Onko kellään kokemuksia? Pystyykö esim nukkumaan öisin alakaupungin hotelleissa, vai onko parempi ottaa hotelli yläkaupungista?
Siis millaista menoa karnevaalien aikaan? Kiitti tiedoista.
Karnevaalit Puerto de la Cruzissa millasta?
4
160
Vastaukset
- Wanha matkailja
Kiinnostaa minuakin. Joku varmaan ollut karnevaalien aikaan.
Charcon aukion lähettyvillä kovaa menoa usein aamuun saakka.
Olen ollut karnevaaliaikaan parissa hotellissa joissa pystyi hyvin yötkin nukkumaan jos niin joskus halusi. Toinen hotelli oli Tenerife Ving ja toinen oli Lavaggi.
Eli ainakin vanhan kaupungin länsipuolella ja yläkaupungissa rauhallista.
Kulkueethan ei öisin kulje.- luabay
Eli Luabay Teneriffessä ei pitäisi olla melun takia nukkumis ongelmia,mutta en ole koskaan ennen ollut karnevaalien aikaan paikalla,joten mielen kiinnolla odotellaan.
- carnaval
Charcon aukion tuntuman hotelleissa ei nukkumisesta tule mitään, mutta kukapa karnevaaleihin nukkumaan on tullutkaan.
Jos loma kuitenkin karnevaal iaikaan on, kannattaa tosiaankin varata hotelli ns. vanhan kaupungin ulkopuolelta ja saa olla kaikessa rauhassa ja unohtaa karnevaalien olemass aolo.
Karnevaalien aikaan on kaupungissa hyvä meno varsinkin ilta ja yö aikaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927