Pipo Per-kele pois päästä

tavat kunniaan

Eikö tämä hopeanainen Rukajärvi OSAA ottaa pipoa pois päästä? Onko sisälläkin niin pirun kylmää, että pipo pitää olla 24/7 päässä? Alkaa todella raivostuttamaan tämä muija. Mahtaa hänen päänsä haista kun pipo hautoo tyhjää päätä.

Toinen mikä käyttää aina pipoa on tämä aivopieru ville haapsalo. Epäsiisteydestään tunnettu haapsalo on myös todella vastenmielinen.

13

309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusinta uutta

Etkö ole kuullut jäähdytysjärjestelmällä varustetuista pipoista!

• <<>>

Naisten ei ole koskaan kuulunut paljastaa päätään kansallislaulun
        aikana. (ei missään tilaisuudessa)

• Gandalf

Uudet ajat, uudet tavat :)

• Pidä hattu päässä

Naisten ei tarvitse. Eikö teille koulussa opetettu mitään.

• Minä täällä

Ei se pipo ole niin kuuma. Joka päivä pestään hiukset ja piponkin voi pestä silloin tälläin.

• Päässä on hyvä

Pipoa ei tarvitse pestä palkintopallilla.

• Kolikko

Olis voinu ottaa pipon päästä pois.

• Jokin roti tasa-arvossa

Ei hyvänen aika yksikään nainen halua nousta palkintopallille hiukset kypärän alla hiostuneina ja liiskautuneina.

• Nojoo...
        Jokin roti tasa-arvossa kirjoitti:

Ei hyvänen aika yksikään nainen halua nousta palkintopallille hiukset kypärän alla hiostuneina ja liiskautuneina.

Taisi siinä amerikkalainen voittaja olla palkintopallilla siistiytyneenä ja ilman päähinettä.

• JOFA SETÄ MAITOJUNA

Kerron sinulle että hän on tuonut mitalin suomeen olympialaisten tasoisessa kilpailussa ja kiillottanut valtavsti kansamme mainetta mitä hiihto urheilijamme ovat kaiken mahdollisen tavoin umpisurkeine esityksineen tahranneet. Ymmärrän sinua kun pahastut, mutta hyvä ystäväni Enni on saanut niin paljon meille hyvää aikaan ja hän on huippu urheilija jotka meillä kuule on aika vähissä että toivoisin että soisit sen hänelle. Ei se ole iso rikos, tehdään täällä paljon suurempiakin.

• Onk se pulkkamäki urheilua???

• Juntti

mä pidän pipoa päässäni aina. nukkuessanikin. puhumattakaan jos olen saunassa tai köntsällä.
      miksikö?
      siksi että pipo kuvastaa suomalaista junttiutta kaikista parhaiten.
      juntti on jees!

• TervTul.Nyk.Aik.

Kyllä pienestä on taas mennyt hiekkaa jonkun anukseen. Pipoa voi käyttää silloinkin jos ei ole kylmä. Elätkö jotain 1300-lukua vai? Minua ei haitannut koko pipo. En edes huomannut koko asiaa, mutta aloittajalla näköjään kivekset kutistuivat asian vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50