viinattomuus

liikaa viinaa

Palstalla on useamman kerran kysytty kuinka kieltäytyä tarjotusta alkoholista. Vastaukset laidasta laitaan.

Mutta entäs tämä: porukka vetää itsensä niin sikahumalaan ettei tajuta mistään mitään. Sitten kaatuillaan, kolhitaan itseään, jankutetaan typeriä, jotkut tyhmimmät luulevat että " humalaisen suusta totuus", jauhetaan sekavia, alapään toimintoja ei pystytä hallitsemaan jne jne

Mitä iloa suomalaiset kokevat tuosta? Kuinka maailmassa suomalaiset hyväksyvät tuon? Kuinka jotkut voivat ajatella tuosta ylentävästi ja naureskella sille? Kuinka?

Montako sukupolvea tarvitaan ennenkuin tajutaan miten äärettömän typerää ja moukkamaisen tolloa tuollainen käytös on? Kuinka porukka ei tajua että viina tuhoaa hermoston ja että selvänä ollessakin koko ihminen muuttuu, pahasti?

4

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brr

Tajusin itse tuon saman asian, kun lopetin alkoholin nauttimisen.

• Tasamaata sshotthigs

Kumma kysymys? Jos joku ei halua viinaa niin sanoo vaan että ei ota, eihän siinä nyt mitään kummallista ole........ Ei kiitos ei tällä kertaa, ei sitä tartte kenenkään selitellä.
      Samoin kuin jos joku ottaa viinaa niin mitä se muille kuuluu??? Aloittaja?? Onko pipo liian tiukalla aikaisempien hölmöilyjen takia.... eikö sittenkään ole päästy kokonaan irti kun pitää muita paheksua;))) Samoin kakkosella..... jättäkää jo muut rauhaan ja eläkää oma elämä. !

• porukka

No mitähän se nyt sun napaasi kaivelee mitä muut tekee alkoholin käytönsä kansa , luuletko olevas joku totuuden torvi alkoholivalistaja. Pysy poissa niistä kuvioista jotka ei sovi sun pirtaasi. Kukaan ei viinaa kaada kurkkuun väkisellä. Jokainen törppöilee omaan piikkinsä. Ihme valittaja oot. varmaan kerrostalokyttääjä.

• Juoppous

Tuon kaamean toiminnan olen itsekkin huomannut, kuinka viina hörhöjen touhut ovat todella uskomattomia!
      Kuinka kukaan voi nähdä siinä mitään kaunista tai omaa arvoaan kohottavaa? Vieressä oleva silmään se näyttää typerämpääkin idioottimaiselta. Anteeksi vain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      197
      1545
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1288
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1052
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      975
    5. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      883
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      883
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      105
      865
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    9. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42
      834
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82