Mauri "Pätkä" Pekkarinen räksyttää parhaillaan pää punaisena tv:ssä tupee heiluen. Asiaa ei räksytyksessä ole edes siteeksi.
Pekkarinen räksyttää pää punaisena tv:ssä
13
52
Vastaukset
- katsoja.
Mietin, että oliko Pekkarisella krapula. Näytti ja kuulosti siltä.
- olavi ala-tissilä
Urpilainen räksyttää hallituksen lehteriltä ala pää punaisena tupsu heiluen. Asiaa ei räksytyksessä ole edes siteeksi.
- katsoja.
Mietin, että oliko pieni vuotokohta. Näytti ja kuulosti siltä.
- Teltter
Mauri Pekkarinen Suomen kallein mies.
- JOHTAJA J:LLÄ
Pekkarisen esiintyminen oli surkeaa. Onneksi loistava toimittaja Kirsi Heikel pani Pekkarisen lujille.
Pekkarinen ei vastannut kysymyksiin ja jatkoi jankutusta. Katsojat näkivät millainen pelle Pekkarinen nykyäänkin on. - J Utta
Hih hih tule katosmaan naista millä on p erse harteilla hih hih
- -OO-
Kepussa on sanonta: Pekkarisella seisoo järki ja Vanhasella muuten vaan!
- piilokorot kunniaan
Pekkarinen räksytti ja huusi niin, että meinasi peruukki tipahtaa...
- kepun pläjäys
"Silloin on pimeys lähellä, kun Pekkarinen jättää pitkän varjon!"
- näin sen näin
Mauri Pekkarinen oli hätää kärsimässä tuossa tv-keskustelussa. Näyttää aika ajaneen ohi Jyväskylän pikkumiehen. Pekkarinen ei uskaltanut lähteä ehdokkaaksi eurovaaleihin, koska pelkäsi jäävänsä valitsematta.
- Maurin ongelmat
näin sen näin kirjoitti:
Mauri Pekkarinen oli hätää kärsimässä tuossa tv-keskustelussa. Näyttää aika ajaneen ohi Jyväskylän pikkumiehen. Pekkarinen ei uskaltanut lähteä ehdokkaaksi eurovaaleihin, koska pelkäsi jäävänsä valitsematta.
Mauri pelkäsi, että koko parlamentti räjähtää nauruun, jos joutuu käyttämään sanoja to be.. Mauri pelkäsi myös sitä, että ei näy puhujapöntöstä, räksytys kuuluu, mutta rakkia ei näy!
- olavi ala-tissilä
Maurin ongelmat kirjoitti:
Mauri pelkäsi, että koko parlamentti räjähtää nauruun, jos joutuu käyttämään sanoja to be.. Mauri pelkäsi myös sitä, että ei näy puhujapöntöstä, räksytys kuuluu, mutta rakkia ei näy!
Pikku-Mauri herättää lähinnä myötähäpeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308