Hei! Olen 18-v tyttö ja minulla on suuria otsikon mukaiseen asentoon liittyviä ongelmia. Aloitin noin vuosi sitten seksielämäni, vaikkakin minut raiskattiin kun olin 15-vuotias (vain hetkellinen sukupuoliyhteys ja kortsua käytettiin, onneksi)
En ole sen jälkeen kunnolla uskaltanut tehdä mitään ja olenkin suunnilleen ollut se miesten elävä seksilelu. Kuitenkin 4kk sitten tapasin nykyisen poikaystäväni, joka sittemmin auttoi minua pääsemään pois peloistani ja olen löytänyt tavan nauttia seksistä. Olemme kokeilleet kaikenlaista hauskaa, eri asentoja ja tapoja jne... Ongelmakseni koitui kuitenkin nk. "doggy-style". Kun poikaystäväni panee minua, se sattuu todella paljon, eikä kipu helpotu mitenkään. Huomaan alapäässäni olevan paljon ilmaa, kun poikaystäväni ottaa elimensä pois sieltä, mutta se voi johtua siitä, kun kuivun kivun takia. Missään muissa asennoissa ei ole ongelmaa. Kipu on kuin painetta ja sattuu alavatsan tienoille, mutta mielestäni, eikä poikaystäväni mielestä johdu kipu siitä, että emätin olisi "lyhyt", sillä kipu kuitenkin on hyvin laajalla alalla.
Tietääkö kukaan tästä mitään, onko kipu fyysisen asian takia vai johtuuko se vain henkisistä estoista, jonka takia olen normaalia tiukempi..?
Ongelmia Doggy-stylessä
Shaylin
1
736
Vastaukset
- kokeile näitä
itselläni oli sama aikoinaan, temmon hidastaminen auttoi, kipu loppui samantien. Oletko kokeillut jalkojen avaamista jos se helpottaa kipua? Itselläni myös tämä auttoi. Voit kokeilla myös liukuvoidetta, lämmittävää tai normaalia. Toivottavasti edes vinkit hiukan auttaa :)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696