Murhe tai Ilo:"Suomi ei ole enää talviurheilussa Kuolema".
Norja se nykyään, Suomi on kaukana kärjestä, kuolemillaan voittamisten suhteen, se on oikein, ettei kukaan kuole, vain turhan urheilun takia, mutta ei sellaista urheilua enää jaksa seurata tietenkään.
Tosin nuorten jääkiekossa tuli se himoittu kulta, mutta enempää kultaa ei ehkä ole Suomelle tänä vuonna luvassa, talviurheilussa, jos kukaan ei kuole.
Ja älkää kuolko ihmiset please, parempi elää ja tehdä työtä, vaikka ilman palkkaa, koska sellaiset saavat palkinnon Jumalaltaa, eli minältään, mitä helkuttia kannattaa vain mielistellä muita, jos minä ei ole siihen palkintoon kuitenkaan tyytyväinen. Ja aina ne muita muutaman promillen omista tuloistaan lyhentäneet, palkinnoillaan sponssaneet, kuitenkin pettävät siinä, että kuka vuoksesi kuolee, jos voitat....
Jos Sinä voitat - kuole itse, mutta ei ilman taistelua tarvitse kuolla, eikä välttämättä silti vastasyntyneenä tai lapsena, nuorena kuolleilla on kaunein ruumis, ja kypsänä suomalaisista enemmistö kai kuolee, vanhat ovat vammaisen näköisiä kuolleessan, muta aina ah, niin rakastettuja.... Jos sitä vanhemman sieluniän kykenee itselleen voittamaan, niin hyvä, mutta se ei ole todennäköistä....
Pettureita vain sellaiset luuserivoittajat, jotka haluavat voittaa, ja pistävät jonkun kateellisen kaverinsa kuolemaan, sellainen kuolema pitäisi kieltää lailla, ja pistää semmoset ajoissa mielisairaalaan....
Muthe tai ilo:
Pakstori
1
56
Vastaukset
- Aukino
Turha tappio vain ruveta pyromaaniensa avulla pistää pikku päänsärky tulipalossa muutamille talossa aiemmin olleille ihmisille...
Rahan haaskausta, mutta jos taas uusi koulurakennus rakennetaan, niin saahan siitä muutamat työtä edes pariksi kuukaudeksi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625