Palstalla joku kirjoitti tänään: "Onkos hellarifoorumilla influenssaa?"
Uutisista kuulin, että sikainffulenssaa on esiintynyt ainakin pääkaupunkiseudulla. Neljä on tiedotusvälineiden mukaan kuollutkin tautiin äskettäin.
Otitko rokotteen sikainfulenssaa vastaan (sama rokote sisälsi vasta-aineita useita muitakin infulenssoja vastaan)? Jos et ottanut, niin miksi et ottanut? Sairastuitko flunssiin edellisinä vuosina rokottomattomana.
Rokotetta on annettu useita vuosia loppusyksyisin. Itse olen sen ottanut, enkä ole sairastunut infulenssoihin.
Mikä on oma kokemuksesi ja suhtautumisesi rokotuksiin?
Otitko sikainfluenssarokotuksen?
28
111
Vastaukset
- KTS (Ei kirj.)
Jumala rokottaa minut fanilössin kirouksiakin vastaan. Miksi ei bakteerejakin...
- näin se menee
Jos et ota rokotusta, olet vapaamatkustaja.
Olet turvassa koska suuri osa ottaa rokotuksen. - Kannattaa rokottaa
näin se menee kirjoitti:
Jos et ota rokotusta, olet vapaamatkustaja.
Olet turvassa koska suuri osa ottaa rokotuksen.Juuri noin se menee. Kun riittävän moni on rokotettu infulenssoja vastaan niin rokottamattomatkin ovat suojassa epidemialta.
- --hoitaja--
Uskova ei kiroa ketään, jos hän on todella saanut Jeesuksen mielenlaadun. Ei suakaan, vaikka olet vähän juutalaisvastainen. Vaan eipä huolta: juutalaisia odottaa suuri siunaus ja mitä muuta se on meille pakanoille kuin elämä kuolleista.
"Miksi ei bakteerejakin... "
Noita sika-, lintu- ym flunssia ei aiheuta bakteerit vaan virukset. Ne tekevät kyllä vastustuskyvyn heiketessä tietä bakteereille, jotka aiheuttavat monia jälkitauteja.
- ~~tähkäpää~~
En ole ottanut rokotusta mutta ei ole kyllä ollut minkään valtakunnan flunssaakaan moneen vuoteen.
- näin se menee
Ei ole ollut flunssaa, koska suurin osa ottaa rokotuksen. Olet vapaamatkustaja.
- Voi sokeutta
näin se menee kirjoitti:
Näin, he eivät tajua, että ratsastavat terveinä, kun riittävän monet on rokotettu.
- vapaa Jeesuksessa
näin se menee kirjoitti:
Olet lääketeollisuuden orja. ;)
- --hoitaja--
näin se menee kirjoitti:
Suomessa moni vakava sairaus ja epidemia on saatu kitketyksi kansasta, kun suomalaisista suurin osa on ottanut rokotukset. Nyt suuntaus näyttää olevan toisin päin ja siitä on seurauksia; useammat kuin ennen sairastuvat.
Jos suomalaisia ei olisi rokotettu kymmeniä vuosia mm kurkkumätää, poliota, tuberkuloosia ym muuta vastaan, olisi näihin tauteihin kuolleisuus todella suuri. Nyt jotkut rokottamattomat kerskaavat etteivät ole sairastuneet tauteihin, kun vielä yli 80 % on rokottein suojattu ja siksi myös rokottamattomat.
- kuumeinen olo
Otin rokotuksen muutama vuosi sitten ja silloin annettiin ymmärtää, että sen vaikutus on pidempiaikainen. Itselleni tuli yllätyksenä, että näin ei ollutkaan, että rokotus olisikin pitänyt uusia vuosittain.
En ole koskaan aikuisena ottanut influenssarokotuksia. Ei minua flunssat säikäytä, mutta pari yötä sitten alkoi hiukan hirvittää kun kuume nousi ja nousi yli 39:n kohti 40:tä. Sain pysäytettyä kuumeen nousun yksinkertaisesti viilentämällä itseäni.
Nyt mun kuumemittarini ovat sekaisin: toinen (joka on suumittari) näyttää kuumetta, toinen ei. - tomis...
Sikainfluenssarokotuksen otin neljävuotta sitten, olisiko vielä teho voimassa? Kausirokotteita en ole ottanut, koska sain niistä sivuoireita. kuulun kylläkin riskiryhmään ja roketekin olisi sellaisille ilmainen.
- kuumetta.
Käsitin parin päivän takaisista uutisista, että ei ole voimassa. Sinäkin siis muistat tuon väärän informaation.
- Raamatun logiikka
kuumetta. kirjoitti:
Käsitin parin päivän takaisista uutisista, että ei ole voimassa. Sinäkin siis muistat tuon väärän informaation.
