Hei teille kaikille syöpä potilaat.Olin meikki kursille "Feel good look better" mikä on kansainvälinen meikki kurssi syöpäpotilaille.Suurimat maailman meikki firmat sponssaavat tuoteillaan syöpäpotilaita ja ihoterapeutit tekevät työtä volontääri työna ja pitävät kursseja vapaa aikanaan.Saimme opastusta miten meikataan ja sen jälkeen saimme kassit mukaan kotiin,missä oli meikimme joita olimme kokeilleet.Aloitimme kasvojen puhdistuksella ja siitä sitten meikkaamaan.Lähdimme kotiin iloisina ja kasvot kauniina.
Kysyin onko kurssia suomessa, ei ollut!Syynä oli että sielä ei kukaan ole kiinostunut pitäämään kurssia, meikit tulisivat ilmaiseksi.
Miksi näin? Oli vaikea uskoa miksi Suomi ei halua mukaan tähän kansain nväliseen asiaan,syöpäpotilaiden iloksi?
Katsokaa netistä asiaa nimellä "Feel good looko better" ja ottakaa yhteyttä syöpä yhditykseenne ,jos jotenkin kurssin saisi sinne päin.Asun Tukholmassa ja täälä kurssi on suosittu.Uskon että kun laittaa sanan kiertämään,kurssi saadaan myös sinne.Suomi on ainut pohjoismaista,joka ei ole mukana?
Hyvää sunnuntaita kaikille.
Feel good look better :)
rs2012
0
132
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667