Kytkin Samsung galaxy note 10.1. 2014 editionin tv:hen hdmi kaapelin kautta. Mutta kuva tv.ssä on liian suuri.. tv on lg ja se on full hd kuvanlaadulla. Olen kokeillut asetuksia muuttaa tv stä. Mutta mikään ei tunnu auttavan. Pystyykö tabletista jostain asetuksia muuttamaan et kuva ois sopiva tv.ssä.
hdmi
tietämätön tomppeli
3
55
Vastaukset
En ole itse huomannut resoluution muuttamis kohtaa tuossa mallissa.
- bchjbchj
No siinäpä kätevästi menikin suurinpiirtein aino syy laittaa kyseinen laite pädin sijasta.
hyvä tietää.
Tabletin kuva on vakio, ainut krino on muuttaa LG:n HDMI settings asetusta jos sellainen on.
Löytyykö kotiteatteri vahvistinta, joka osaisi skaalata HDMI-inputista tabletin signaalin LG:n hyväksymän resoluution?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634