Avioliittoon neitsyenä tai ei

kumman kaa

Me tytöt tässä keskusteltiin, kaverini on neitsyt ja hän oli sitä mieltä, että vasta hääkellojen soiton jälkeen hän neitsyytensä menettää. Minä puolestani en ole enää neitsyt, ja puolustelin että hankin ne kokemukset muiden kumppanien kanssa mieluummin ennen kuin jälkeen hääkellojen soiton. En nyt kuitenkaan mikään jakorasia halua olla, mutta kyllä sitä kymmenen vuoden aikana muutama miesystävä varmaan minullakin on. Niin olemme kumpikin juuri 17 täyttäneet
Ottakaa nyt kantaa tytöt ja miksei pojatkin.

8

242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mariaaaaah

Itse oon 14 ja ei neitsyeenä avioliittoon :D

• blääh

Siis mitä järkeä neitsyenä avioliittoon paitsi jos menisi heti 18-v. naimisiin, en todellakaan odottele siihen asti että sormus on sormessa ja entä jos on erilaiset mieltymykset seksistä (kuinka usein, asennot, aamulla vai illalla, jne...), haluan kokemuksia ja sitten kun on hyvä pari löytynyt niin sit harkitaan vasta hääjuttuja....

Toki jokainen tavallaan, en moiti ystävättäresi valintaa mutta mulle se ei sopisi.

• esan mielipie

Joo ei siinä kyllä paljoa järki kule jos naimisiin menneepi ennenkö on koeajanu naisen... hirviätä ois jos sattus emännällä olemaan vaikka joku kauhia messuhalli sielä jalkojen välissä ja muutenki... Ja en mie tietenkään mikkää sovinisti ole, pittää se naisenki nähä että vehe toimii ja onpi riittävänkokone, värkit soppii yhtee ja sitä rattaa...

• Erimies

Minäpoika se oottelin ihan rauhassa avioon asti. Ja samoin teki kultakin. Ei mitään ongelmaa fyysisessä tai psyykkisessä yhteensopimisessa. Ja mikä sen upeenpaa, kuin saa rauhassa opetella juttuja puolisonsa kanssa. Oottaminen kannatti.

• tryujhty

Mitä neitsyys on?
      Neitsyys on kokemattomuutta, suorastaan osaamattomuutta. Vähän sama kuin sanoisi että en suostu opettelemaan saksaa vaan menen ummikkona sinne, koska saan paremman kokemuksen kun opin samalla sekä kielen että maan. Ainoa ero on että seksin opettelu on hauskaa ja saksan opettelu työlästä.
      Samalla tavalla ihminen voi olla Saksassa muuten mukava vaikkei kieltä osaisikaan, niin voihan sitä mennä sänkyynkin vasta hääyönä, mutta en oikein keksi mitään syytä jättää kivan taidon opettelua viimetippaan. Paitsi tietysti jos ei ole matkaseuraa.

• Erimies

Kun kaksi neitsyttä menee naimiaisiin, heillä on mahdollisuus jakaa yhdessä yksi elämän hienoimpia kokemuksia. Opetella pitään toista hyvänä ja saada itse hyväilyä. Hellyys kasvaa.

• Anonyymi

Ei jakorasian alkuakaan, kiitos.

• Anonyymi

Itse harrastin seksiä ensimmäisen kerran tyttöystäväni kanssa kun muutimme yhteen, olimme 19 ja kuusitoista vuotiaat.
      Menimme naimisiin kun olin 22 vuotias ja hän oli yhdeksäntoista ja olimme siinä vaiheessa toistemme ensimmäiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60