Ensimmäinen informaatio on aina se oikea.
Mitä vanhempi tieto on, sitä oikeampi sen on.
Influenssarokote on voimassa n vuoden. Tehoa saattaa olla jonkin verran pidempää, mutta virus muuntautuu jatkuvasti, joten vanha rokote ei anna enää riittävästi suojaa.
- sirutettu potilas?
Oliko näin myös vuoden 2009 sikainfluenssarokotuksen kanssa?
Hoitaja tökkäsi sen olkavarteeni niin että sattui. Noin kuukautta myöhemmin koko vas. käsivarteni sormenpäitä myöten kipeytyi. Lääkäri sanoi sen olevan jonkun pitkän hermon tulehdus, epäilemättä olikin. Sen kivusta toipuminen kesti yli puoli vuotta. Vasen pikkusormeni meni jollain tavoin vinksalle, on edelleen.
Lääkäri, teosoofi R-L Luukanen väittää sikainfluenssarokotteessa tulleen kaupanpäällisinä mikrosirun. Mikäli asia olisi tosi, löisin vaikka vedon, että sellainen sijaitsee nyt vasemman pikkusormeni ensimmäisessä nivelessä, tai ainakin sen lähellä. - Ei siruja
sirutettu potilas? kirjoitti:
Hoitaja tökkäsi sen olkavarteeni niin että sattui. Noin kuukautta myöhemmin koko vas. käsivarteni sormenpäitä myöten kipeytyi. Lääkäri sanoi sen olevan jonkun pitkän hermon tulehdus, epäilemättä olikin. Sen kivusta toipuminen kesti yli puoli vuotta. Vasen pikkusormeni meni jollain tavoin vinksalle, on edelleen.
Lääkäri, teosoofi R-L Luukanen väittää sikainfluenssarokotteessa tulleen kaupanpäällisinä mikrosirun. Mikäli asia olisi tosi, löisin vaikka vedon, että sellainen sijaitsee nyt vasemman pikkusormeni ensimmäisessä nivelessä, tai ainakin sen lähellä.Kannattaa hakea foliohattu Tiimarista.... eiku se meni jo konkurssiin. No hae Prismasta.
sirutettu potilas? kirjoitti:
Lääkäri, teosoofi R-L Luukanen väittää sikainfluenssarokotteessa tulleen kaupanpäällisinä mikrosirun. Mikäli asia olisi tosi, löisin vaikka vedon, että sellainen sijaitsee nyt vasemman pikkusormeni ensimmäisessä nivelessä, tai ainakin sen lähellä.Tuo lääkärin antama diagnoosi oli varmasti oikea. Monenlaista salaliittoteoriaa yms liikkuu. Influenssarokotteilla ei ole mitään tekemistä mikrosirujen kanssa.
- en tarvii foliopipoa
Ei siruja kirjoitti:
Kannattaa hakea foliohattu Tiimarista.... eiku se meni jo konkurssiin. No hae Prismasta.
Mihin minä foliohattua tarvitsisin?
Ettekö te ymmärrä lukemaanne, pitääkö kaikki tavata?
"Lääkäri, teosoofi R-L Luukanen väittää sikainfluenssarokotteessa tulleen kaupanpäällisinä mikrosirun. MIKÄLI ASIA OLISI TOSI...,"
En kirjoittanut uskovani Luukasen väitettä.
Näin te keksitte valheita kirjoittajista, jotka viheltelevät teitä korkeammissa sfääreissä.
Syy ei ole meissä, vaan teidän älyn puutteessanne ja lukutaidottomuudessanne, sekä luetun tekstin ymmärtämisessänne.
.
- en ota rokotusta
Siis ne, jotka eivät ota rokotetta ovat vapaamatkustajia, sanoo joku. Onko se sitten paha juttu? Vaikuttaa, että pidetään pahana ettei kaikki ota rokotetta. Onneks ei ole pakko ottaa, enkä ota vaikka työssäni rokotankin muita. Rokotteissa on aina omat riskinsä vaikka sitten vaan marginaaliryhmille.
- kotihoitoa
Itsekään en enää ote. Yksi puolivuotta vaivannut todella kipeä käsi ja ilmeisen hermovian aiheuttama sormen vääntyminen riittää.
Kyseinen hoitaja ei osannut pistää. Ei ruiskua tökätä lihasta kohottamatta, tarkistamatta, ettei ole osunut verisuoneen, suoraan pystysuorassa käsivarteen.
Nykyisistä hoitajista harvat hallitsevat tämän homman. Tämän lisäksi on verenottajia, joita tekisi lopulta jo mieli lyödä. Suonen on löydyttävä, eikä neulan kanssa leikitä.
