http://taskumuro.com/android-43-jelly-bean-paivitys-valuu-nyt-xperia-t-xperia-tx-xperia-v-ja-xperia-sp-puhelimille
Kannattaa päivittää.
Android 4.3 päivitys "valuu" osaan Sonyn malleista
20
526
Vastaukset
- xperiaV
Tuleeko laitteeseen ilmoitus niinkuin Nokia Lumiassa tai anroid tabussa
Riippuu onko automaattinen päivitys käytössä.
- juuppelisep
Vieläkään ei ole päivitystä tuullut? Mikä ongelmana? -sony xperia sp-
Päivitys voi tulla Suomessa myöhempään ja se voi olla porrastettu eli ei tule välttämättä yhtäaikaa kaikille malleille.
- experiaV
V mallin päivitys tuli lauantaina 22, pv,
- 20+18
No kun tulisi Z:aan edes 4.2....
- Pyyhis
Joku jumittaa zetasi päivityksissä. 4.3 tuli jo aikaa sitten, ja uusi firmwarekin on julkaistu tässä kuussa.
- xperiaV
Tömö ei lkuulu tänne, mutta sama asia onko samsung vai sony tai puhelin vai tabletti. Itse ostin Samsung Galaxy Tab3 3G:n marraskuunlopussa ja siihen tuli jo ennen joulua 4.2.2 versio. Niin tuleekohan siihen myös tuo 4.3. versio.
Tuolla samsungin osassa on ollut puhelimissa juttua samalla tapaa numeroiduista ohjelmaversioista.....
20 18 nimimerkille vois suositella sitä, että katsoo asetuksista sen, että onko päivityksiä... siis kysyy sitä siellä... tai sitten laittaa puhelimen langalla koneeseen ja käyttää sitä Sonyn palvelusovellusta....- 20+18
Olen käyttänyt puhelintani tietokoneessa kiinni ja olen yrittänyt päivystää puhelimenkin kautta tulisiko uutta päivitystä mutta ei vain kuulu. Tadanpa pian rootata tämän roskan... :-)
20+18 kirjoitti:
Olen käyttänyt puhelintani tietokoneessa kiinni ja olen yrittänyt päivystää puhelimenkin kautta tulisiko uutta päivitystä mutta ei vain kuulu. Tadanpa pian rootata tämän roskan... :-)
http://www.christianpost.com/news/android-4-4-kitkat-update-to-roll-out-for-galaxy-note-2-s3-tab-3-and-galaxy-mega-114257/
Pitäisi tulla.
- Xperia SP
Ihan täysi susi tämä 4.3 päivitys! Imaisee akun tyhjiin nopeasti, WI-FI pätkii, sovellukset kaatuilee/jumittaa ja muutenkin koko puhelin tuntuu hitaammalta. On se kumma, kun keskeneräistä sontaa suolletaan markkinoille..
- Xperia SP
Tehdasasetusten palautus paransi kyllä tilannetta huomattavasti, mutta ei se siltikään mielestäni ole yhtä hyvä kuin ennen päivitystä. Noh, josko 4.4 toimisi sitten paremmin joskus tulevaisuudessa..
- takkuaa
asensin kans tuon 4.3 xperia V niin ongelmia on ollu esim oman valokuva albumin kanssa, ei kannata päivittää
- Sony XperiaV
Itse asensin Sony XperiaV:n kuukauden vanhan puhelimen 4,3 version jo viikko sitten ja ihan kivoja asioita tullut... niiku ominaisuuksien layoutit yms...
Ainoa ongelma oli se, että nyt perjantaina tuli päivitys Cromeen ja se ei alkanutkaan toimimaan oikein. Hetken mietiittyäni menin PLAY-kauppaan ja otin sitä kautta Cromen pois, ja asensisin uudelleen, ja sain sen toimimaan.
Päivityksen asennuksen aikaan oli mielenkiintoinen asia, joka saattaa kaataa koko jutun. Jossain vaiheessa tule ilmoitus, että asennus ei onnistu - laite on käyttettävissä vanhalla järjestellmällä, uutta ei pystytä asentamaan. Tämä sama Tuli Samsung Galaxy TAP 3 3G:n kanssa.
Sitten toinen juttu oli se, kun asennuksessa annettiin ohje, että : " ota puhelimen johto irti tietokoneesta ja kytke takaisin painamalla samanaikaisesti virta ja ääni ala alas painiketta.
Tuo ääninappulan juttu kannttaa tsekata ennenkuiin alkaa mihinkään.
Kaiken edellä olevan kun ottaa huomioon ennen asennusta, niin homman ei pitäs kaatua!
Ei se vaadi kuin malttia, mutta vähän enemmän tässä oli työtä kuin Lumiassa. - Pommiin
No niin. Z1:een näpsähti tänään 4.4.2. Muuten ihan kiva, mutta kello ei toimi. Miten minä nyt herään aamulla ajoissa...
Juu tua 4.4.2 on ihan kuraa mulla ei toimi enään Google playn sovellusten asennus... Kello ei toimi eikä myöskään ole enään akussa muutakuin se % määrä.
Hyvin on toiminut täällä tosin mallina on Nexus 7 2013.
- vkäyttäjä
Tuleeko tuo 4.4,2 ohjelma xperia V puhelimeen?
Siitä ei ole vielä tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421