Terve Olisko kenelläkään tietoa mistä voisi löytää jos edes on olemassa jonkin sortin Tera tai Aion suomalaisten pelaajien yhteisöä/forumia jne, olen ajatellut aloittaa jomman kumman pelaamisen mutta olen enemmän seurapeli ihmisiä joten on mukava jos saisi peliinkin jonkinlaista peliseuraa mielellään tietysti niin että jos jokin muukin pelin aloittaa tylsää pelata seurassa jos toinen jo on maxed level kaikkine kamoinee ja toinen aloittaa / eikä tiedä pelistä mtn
Tera(Aion peli seuraa
Peliseuraa
3
174
Vastaukset
Itse alottanu teran jonku aikaa sitten. Suomalaisen pelaajan kans ois ihan jees vetää tehtäviä
- magelius92
Millä servulla pelailet? ite pelaan Killianilla Magelius on mageni nimi
Vaihdoin 2,5 kuukautta sitten tera na:han ku ei tuola eu servuilla tuntunu olevan porukkaa ja on paljon halvempi jos kiinnostaa rahaa laittaa. Ascension Valley on servu missä pelaan nyt tera na:ssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595