Avasti virustorjuntaohjelma, ilmaisversioon tuli hiljattaine ohjelmapäivitys ja siitä alkoi ongelmat.
Esim facebookissa, ei kaikki pelit enää avaudu.
Aikaisemmassa versiossa sai korjattua ongelman, kun aukaisi asetukset-valikon selaimen ylänurkasta ja klikkasi sallituksi sosiaaliset mediat.
Nyt tuo valikko ei aukea, eikä ongelmapoistu niistä punainen/vihreä nippeleistä
JOtta mitä tehdä??
AVAST ssa ongelma
7
244
Vastaukset
Avastin uudelleen asennus. Sitä kannattaa kokeilla.
Kokeiltu, ei apuja
Kokeilitko sen selaimen lisäosan poistoa?
Jos et välttämättä halua pitää Avastia virustorjuntana niin vaihda se vähemmän haittoja aiheuttavaan virustorjuntaan. Toinen systeemi mitä kannattaa kokeilla on puhdasasennus eli poistat Avastin sen omalla työkalulla
http://www.avast.com/uninstall-utility
ja varmuudeksi vielä ccleanerilla tässä tapauksessa vois olla järkevää.Poisto ja uudelleen asennuksella, ei vaikutusta.
Poistin tuon selaimen lisäosan käytöstä, ni sit pelit avautuu, mutta mitenköhän käy virustorjunnan......
Noo, kuukauden päästä tämä kone menee jokatapauksessa kaatikselle, kaikkine XP-systeemeineeen..Virustorjunta ei poistu selaimen kautta eli se toimii todennäköisesti normaalisti.
XP kone menee tosiaan vaihtoon tai sitten siihen pitää asentaa jokin muu käyttis jos sillä aikoo netissä käydä ja mielellään kesään mennessä.- vaihtoehto
On olemassa paljon hyviä ja toimivia maksullisia vaihtoehtoja, esimerkiksi Norton
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316