Eli olen hankkimassa (mahdollisesti) kaverini kanssa yhteisen koiran. Se on aina viikon toisella ja viikon toisella. Tiedän mitä ajattelet; Ei mitään järkeä! No, en nyt halua tälläisiä kommentteja. Emme hanki kissaa, marsua tai mitään muutakaan pehmoeläintä, vaan koiran.
Tässä on näitä perusjuttuja mitkä vaikuttavat rotuun:
-Asumme kerrostalossa, taajamalla.
-Saisi liikuntaa aivan tarpeeksi. Kolme vähän lyhyenpää lenkkiä, ja sitten vielä pari pitempää. Aivojumppaakin riittäisi.
-Olisimme kiinnostuneita harrastamaan agilityä.
-Turkin pituudella ei sen väliä.
-Mahdollisimman helppo kouluttaa.
-Keskikokoinen kiinnostaisi. Pieni saattaisi jäädä jalkoihin, ja isoa eivät lapset voisi ulkoiluttaa.
Olen miettinyt Shetlanninlammaskoiraa... Kovia haukkumaan, mutta saa kytkettyä pois. Ja vielä muistutus: VAIN ja ainoastaan kommentteja missä ehdotetaan rotuja/rotua. Ei siis mitään "Tyhmä ota pehmolelu"....
Kiitos! :)
Apua, koira ongelmia!
vuhvuh
2
74
Vastaukset
- luomuhurtta
haukkua ei saa kytkettyä pois, ja sekavassa asumisessa siellä täällä tressiherkkä sheltti tulee hulluksi. Pehmokoira on teille todellakin paras valinta, eläimen parasdta ajatellen.
- vuhvuh
Minulla on ollut ennenkin koira, joka asui kahdessa kodissa. Todella iloinen, ei mitään stressiä. Ja tarkoitin tuolla kun sanoin että saa kytkettyä pois, että ei haukahtaisi joka äänestä.
Ensi kerralla kun vastaat lue tarkemmin tuo viestini, siinä luki että ei niitä viestejä jossa sanotaan ota pehmolelu. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657