Olen toisen vuoden liiketalouden koulutusohjelman opiskelija ammattikorkeakoulussa. Voit kysellä joko opiskeluihin, opiskelijaelämään tai muuten vaan jotain maan ja taivaan liittyviin asioihin konsultaatiotani. Pyrin vastaamaan mahdollisimman lyhyesti.
Kysäseppä jotain 2. vuoden liiketalouden opiskelijalta!
8
250
Vastaukset
- 242424
Selvä! Tässä tulee ensimmäinen kysymys: miksi teit tällaisen aiheen?
- Second phase
Tässä toinen: Miten ja millä perusteella luulet olevasi mediaaniopiskelija, jonka vastaukset parhaiten sopivat hyvin laajalle joukolle? Ettet vain ole se pinko nörtti tai se lössiksi lyönyt lurkki, joilla molemmilla on oma, yksilöllinen elämänsä, jolla ei ole millään yhteyttä mediaaniopiskelijan elämäntyyliin?
- Virsuvirsi
Vastaukset ovat näköjään tosi lyhyitä. Joku voisi sanoa niitä jopa olemattomiksi.
- Nyrkkirauta-Pete
Joo kysynpä että maksetaanko sinulle tästä ketjun avauksesta? Onko sinut siis palkattu rekryhommiin johon kuuluu myös sosiaalinen media ym. paska? Liian läpinäkyvää. Suksi vittuun täältä yliopistojen palstalta, runkku!
- dgafgaf
Ammattikorkeakoulu palsta on erikseen
- 1243
"Ammattikorkeakoulu palsta on erikseen"
Myös lukihäiriöstä kärsivien palsta on erikseen.
- 4+11555
Miltä tuntuu kouluttautua työttömäksi muiden tradenomimassojen joukkoon?
- Kiinnostaa kovasti
Oletko ajatellut uraa tradenomitutkinnon jälkeen kenties Prisman pullonpalautuksessa vai tähtäätkö korkeammalle eli kassahommiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605