Nykyinen hoitohenkilökunta on entisiin nähden epäpätevää. Sairaalat ei ole kuin ennen. Hoidosta huolimatta olen kuitenkin vielä tähän asti onnistunut aina lopulta palaamaan sairaalasta elävänä kotiin. Tosin huonommassa kunnossa kuin sinne mennessäni.
Olen nytkin itse hoitanut influenssaani kiitettävästi, enkä lähtenyt edes terveysasemalle. Sieltähän minä luultavasti joitain päiviä aiemmin tartunnan sainkin. - turhat turinat.
kotihoitoa kirjoitti:
Itsekään en enää ote. Yksi puolivuotta vaivannut todella kipeä käsi ja ilmeisen hermovian aiheuttama sormen vääntyminen riittää.
Kyseinen hoitaja ei osannut pistää. Ei ruiskua tökätä lihasta kohottamatta, tarkistamatta, ettei ole osunut verisuoneen, suoraan pystysuorassa käsivarteen.
Nykyisistä hoitajista harvat hallitsevat tämän homman. Tämän lisäksi on verenottajia, joita tekisi lopulta jo mieli lyödä. Suonen on löydyttävä, eikä neulan kanssa leikitä.
Nykyinen hoitohenkilökunta on entisiin nähden epäpätevää. Sairaalat ei ole kuin ennen. Hoidosta huolimatta olen kuitenkin vielä tähän asti onnistunut aina lopulta palaamaan sairaalasta elävänä kotiin. Tosin huonommassa kunnossa kuin sinne mennessäni.
Olen nytkin itse hoitanut influenssaani kiitettävästi, enkä lähtenyt edes terveysasemalle. Sieltähän minä luultavasti joitain päiviä aiemmin tartunnan sainkin.Katselet asoita liian lyhyellä aikajaksolla. Ota 300 vuotta, vertaa ja puhu sitten.
- kotihoito parasta
turhat turinat. kirjoitti:
Katselet asoita liian lyhyellä aikajaksolla. Ota 300 vuotta, vertaa ja puhu sitten.
30 vuotta on hyvä vertailukohta. Koko sairaanhoito on tehnyt valtavan perslaskun.
300 vuotta sitten oli huonommin. N. 70-25 vuotta sitten parhaimmin, sitten alkoi taas alamäki.
Puhun nyt sairaanhoidon tasosta, en lääketieteen tasosta, vaan tasosta jolla parhaiten palveltiin asiakkaita eli potilaita, sekä hygieenisyyden parantamisen tasosta. - en ota rokotusta
kotihoitoa kirjoitti:
Olen nytkin itse hoitanut influenssaani kiitettävästi, enkä lähtenyt edes terveysasemalle. Sieltähän minä luultavasti joitain päiviä aiemmin tartunnan sainkin.kotihoitoa
"Kyseinen hoitaja ei osannut pistää. Ei ruiskua tökätä lihasta kohottamatta, tarkistamatta, ettei ole osunut verisuoneen, suoraan pystysuorassa käsivarteen".
Huomaan, ettet itse ole saanut koulutusta rokottamiseen. - minä tiedän
en ota rokotusta kirjoitti:
kotihoitoa
"Kyseinen hoitaja ei osannut pistää. Ei ruiskua tökätä lihasta kohottamatta, tarkistamatta, ettei ole osunut verisuoneen, suoraan pystysuorassa käsivarteen".
Huomaan, ettet itse ole saanut koulutusta rokottamiseen.Tuossa tapauksessa minä huomaan, ettet itse tiedä rokottamisesta mitään.
- ei sikaa saastainen
En ota sikainfluenssa rokotetta. Käytän vain kosherpiikkejä.
- ei rokotuksille
Luojan luoma immuniteettijärjestelmä on paras suoja tauteja vastaan.
- kotihoitoa
No ei se kyllä riitä. Ennen kunnollista sairaanhoitoa ihmiset sairastivat, kärsivät ja kuolivat mitä inhottavimpiin sairauksiin, yleensä jo ennen 50 ikävuottaan, monesti ennen 30 ikävuottaan.
- ei rokotuksille
kotihoitoa kirjoitti:
No ei se kyllä riitä. Ennen kunnollista sairaanhoitoa ihmiset sairastivat, kärsivät ja kuolivat mitä inhottavimpiin sairauksiin, yleensä jo ennen 50 ikävuottaan, monesti ennen 30 ikävuottaan.
Kyllä se riittää, terveellistä ravintoa, niin immuniteettijärjestelmä toimii hyvin. Rokotuksista ei koskaan tiedä, mitä ne perkeleet ovat niihin laittaneet. Ainakin ne sekoittavat ihmisen omaa immuunijärjestelmää, jossa ensimmäinen puolustuslinja on iho. Ja tietenkin rokotuksessa se iho rikotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450