Tuo naisten jääkiekko on niin sähellystä ja peliälyltään heikkoa peliä, että ei edes tuo peli kiinnosta. Lisäksi Kanada ja Usa ovat AINA varmuudella finaalissa.
Tuossa Kunnas ja Suhonen kaipailee lisää naisten jääkiekkoon suomessa, mutta turha luulla. Tuo on sellainen marginaalilaji ja näyttää onnettomalta miesten peliin nähden kun suhteutetaan muihin lajeihin.
Monia naisten lajeja katsoo mieluusti, mutta ei tuota sählinkiä, vaikka kyseessä onkin laji, jota muutoin katson eniten.
Naisten Suomi-Ruotsi
5
111
Vastaukset
- yxx-vinkki
No mutta,, suomi kuitenki johtaa 1- 0. Kunnaksen selostusta ei viitsi kuunnella, mutta kun laittaa TV:n äänen pois ja jotain hyvää musaa taustalle soimaan, niin peliä on ihan mukava seurata..
- Huonoa kiekkoa
Ihan surkeeta kiekkoa, turhia jäähyjä, ittee saa syöttää. Ei pärjää suomi näill
- KähinäKunnas
Kunnaksen piikkiin meni tuokin häviö. Suomen naiset ei saaneet katsojien tukea, kun kukaan ei viitsi katsoe sen kähinäpellen selostusta..
- KähinäKunnas
Siis kuunnella sen pellen selostusta !!!!!!!
- Minä sen sanoin
Kunnas hoiti pestinsä kunnialla, mutta itse matsi suuntaviivoitti jatkon Suomen osalta kautta linja - akat edellä, ukot perässä - Suomi ulostuu jatkomatseista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645