niin viellä huolittiin.Voi äitienpäivä,ei se ole ihme että suomen mäkihyppy on tuossa tilassa.mäkihyppy on herkkä laji ei siinä auta pitää välivuosia siinä putoaa kyydistä ,kuin on jo jannen kohdalla käynyt eikä se siitä enään paranna se on 110% varmaa Ahonen vei joltain nuorelta ja kokemusta tarvivalta nuorelta hyppääjältä paikan.Suomen valmennusjohto ei voi ikäänsä vedota että kun jannella on näyttöä aikaisemmilta vuosilta ja kyllähän se näin tietystikkin on kaikki kunnia ahoselle.Vanhojen meriitie mukaan AP Nikkolakin olisi pitänyt ottaa hyppäämään.Näin suomen mäkihyppy ei tule nousemaan lupaan sen.Itävallasta tulee joka vuosi uusia hyppääjiä kun siellä ei iänvanhat meriitit paina mitään.

1

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelijä 1

olet oikeassa, nuoriin pitäisi satsata ja löytää yhteinen harjoittelu ilo ja motivaatio muiden talviurheilijoiden kanssa, kuten puolalainen iloinen olympiavoittaja kertoi TV haastattelussa eilen kisojen jälkeen. Humu työryhmä vei urheilijoiden rahat 2.6mil € ja
      myös vetävät nyt isoa palkkaa, varmaan koko huippu-urheiluyksikkö, kulut varmaan yli 1 milj. € ja talviurheilijoiden apurahat vain 550 000€ vuoteen. Huippu-urheilu-yksikkö jakaa rahat pärstäkertoimen mukaan ja sotkee muutenkin urheilijoiden asiat
      Toistavat fraaseja urheilija keskiössä, urheilijan polku jne. Itse johtaja vastaa juuri mäkihypystä ja yhdistetystä ja purjehduksesta jonka urheilijat saivat 15 apurahaa.
      joutaisi lopettaa koko huippu-urheiluyksikkö jolla ei ole m itään virkaa ja pärjättiin ennekin ilman sitä ja paremmin ja nekin säästyneet miljoona jaettaisiin urheilijoille apurahoina.
      ei tule Suomelle monta mitalia lökäpöksyurheilijat 1-2 Enni jo toi hän on heitä fiksuin Kaisan ammunta ei sujunut/suju, hiihdosta sprintistä saattavat naiset ja viestitä vahingossa tuoda ja naiset jääkiekosta siis joku pronssi eli koko mitali saalis 1 hopea 0-2(3) eli sama kun viimekisoissa 1 hopea ja 3 pronssia.
      laitoin veikkauksen vedonlyöntiin hopeaa 0-1 ja pronssia 0-4 eli minulle ainakin tulee rahaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60